En nou in gewoon NLquote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha, mja kijk, ik ben meer van de post-expressionistische stroming, die gelijk inkwam na Fiona Apple overleed. Ik hou niet zo van de obscure, abstracte naaktheid, ik ben meer van de evangelistische eenheid.
Ik heb inmiddels geen opa's om oma's meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Please, nodig me uit voor een familiefeest bella
Ik vind het mooier als er iets te wensen overblijft.quote:
Ik turf altijd op Vrijdag en Zaterdag voor Benny maisjuhs, tijdens Popstars enzo.quote:
Ik las "Waarom krijg ik 1 penis van Juicyhill"quote:Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom krijg ik trouwens 10+ pms van juicyhil?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het mooier als er iets te wensen overblijft.
Vaduzquote:
Nee hij stuurt 10x dezelfde pm of dat ik een gele zwembroek wil verkopen. Doe ik wel zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
Patjen, Juicy wil je, ik dacht dat dat algemeen bekend was?
Valt genoeg te wensen overquote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het mooier als er iets te wensen overblijft.
Interessant.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hij stuurt 10x dezelfde pm of dat ik een gele zwembroek wil verkopen. Doe ik wel zo ben ik dan ook wel weer.
Ja, als je het feit meerekent dat je nooit zo'n chica in je bed zal krijgen, dan wel.quote:
Literair verantwoord?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was te laat met het roepen om een literair verantwoorde TT. En dan toch krijg je er een.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, als je het feit meerekent dat je nooit zo'n chica in je bed zal krijgen, dan wel.
Dat ben ik wel, alleen heb ik een eigen literair kader.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Literair verantwoord?
Dan ben je niet zo veeleisend
Tell me!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, alleen heb ik een eigen literair kader.
Sophia Kinsella literair of toch meer Stephenie Meyer?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, alleen heb ik een eigen literair kader.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pisces,
Ik heb mijn eerste adres! Yay!
Shopaholicquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sophia Kinsella literair of toch meer Stephenie Meyer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |