Dacht ik ook aan, maar goed, epic beschrijving ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Preacher Curls.
@boskameel: Dat heb ik dus precies ook idd. Wel tof dat je van 94k komt, en nu lekker focust op krachtgains
Inderdaad, krachttraining is eigenlijk veel lekker dan cardioquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Preacher Curls.
@boskameel: Dat heb ik dus precies ook idd. Wel tof dat je van 94k komt, en nu lekker focust op krachtgains
wat is je lengte?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:18 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb mezelf gisteren weer gewogen en zit nu op de 102 kilo, dat is een toename van 8 kilo in 8 maanden, en mijn vetpercentage is afgenomen naar 15 %, dus dat gaat de goede kant op.
Ik heb altijd een ecto bouw gehad, maar had toch een vetpercentage van 19%, ik denk het meeste rond mijn buik.
Na 8 maanden serieuzer trainen, + een goed eiwitrijk voedingsschema ben ik blij al zulke resultaten geboekt te hebben, alhoewel mijn buik nog een beetje achterblijft.
Als doel heb ik mijzelf voorlopig de 108 kilo voorgenomen.
Dat had ik er beter bij kunnen vermelden, ik ben 2.04 meter lang,quote:
Was het maar zo, het wordt allemaal uitgerekt over 2.04 meter dus.quote:
precies dat probleem heb ik ook een beetje, ben 1.93. dus al die spiermassa moet over een grotere lengte gespreidt worden dan al die vierkante gasten in de sportschool van 1.70quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:56 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat had ik er beter bij kunnen vermelden, ik ben 2.04 meter lang,
[..]
Was het maar zo, het wordt allemaal uitgerekt over 2.04 meter dus.![]()
Maar met de 8 kilo massa erbij zit ik wel beter in mijn vel nu
hoelang heb je getraind om van 67 naar 85 kilo te komen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:02 schreef DeRakker. het volgende:
Ik ben maar 85kg met 1.95m.
Wel lage vet%..
Maargoed ik wil ook niet zo groot worden, meer beachboy met getrainde benen..
Ik ga nu voor de 90kg![]()
In t begin woog ik 67kg.. haha dus al grote verbetering
Ik ben 1 jaar en 10 maanden bezig... hang nu tijdje op hetzelfde gewicht..84-85kgquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef ukga het volgende:
[..]
hoelang heb je getraind om van 67 naar 85 kilo te komen?
Bijna zelfde stats... alleen je weegt meer dan ik.quote:
roaccutane is geen anabole steroïdequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik doe het trouwens zonder kuren.
ik ben 37quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:33 schreef DeRakker. het volgende:
Ook gelijk dan even de leeftijden erbij zetten?![]()
Ik ben 19.
Ben bijna twee jaar bezig, begon op 69kg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Bijna zelfde stats... alleen je weegt meer dan ik.
Netjes![]()
Hoelang bezig?
Ik doe het trouwens zonder kuren.
Ooh ik, wist ik niet... weet helemaal niks van kuren...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ben bijna twee jaar bezig, begon op 69kg.
En een roaccutane kuur is alles behalve anabool.
Ahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:17 schreef Diabox het volgende:
Testosteron is vrij anabool, was het maar testosteron![]()
Is gewoon een kuur van de dermatoloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |