SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Er verscheen een lach op mijn gezichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Bodybuilding topic #93 Waar Roelly de bom is
terechte klacht idd. goede adviezen zijn altijd welkom, maar je hebt altijd van die gasten die een kansloze 'tip' willen geven om te laten zien dat ze het zogezegd denken beter te wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef honda1990 het volgende:
Vandaag in de sportschool, een gast die het nodig vond halfverwege mijn serie mij wijs te maken hoe breed ik mijn stang vast moest houden. Flikker gewoon een eind op dorpsidioot, hou je is met jezelf bezig i.p.v. een ander. En nee het was geen instructeur, eerder zo'n gast die daar een beetje bruut liep te doen. Goed bedoelde adviezen vind ik meer dan prima, maar halverwege mijn set tegen me zeggen dat dit geen zin heeft (terwijl ik de oefening prima uitvoerde) daar kan ik echt opZulk soort mensen mogen echt dood
Dat hangt volgens mij dan af waar je komt.quote:Ik kan me er ongelooflijk aan ergeren dat zo'n beetje elk bodybuildingprincipe uitgaat van skinny mensen van 60kg die niet aan kunnen komen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:19 schreef ukga het volgende:
[..]
fokkers komen ook niet buiten, en fokkers zijn ook niet gespierd
Wat een onzin, dan kijk je niet goed. En om antwoord te geven op je vraag, ik ben geen endo. Ook geen ecto. 14.gifquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik vraag me af of hier ook "endo's" zijn (mensen die stevig/dikker gebouwd zijn) die serieus aan KT / bodybuilding doen en hierbij hun vet% laag proberen te houden. Ik kan me er ongelooflijk aan ergeren dat zo'n beetje elk bodybuildingprincipe uitgaat van skinny mensen van 60kg die niet aan kunnen komen.
* boskameel meldtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik vraag me af of hier ook "endo's" zijn (mensen die stevig/dikker gebouwd zijn) die serieus aan KT / bodybuilding doen en hierbij hun vet% laag proberen te houden. Ik kan me er ongelooflijk aan ergeren dat zo'n beetje elk bodybuildingprincipe uitgaat van skinny mensen van 60kg die niet aan kunnen komen.
Ben nu zelf al een tijdje bezig met een cut in combinatie met 5x5, het gaat alleen allemaal erg traag.
Weeg nu 92kg @ 186cm @ ~16-17%. In maart dit jaar woog ik 85kg @ dezelfde lengte met betere krachtstats, ben dus bezig met een soort van return als het ware.
Zo geweldig is dat niet om groot te worden.quote:Ben altijd jaloers op mensen die ecto zijn, lekker 3500+ kcals wegvreten en trainen lijkt me geweldig.
zullen we ruilen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef boskameel het volgende:
Op 2700 kcal ga ik ook vooruit, 2 kg in 1,5 maand, gaat heel gestaag maar ben bijna geen vet bijgekomen. Als ik op 3500 ga zitten dan zit ik zo weer op 20%. En veel eten lijkt me heerlijk, ik kan echt blijven eten.
Was haar verven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:58 schreef ukga het volgende:
[..]
hoe is het kapsel van je moeder geworden?
Preacher Curls.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef fespo het volgende:
hoe heet de oefening waarbij je zit en je ellebogen op een kussen legt.
vervolgens pak je een halter met gestrekte handen en buigt je armen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |