testosteron-verhogende supps?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Diabox het volgende:
Iemand nog ideeen over welke supps er bij het supplementen kopje kunnen?
Legale testosteron verhogende supps zijn onzin. Zodra jouw testosteron boven de basale waarde komt krijgt jouw hypothalamus het signaal om minder GnRH te maken en zodoende jouw hypofyse om minder LH en FSH af te geven. Door deze daling van LH en FSH daalt je testosteron weer, wanneer deze weer daalt wordt jouw hypothalamus gestimuleerd om meer GnRH te maken -> meer LH en FSH -> testosteron. En zo is de cirkel weer compleet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef ukga het volgende:
[..]
testosteron-verhogende supps?
ben ook wel benieuwd naar ervaringen btw
Het idee is vaak bij beginners om ze d.m.v. FB meerdere malen per week de techniek te leren van de belangrijkste compounds. Bij splits doe je deze minder frequent per week door de hogere intensiteit per spiergroep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Diabox het volgende:
Sowieso moet je compound oefeningen in je schema hebben.
Dat beginners meer winst maken met full body ten opzichte van split lees ik geregeld, eigenlijk al sinds ik over BB begon te lezen. Ik ben alleen nog op zoek naar 'n wetenschappelijke onderbouwing eigenlijk..? Zelf heb ik nooit full body gedaan overigens.
Doelgroep: Beginners/mensen die wat serieuzer willen gaan doen. (lijkt mij)
Ja dat snap ik, maar voor mijn gevoel krijg je sowieso een 'feeling' van hoe je oefeningen hoort uit te voeren door gewoon regelmatig te trainen, niet zo zeer door de compounds regelmatig te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Het idee is vaak bij beginners om ze d.m.v. FB meerdere malen per week de techniek te leren van de belangrijkste compounds. Bij splits doe je deze minder frequent per week door de hogere intensiteit per spiergroep.
Omdat compounds belangrijke maar toch relatief moeilijk uit te voeren oefeningen zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar voor mijn gevoel krijg je sowieso een 'feeling' van hoe je oefeningen hoort uit te voeren door gewoon regelmatig te trainen, niet zo zeer door de compounds regelmatig te doen.
Gewoon de basis supps en die heb je al.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Diabox het volgende:
Iemand nog ideeen over welke supps er bij het supplementen kopje kunnen?
Redelijk mee eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Legale testosteron verhogende supps zijn onzin. Zodra jouw testosteron boven de basale waarde komt krijgt jouw hypothalamus het signaal om minder GnRH te maken en zodoende jouw hypofyse om minder LH en FSH af te geven. Door deze daling van LH en FSH daalt je testosteron weer, wanneer deze weer daalt wordt jouw hypothalamus gestimuleerd om meer GnRH te maken -> meer LH en FSH -> testosteron. En zo is de cirkel weer compleet.
Je kan overigens iedere random endocrinoloog dit vragen en hij zal ook bevestigen dat ze onzin zijn.
Klopt, je kan er hoogstens nihile schommelingen mee bereiken, al schijnt Tribulus zelfs een negatieve invloed te hebben (wederom nihilquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gewoon de basis supps en die heb je al.
[..]
Redelijk mee eens.
Test dmz supps op zo'n manier verhogen dat je er ook daadwerkelijk wat resultaat mee kan boeken is imo nagenoeg niet te doen.
kut, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 06:48 schreef Levitas het volgende:
Nog mensen live de Mr. O aan het kijken??
Yep, ik ook.quote:Op zondag 26 september 2010 22:46 schreef Diabox het volgende:
Ik had eerlijk gezegd Phil boven Jay geplaatst. Maar goed, gruwelijk sterke line-up dit jaar hoor!
bron?quote:Op maandag 27 september 2010 12:58 schreef Alessandr0 het volgende:
Het is gewoon een currupte bende. Wie de meeste sponsors(geld geeft aan de organisatoren) die wint het. En niet alleen bij de olympia ook bij veel andere amateur bodybuilding wedstrijdjes
gebruik momenteel allen eiwitpoeder.Na de training neem ik aminozuren om dat deze sneller worden opgenomen door het lichaam . Ik wil niet huge worden in de zin als de meneren uit de OP.quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wie zijn hier allemaal op die manier bezig met trainen als ik vragen mag? Met de hormoontjes en de hele business? Om gewoon echt huge te worden?
Puur uit interesse.
Bedoel je echt met HGH etc. of gewoon normale test kuurtjes?quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wie zijn hier allemaal op die manier bezig met trainen als ik vragen mag? Met de hormoontjes en de hele business? Om gewoon echt huge te worden?
Puur uit interesse.
Kuurtjes, en voor mijn part bloeddoping ofzoquote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Bedoel je echt met HGH etc. of gewoon normale test kuurtjes?
Hier ook hoor. Ben wel altijd benieuwd geweest naar testo, omdat mijn oom dat tot z'n 60e deed en er altijd enorm leuk over kon vertellenquote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef Diabox het volgende:
Oh mij niet gezien, life-time natural, true story.
Naja anders gewoon standaard test kuurtje gaan doen toch? Weet niet hoe lang je bent, maar 100kg passeren is 'n uitdaging zonder kuur als je niet zo lang bent......quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Ben wel altijd benieuwd geweest naar testo, omdat mijn oom dat tot z'n 60e deed en er altijd enorm leuk over kon vertellen
Ik heb niet echt bijzondere doelen ofzo verder, al zou ik graag de 100 kilo passeren. Gewoon omdat ik dat grappig vind. Moet op zich wel lukken, als ik hard mn best doe dit jaar misschien zelfs wel.
En dan daarna meer een beetje gaan 'sculpten'. Niet dat ik nu dik ben ofzo, maar onder de borst wordt de definitie een heel stuk minder zeg maar
AAS hier. Nu even een off periode, straks weer on om te bouwen. Moeten nog een paar mooie kg's bij.quote:Op maandag 27 september 2010 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Puur uit interesse.
Is zeker waar, maar als je een hekel hebt aan koken, boodschappen doen en weinig tijd hebt om goed te eten dan is whey wel een uitkomst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:17 schreef kidkash19 het volgende:
Gebruik niks, niet eens eiwitpoeder of iets van die geest. Als je gewoon goed eet kan je meer dan genoeg eiwitten uit je voedsel halen, meeste eiwitpoeders zitten sowieso vol met crap die niet nodig is.
Caveman diet FTW!
Rondom een training verkies ik toch whey boven vast voedsel i.v.m. snelle opname. En dat laatste zet ik m'n vraagtekens bij???quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:17 schreef kidkash19 het volgende:
Gebruik niks, niet eens eiwitpoeder of iets van die geest. Als je gewoon goed eet kan je meer dan genoeg eiwitten uit je voedsel halen, meeste eiwitpoeders zitten sowieso vol met crap die niet nodig is.
Caveman diet FTW!
En zonder GH kan je ook gigantisch groot wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
AAS hier. Nu even een off periode, straks weer on om te bouwen. Moeten nog een paar mooie kg's bij.
GH niet, veels te duur helaas. Wel prachtspul.
Rijst kost je 'n half uur per week als je gewoon 'n grote pan maakt. Water aan de kook brengen, rijst erin, 15 min laten koken, daarna afgieten en nog ff 10 min in de pan laten zitten met de deksel erop. Daarna eten maar, en de rest in je koelkast gooien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is zeker waar, maar als je een hekel hebt aan koken, boodschappen doen en weinig tijd hebt om goed te eten dan is whey wel een uitkomst.
Zou ook graag elke dag rijst met kip, vis etc.. eten, maar niemand die het voor me gaat koken.
Ik ben 1.82.quote:Op maandag 27 september 2010 22:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Naja anders gewoon standaard test kuurtje gaan doen toch? Weet niet hoe lang je bent, maar 100kg passeren is 'n uitdaging zonder kuur als je niet zo lang bent......
Ik pas niet op de foto, ben te groot.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef ukga het volgende:
Oke leuk allemaal wie wat vreet en wat gebruikt, foto's willen we zien![]()
Naturel jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Mr.J het volgende:
Cutten en geen spiermassa verliezen is lastiger dan je denkt. Vergis je daar niet in.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik pas niet op de foto, ben te groot.
helemaal droog gaat het ook wel heel moeilijk worden denk ik hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Diabox het volgende:
100kg droog @ 1m82 is een hele uitdaging zonder AAS
Duidelijk. Maar ik wil het dan ook heel rustig aan weg gaan werken. Langzaam aan schoner gaan eten e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Mr.J het volgende:
Cutten en geen spiermassa verliezen is lastiger dan je denkt. Vergis je daar niet in.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef Diabox het volgende:
Oh mij niet gezien, life-time natural, true story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |