Sowieso dat hele verhaal van die gast. Een verbod van 5 jaar om mensen af te ranselen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die ouwe baas van dat 'beveiligingsbedrijf' die even wat mensen afranselt met een stok!
Mwah, geef mij maar gewoon missionaris, ik houd niet zo van al die gekkigheidquote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef reetveter het volgende:
Stel je eens voor als je zoeen wijf je bed in regelt die die bewegingen kan maken bij het creu gedeelte
Dan kijk ik echt wel zoquote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef reetveter het volgende:
Stel je eens voor als je zoeen wijf je bed in regelt die die bewegingen kan maken bij het creu gedeelte
link?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal van die gast. Een verbod van 5 jaar om mensen af te ranselen.
En het vervolgens door anderen laten doen maar het op den duur tóch niet kunnen laten om zelf wat tikken uit te delen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal van die gast. Een verbod van 5 jaar om mensen af te ranselen.
Ja, die linkerquote:Op woensdag 22 september 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Twee tienermeiden uit Veendam vermist
Zouden jullie kidnappen? en rapen
En op de vraag of die ander dan niet in de problemen komt antwoordt hij: dan moeten ze eerst langs mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En het vervolgens door anderen laten doen maar het op den duur tóch niet kunnen laten om zelf wat tikken uit te delen.
Hij kwam toch gewoon weer vrij na die arrestatie? Even ¤200 ofzo gelaptquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op de vraag of die ander dan niet in de problemen komt antwoordt hij: dan moeten ze eerst langs mij.
goed topicquote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit het billentopic?
[ afbeelding ]
sowieso axequote:
tja je bent nou eenmaal superieur of je bent het niet hequote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
Als je arisch bent pull je moeilijk veel chicks in Brazilië.
Omdat centen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
In ieder willekeurig land met veel niggers.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen de golddiggers die geld willen jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
Hij moest nog wel voor de rechter verschijnen hè. Nu geeft hij die waarschijnlijk ook een paar Rand en gaat hij weer verder met waar hij gebleven was, maar goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij kwam toch gewoon weer vrij na die arrestatie? Even ¤200 ofzo gelapt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit het billentopic?
[ afbeelding ]
sowieso ik ben alles wat je nodig hebt dushiquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met wie ik er over kan praten. Even een traantje wegpinken.
Voel je vrij weinig van.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alleen de golddiggers die geld willen ja
Gaat het over de deo? Zo ja, sluit ik aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met wie ik er over kan praten. Even een traantje wegpinken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gaat het over de deo? Zo ja, sluit ik aan.
Da-me um beijinho =$.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso ik ben alles wat je nodig hebt dushi
Die kende ik nog niet. ROMANTISCHquote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Allure, pagode is ook fucking chill.
Nee, ik ben speciaal voor ze.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Klopt, er is waarschijnlijk al een heel bataljon ariërs voor je geweest.
romantisch is my middle name jeweethoehetzitquote:Op woensdag 22 september 2010 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. ROMANTISCH.
wie ben jijquote:Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar praten jullie over. PERREO
Deo vergelijken met parfum.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he. Mannen met Axe deo.
Mannen met Hugo Boss parfum![]()
![]()
.
Potloodvis is de enige die het over die deo heeft he. Je weet toch zelf ook wel dat die niet stoer is?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Fresku het volgende:
hahaha Axe deo![]()
En dat profileert zich als stoer
Axe Chocolate Dry, ik weet niet wat er mis mee is.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Fresku het volgende:
hahaha Axe deo![]()
En dat profileert zich als stoer
Ik heb mezelf nooit stoer genoemd.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Potloodvis is de enige die het over die deo heeft he. Je weet toch zelf ook wel dat die niet stoer is?
Ik heb altijd wel wat van hugo staan, daarbij meestal zo'n 3 of 4 andere.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deo vergelijken met parfum.Hugo Boss Bottled heb ik hier ook staan.
Een stuk goud.quote:
Prikt dat niet op die kale ballen?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb het. Doe het altijd op m'n boxer.
Ik weet niet precies hoeveel, maar op de slaapkamer een paar en op de badkamer in het kastje ook. Ik kan niet opruimen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat van hugo staan, daarbij meestal zo'n 3 of 4 andere.
axequote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Allure_ het volgende:
Axe an sich heeft al zo'n indringende lucht dat je dat ook wel als eau de toilette kunt bestempelen. En het ruikt niet goed.
Ligt eraan hoeveel je gebruikt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Allure_ het volgende:
Axe an sich heeft al zo'n indringende lucht dat je dat ook wel als eau de toilette kunt bestempelen. En het ruikt niet goed.
Axequote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Axe Chocolate Dry, ik weet niet wat er mis mee is.
Wil je deze seksuele intimidatie in het vervolg voor je houdenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Prikt dat niet op die kale ballen?
Voordeel is dat wanneer je geen tijd hebt er altijd wel ergens wat staat.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel, maar op de slaapkamer een paar en op de badkamer in het kastje ook. Ik kan niet opruimen.
quote:Axé music is a popular music genre originating in Salvador, Bahia, Brazil approximately in 1986, fusing different Afro-Caribbean genres, such as Marcha, Reggae, and Calypso. It also includes influences of Afro-Brazilian music such as Frevo, Forró and Carixada. The most important creator of this music style was Alfredo Moura, conducting Carlinhos Brown, Luiz Caldas, Sarajane and others. The word "axé" comes from a Yoruba religious greeting used in the Candomblé and Umbanda religions that means "soul", "light", "spirit" or "good vibration".
Jij knapt af op boys door hun geur?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Fresku het volgende:
ja, echt he. zo'n typische ranzige axe geur![]()
Een eckte afknapper is dat
Ja, of wanneer ik het na het douchen vergeet dat ik nog altijd iets op de slaapkamer kan opspuiten.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Voordeel is dat wanneer je geen tijd hebt er altijd wel ergens wat staat.
Alleen de effen dan, zag vandaag van die "eat pussy" shirts...my god...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, al hebben ze wel soms toffe, effen shirts.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij knapt af op boys door hun geur?
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alleen de effen dan, zag vandaag van die "eat pussy" shirts...my god...
Ehm, jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij knapt af op boys door hun geur?
Heb voornamelijk shirts met tekst of "logo's" ik kan altijd wel slagen bij America Today.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.
Ik doelde op zijn boy on boy action.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Je kunt een chick al in de pocket hebben als je lekker ruikt.
En als je er dan ook nog eens dead-sexy uitziet (quote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Je kunt een chick al in de pocket hebben als je lekker ruikt.
Boy on boy? Waarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn boy on boy action.
je dat nog afvragenquote:
gewoon Antilliaan dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn kwart-indo crush gevonden op Hyves. Wat een cutie is ie toch ook [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
lelijk manquote:
Ik ben een volbloed Indo hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn kwart-indo crush gevonden op Hyves. Wat een cutie is ie toch ook [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Hij wil gewoon alternatief zijn, laat hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Mozy het volgende:
Wise, jij kan ook alleen maar zeiken op alles.
bekquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Mozy het volgende:
Wise, jij kan ook alleen maar zeiken op alles.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij wil gewoon alternatief zijn, laat hem.
waar zie jij negersquote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er goed aan axe of coolcat of een lelijke neger?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ok ok hier voor jou een mooie vrouw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben een volbloed Indo hoor
quote:
Allen lelijke negers dragen het, dat is goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das een neger.
"nee das een halfbloedje" NEGER
dus alleen negers. Erg zijn bijna geen knappe negersquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Allen lelijke negers dragen het, dat is goed.
huh, daar was toch eerst zee?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey wise heb je hier wel eens van gehoord?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Latijns-Amerika
Racist.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
dus alleen negers. Erg zijn bijna geen knappe negers
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:oet altijd axe op
![]()
Maar ook eau de toilette.
Je kan toch ook niet alleen eau de toilette op doen?(waar all op hintte)Vooral bij het uitgaan moet je toch wel deo op hebben.
Als je op fok zit ben je standaard wel licht contactgestoord.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
wise gaat er ook altijd zo mooi serieus op in als je dingen zegt als "wat is er mis met cool cat"
ik denk dat het te wijten is aan een (al dan niet lichte) contactgestoorheid
Zelfs in mijn pauzes veroorzaak ik genoegquote:
Waarom is dit niet meer op TV?quote:
Gast deo is standaard natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zelfs in mijn pauzes veroorzaak ik genoegsmileys.
realiteitquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
wise gaat er ook altijd zo mooi serieus op in als je dingen zegt als "wat is er mis met cool cat"
ik denk dat het te wijten is aan een (al dan niet lichte) contactgestoorheid
Die shit van hem met alles wat je met een lepel kan doenquote:
Wat is er goed aan die aardappel van een neus die op je gezicht zit?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
maar geen axe manquote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:
* Doet altijd axe op![]()
Maar ook eau de toilette.
Je kan toch ook niet alleen eau de toilette op doen?(waar all op hintte)Vooral bij het uitgaan moet je toch wel deo op hebben.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Zeg wise, goede vriend. Is Cassie ook een negerin?
[ afbeelding ]
pics van hem?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is er goed aan die aardappel van een neus die op je gezicht zit?
Net die ene lepelbuiger, maar dan echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die shit van hem met alles wat je met een lepel kan doen
daar is helemaal niks goeds aan. Ik schaam me er kapot voorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is er goed aan die aardappel van een neus die op je gezicht zit?
Nee altijd maar All suggereerd anders:quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast deo is standaard natuurlijk![]()
Of gebruik je allee deo tijdens het uitgaan?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he. Mannen met Axe deo.
Mannen met Hugo Boss parfum![]()
![]()
.
Er is ook andere deo dan Axequote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee altijd maar All suggereerd anders:
[..]
JA MAAR ZE SUGGEREERD WEL ZO VAN: AXE OPDOEN ->quote:Op woensdag 22 september 2010 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er is ook andere deo dan AxeIk heb altijd van die geurloze shit. Voor geur heb ik mijn luchtjes voor toch
NEE, LUL. Ik bedoel dat Axe zo sterk is dat je geen parfum meer op kunt doen omdat die 2 geuren samen naar STRONT ruiken.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JA MAAR ZE SUGGEREERD WEL ZO VAN: AXE OPDOEN ->DOE BETER HUGO BOSS OP!
Zo.
nog 2 uurquote:Op woensdag 22 september 2010 14:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil naar huis godver. Ben het beu hier.
Wodka?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb altijd van die geurloze shit.
Nee jonge je hebt jezelf vastgeluld.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JA MAAR ZE SUGGEREERD WEL ZO VAN: AXE OPDOEN ->DOE BETER HUGO BOSS OP!
Zo.
OOOOOooooooooOOOOOOooooooo .. ja zeg dat danquote:Op woensdag 22 september 2010 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE, LUL. Ik bedoel dat Axe zo sterk is dat je geen parfum meer op kunt doen omdat die 2 geuren samen naar STRONT ruiken.
Huh spuit je dat op je wangenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
*bezwijkt onder de druk en gaat straks geurloze deo kopen
Eau de toilette is welVooral als je net geschoren hebt en dan dat dat zo kei prikt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
Eau de toilette is welVooral als je net geschoren hebt en dan dat dat zo kei prikt.
Bedoel je niet aftershave?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
Eau de toilette onder je oksels wtf?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Huh spuit je dat op je wangen? Dat hoor je onder je oksels te doen hoor.
l'Oreal Men Expert After Shave Balsem FTW!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
gozer wat. Dat is aftershave manquote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef MouzurX het volgende:
Das hetzelfde.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
gozer wat. Dat is aftershave man
Nee.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das hetzelfde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aftershave
-> "vaak wordt aftershave gezien als een soort mannelijk parfum."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parfum
-> "Eau de toilette: 5-10% geurbestanddelen"
Staat ook gewoon op dat beckham flesje wat ik heb.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das hetzelfde.
wie de fuck wil er nou foto's van mij bewaren?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Otis2.0 het volgende:
haha op al die foto's zo'n zwart t-shirt zonder enige vorm ofzo
Wordt gezien.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das hetzelfde.
ja weet niet, ik kreeg PM.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
wie de fuck wil er nou foto's van mij bewaren?
Niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef reetveter het volgende:
Je gaat je toch ook niet met servetjes je reet afvegen. Ja lijkt netzo veel op elkaar.
Ik word echt heet als jij die PI gebruikt.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap ook niet wat wise hier doet. Welkom is ie in ieder geval niet.
Haha nu je het zegt, potverdomme dat was mooi. "JA EN ALS JE 100.000 EURO VERDIENT ZIT JE IN DE SCHAAL VAN 52% EN MOET JE DUS GODVERDOMME 52.000 EURO BETALEN AAN BELASTING EN DA'S NIET NORMAAL MANquote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
Dit doet me sterk denken aan de belastingtheorie van wijlen Japsnars.
Heet van woede? Heet van verlangen? Zeg het me.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word echt heet als jij die PI gebruikt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Chriz2k het volgende:
Dit doet me sterk denken aan de belastingtheorie van wijlen Japsnars.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nu je het zegt, potverdomme dat was mooi. "JA EN ALS JE 100.000 EURO VERDIENT ZIT JE IN DE SCHAAL VAN 52% EN MOET JE DUS GODVERDOMME 52.000 EURO BETALEN AAN BELASTING EN DA'S NIET NORMAAL MAN![]()
![]()
![]()
"
Hint: ik heb op dit moment een erectie.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heet van woede? Heet van verlangen? Zeg het me.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg dat nog eens en ik zorg ervoor dat je die kankerbek nooit meer opentrekt"
En dan daarna van. "Otis kom dan godverdomme samen een IQ-test doen he ik weet 100% zeker dat ik slimmer ben als jou daar durf ik wel 5K om te weddenquote:
Mag ik 'm zien?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hint: ik heb op dit moment een erectie.
Gratis coke en wilde seks, ben je homo ofzo?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef Sok. het volgende:
verdulle, liep er net een leuk meisje van scorro, stapt ze in de bus naar urk
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Sok. het volgende:
ook zo geniaal i de pauze net. kwamen we een groep meisjes tegen en 1 zag er best leuk uit.. dus ik zeg 'daar ken ik wel een truukje op', klasgenoot kende haar wel en kijkt me aan en zegt 'dude, ze is 13 ofzo'
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gratis coke en wilde seks, ben je homo ofzo?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil triootje met jou en haar.
ZAL ZE GAAN VOOR DE LUST OF DE LIEFDE? BLIJF KIJKEN, TOT NA DE RECLAME!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt? Zou jij ermee kunnen leven om een deel van je aandacht níet aan Allure te gevenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja hoor, no problemquote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt? Zou jij ermee kunnen leven om een deel van je aandacht níet aan Allure te geven?!
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt? Zou jij ermee kunnen leven om een deel van je aandacht níet aan Allure te geven?!
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar sta ik even van te kijken hoor. Wajoo.
Daar stem ik gewoon mijn hele dagprogramma op af. Wat kan ik daar van genietenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook altijd naar?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk jij daar ook altijd naar?
Zou jij elke dame minstens 2 knoopjes laten los doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef Maisnon het volgende:
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Ja vooral qua toetjes enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar stem ik gewoon mijn hele dagprogramma op af. Wat kan ik daar van genieten![]()
.
metingen uitvoeren jeweet.quote:
Aftershave helpt de huid te herstellen na het scheren, hence the name.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
metingen uitvoeren jeweet.
Maare vertel het precieze verschil dan tussen "aftershave" en "eau de toilette?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Salatrel het volgende:
eau de toilette klinkt als iets wat uit de wc komt
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Salatrel het volgende:
eau de toilette klinkt als iets wat uit de wc komt
Dus dan bedoel ik nog steeds: eau de toilette.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aftershave helpt de huid te herstellen na het scheren, hence the name.
flauwquote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eau = water
toilet = plee
??
eindresultaat: pleewater
Wil je het niet snappen of ben je gewoon dom?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus dan bedoel ik nog steeds: eau de toilette.
wacht wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus dan bedoel ik nog steeds: eau de toilette.
Ik heb ineens een beeld van je, mooi hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Maisnon het volgende:
Hehe ik heb toch nog bij de H&M besteld
[ afbeelding ]
Minus de 3 dingen die niet op voorraad waren en pas laat kwamengeen zin om te wachten
Ja ik doe eau de toilette op na het scheren en op andere gelegenheden.quote:
Waarom geen aftershave?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik doe eau de toilette op na het scheren.
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doetquote:
Zit je op judo?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Maisnon het volgende:
Hehe ik heb toch nog bij de H&M besteld
[ afbeelding ]
Minus de 3 dingen die niet op voorraad waren en pas laat kwamengeen zin om te wachten
Waarom denk jij dan dat ze eau de toilette en aftershave apart verkopen?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doet![]()
Keukenpapier wordt toch ook niet ineens wcpapier als je het gebruikt om mee te schijten?
LALALALALA IK HOOR JE NIETquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die naam verandert toch niet eens omdat je het op een ander moment op doet![]()
Keukenpapier wordt toch ook niet ineens wcpapier als je het gebruikt om je reet af te vegen ipv een tafel?
Omdat het misschien wat anders is? Maar ik gewoon eau de toilette op doe, ook na het scheren, om lekker te ruiken?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denk jij dan dat ze eau de toilette en aftershave apart verkopen?
HADOUKEN!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HAJIME!
Ik heb serieus op judo gezeten
Gast aftershave is voor na het scheren omdat er dingen in zitten die je huid helpen te herstellen na het scheren en dit dat alles. Eau de toilette niet. Klaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Keukenpapier wordt toch ook niet ineens wcpapier als je het gebruikt om je reet af te vegen ipv een tafel?
Ha, vandaar!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
HAJIME!
Ik heb serieus op judo gezeten
Het is wel anders als je het aanziet denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ha, vandaar!
De rest vind ik wel heel mooi, maar die is ietwat discutabel.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Maisnon het volgende:
SHORYUKEN
Ik heb serieus op street fighter gezeten
Oke. En ik heb eau de toilette. Klaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast aftershave is voor na het scheren omdat er dingen in zitten die je huid helpen te herstellen na het scheren en dit dat alles. Eau de toilette niet. Klaar.
Echt hé.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus. "JA HIHI EAU DE TOILETTE PRIKT ZO NA HET SCHEREN MAAR WAAROM IS HET DAN NIET HETZELFDE ALS AFTERSHAVE?!?!?!"
Ja ik heb best veel street figher achtige spellen gespeeldquote:
Ja ik begin toch: eau de toilette op doen na het scherenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus. "JA HIHI EAU DE TOILETTE PRIKT ZO NA HET SCHEREN MAAR WAAROM IS HET DAN NIET HETZELFDE ALS AFTERSHAVE?!?!?!"
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er vanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil Johan bij Ajax aan het werk zien
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajaxquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er van
Playboy.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens maisnon is best aardig, enorm talentvol: dj, speelt instrumenten, kan goed tekenen én goed vechten én speelde street fighter, niet lelijk...
... how you doin'?
Hij wil wel, maar dan moet iedereen die er nu zit eruit. Never gonna happen.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
maar dat wil hij zelf denk ik niet. Want mensen hebben een te hoge verwachting er van
raar, want oranje heeft hij altijd van zich af gehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Cruijff wil nog steeds instappen bij Ajax
ALS HET OP DE FP STAAT IS HET WAAR
Nee ik denk ook niet dat hij dat wil.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef wise het volgende:
[..]
Ajax is zijn liefde.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
raar, want oranje heeft hij altijd van zich af gehouden
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens maisnon is best aardig, enorm talentvol: dj, speelt instrumenten, kan goed tekenen én goed vechten én speelde street fighter, niet lelijk...
... how you doin'?
Uhu, ik ben ook trots. Bedankt voor het wel normaal reageren.quote:
Ja gast maak je moves dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Next.
Ik heb sowieso al dibs op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |