Ik ben een volbloed Indo hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn kwart-indo crush gevonden op Hyves. Wat een cutie is ie toch ook [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
Hij wil gewoon alternatief zijn, laat hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Mozy het volgende:
Wise, jij kan ook alleen maar zeiken op alles.
bekquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Mozy het volgende:
Wise, jij kan ook alleen maar zeiken op alles.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij wil gewoon alternatief zijn, laat hem.
waar zie jij negersquote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er goed aan axe of coolcat of een lelijke neger?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ok ok hier voor jou een mooie vrouw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben een volbloed Indo hoor
quote:
Allen lelijke negers dragen het, dat is goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das een neger.
"nee das een halfbloedje" NEGER
dus alleen negers. Erg zijn bijna geen knappe negersquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Allen lelijke negers dragen het, dat is goed.
huh, daar was toch eerst zee?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey wise heb je hier wel eens van gehoord?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Latijns-Amerika
Racist.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
dus alleen negers. Erg zijn bijna geen knappe negers
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:oet altijd axe op
![]()
Maar ook eau de toilette.
Je kan toch ook niet alleen eau de toilette op doen?(waar all op hintte)Vooral bij het uitgaan moet je toch wel deo op hebben.
Als je op fok zit ben je standaard wel licht contactgestoord.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
wise gaat er ook altijd zo mooi serieus op in als je dingen zegt als "wat is er mis met cool cat"
ik denk dat het te wijten is aan een (al dan niet lichte) contactgestoorheid
Zelfs in mijn pauzes veroorzaak ik genoegquote:
Waarom is dit niet meer op TV?quote:
Gast deo is standaard natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zelfs in mijn pauzes veroorzaak ik genoegsmileys.
realiteitquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
wise gaat er ook altijd zo mooi serieus op in als je dingen zegt als "wat is er mis met cool cat"
ik denk dat het te wijten is aan een (al dan niet lichte) contactgestoorheid
Die shit van hem met alles wat je met een lepel kan doenquote:
Wat is er goed aan die aardappel van een neus die op je gezicht zit?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
maar geen axe manquote:Op woensdag 22 september 2010 14:49 schreef MouzurX het volgende:
* Doet altijd axe op![]()
Maar ook eau de toilette.
Je kan toch ook niet alleen eau de toilette op doen?(waar all op hintte)Vooral bij het uitgaan moet je toch wel deo op hebben.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Zeg wise, goede vriend. Is Cassie ook een negerin?
[ afbeelding ]
pics van hem?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is er goed aan die aardappel van een neus die op je gezicht zit?
Net die ene lepelbuiger, maar dan echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die shit van hem met alles wat je met een lepel kan doen
daar is helemaal niks goeds aan. Ik schaam me er kapot voorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat is er goed aan die aardappel van een neus die op je gezicht zit?
Nee altijd maar All suggereerd anders:quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gast deo is standaard natuurlijk![]()
Of gebruik je allee deo tijdens het uitgaan?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he. Mannen met Axe deo.
Mannen met Hugo Boss parfum![]()
![]()
.
Er is ook andere deo dan Axequote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee altijd maar All suggereerd anders:
[..]
JA MAAR ZE SUGGEREERD WEL ZO VAN: AXE OPDOEN ->quote:Op woensdag 22 september 2010 14:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er is ook andere deo dan AxeIk heb altijd van die geurloze shit. Voor geur heb ik mijn luchtjes voor toch
NEE, LUL. Ik bedoel dat Axe zo sterk is dat je geen parfum meer op kunt doen omdat die 2 geuren samen naar STRONT ruiken.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JA MAAR ZE SUGGEREERD WEL ZO VAN: AXE OPDOEN ->DOE BETER HUGO BOSS OP!
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |