Sowieso dat hele verhaal van die gast. Een verbod van 5 jaar om mensen af te ranselen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die ouwe baas van dat 'beveiligingsbedrijf' die even wat mensen afranselt met een stok!
Mwah, geef mij maar gewoon missionaris, ik houd niet zo van al die gekkigheidquote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef reetveter het volgende:
Stel je eens voor als je zoeen wijf je bed in regelt die die bewegingen kan maken bij het creu gedeelte
Dan kijk ik echt wel zoquote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef reetveter het volgende:
Stel je eens voor als je zoeen wijf je bed in regelt die die bewegingen kan maken bij het creu gedeelte
link?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal van die gast. Een verbod van 5 jaar om mensen af te ranselen.
En het vervolgens door anderen laten doen maar het op den duur tóch niet kunnen laten om zelf wat tikken uit te delen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso dat hele verhaal van die gast. Een verbod van 5 jaar om mensen af te ranselen.
Ja, die linkerquote:Op woensdag 22 september 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Twee tienermeiden uit Veendam vermist
Zouden jullie kidnappen? en rapen
En op de vraag of die ander dan niet in de problemen komt antwoordt hij: dan moeten ze eerst langs mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En het vervolgens door anderen laten doen maar het op den duur tóch niet kunnen laten om zelf wat tikken uit te delen.
Hij kwam toch gewoon weer vrij na die arrestatie? Even ¤200 ofzo gelaptquote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op de vraag of die ander dan niet in de problemen komt antwoordt hij: dan moeten ze eerst langs mij.
goed topicquote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit het billentopic?
[ afbeelding ]
sowieso axequote:
tja je bent nou eenmaal superieur of je bent het niet hequote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
Als je arisch bent pull je moeilijk veel chicks in Brazilië.
Omdat centen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
In ieder willekeurig land met veel niggers.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen de golddiggers die geld willen jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Chriz2k het volgende:
Hij moest nog wel voor de rechter verschijnen hè. Nu geeft hij die waarschijnlijk ook een paar Rand en gaat hij weer verder met waar hij gebleven was, maar goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij kwam toch gewoon weer vrij na die arrestatie? Even ¤200 ofzo gelapt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit het billentopic?
[ afbeelding ]
sowieso ik ben alles wat je nodig hebt dushiquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met wie ik er over kan praten. Even een traantje wegpinken.
Voel je vrij weinig van.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alleen de golddiggers die geld willen ja
Gaat het over de deo? Zo ja, sluit ik aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met wie ik er over kan praten. Even een traantje wegpinken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gaat het over de deo? Zo ja, sluit ik aan.
Da-me um beijinho =$.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso ik ben alles wat je nodig hebt dushi
Die kende ik nog niet. ROMANTISCHquote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Allure, pagode is ook fucking chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |