Een ENFJ, in hoeverre is dat het tegenovergestelde van mijn ISTP?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, heb iemand in een coachingtraject en die blijkt dus deze week getest te zijn volgens de ons wel bekekende typeringen van Jung. Een ENFJ is hij, zal eens opzoeken of dat net zo problematisch is als mijn INFJ
idd... draag liever wijde dan strakke pijpen. wijde pijpen vallen mooi over je schoenen/laarzen heenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Lekker Bluezz!
En wijde pijpen![]()
Ik moet trouwens vanavond na het werk wel echt zin gaan maken om hard te lopen
snap ik, hij klinkt ook heerlijk! ik moet gauw gaan eten want heb behoorlijke drang om te snacken. net een stukje Old Amsterdam gesnoept. vanmiddag een lekker stuk gehaald bij de AH in de aanbieding (EUR 5,45 p/pond)quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo eens aan de zalige lasgne beginnen
krijg al trek als ik er aan denk
http://www.get2gether.nl/G2G_karaktertype.htmlquote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef Vork het volgende:
Een ENFJ, in hoeverre is dat het tegenovergestelde van mijn ISTP?
Ik vind het ook erg mooi, sowieso staan skinny broeken mij ook niet dus gelukkig maarquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd... draag liever wijde dan strakke pijpen. wijde pijpen vallen mooi over je schoenen/laarzen heen
skinny broeken staan niet iedereen. te dikke benen of te dunne benen kan niet. te dunne benen moet je een beetje verhullen vind ik anders vraag ik me af of diegene op stelten looptquote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg mooi, sowieso staan skinny broeken mij ook niet dus gelukkig maar
Dat mocht toch ook met de papieren versie?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw rijbewijs opgehaald. Pasje ipv papiertje.
En blijkbaar mag ik nu ook brommers besturen
Dat klopt ook wel weerquote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
skinny broeken staan niet iedereen. te dikke benen of te dunne benen kan niet. te dunne benen moet je een beetje verhullen vind ik anders vraag ik me af of diegene op stelten loopt
Ik denk dat ENFJ's doorgaans niet zo problematisch zijn, behalve als hun oneindige stroom aan goedbedoelde liefdequote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, heb iemand in een coachingtraject en die blijkt dus deze week getest te zijn volgens de ons wel bekekende typeringen van Jung. Een ENFJ is hij, zal eens opzoeken of dat net zo problematisch is als mijn INFJ
Nooit gewetenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat mocht toch ook met de papieren versie?
Dat zijn de INFJ's in zekere zin ook. Beetje tegenstelling kan geen kwaad. Mw. Vork is er tenslotte ook eenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
http://www.get2gether.nl/G2G_karaktertype.html
Best tegengesteld
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Op het terras in Haarlem/botermarkt lekker een wit jopenbiertje gedaan
Beide eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Vork het volgende:
Ja? Is het leven zo ondraaglijk als INFJ? Of zijn jullie allergisch voor ISTP's?
Ja die Nokia's maken de mooiste vrouwen nog mooierquote:Op woensdag 22 september 2010 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Moet dat nou die fotoNieuwe mob foto, wel goeie kwaliteit
Die hadden ze vandaag als Jopen van de tap, maar was mij iets te zwaar zo midden op de dag.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Vork het volgende:
Oja Jopenbier, best lekker eigenlijk. Vooral de tripel, Jubeljoop heet die volgens mij. Zeer goed te drinken, licht bitter en niet zo zoet als al die Belgische tripels. Ik geloof dat je alleen wel snel moet zijn, omdat ze dat ding maar een jaar in productie zouden nemen.
ja jubeljoop, ik twijfelde, maar witte jopen is zo lekker zachtzurigquote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Vork het volgende:
Oja Jopenbier, best lekker eigenlijk. Vooral de tripel, Jubeljoop heet die volgens mij. Zeer goed te drinken, licht bitter en niet zo zoet als al die Belgische tripels. Ik geloof dat je alleen wel snel moet zijn, omdat ze dat ding maar een jaar in productie zouden nemen.
Nou dat is dus het grote voordeel, hij valt vrij licht. Ok, 9% is niet niks, maar dat proef je er niet zo gauw aan af. Al brengt dat natuurlijk ook wel weer zo z'n risico's met zich mee. Hoe is de witte eigenlijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
Die hadden ze vandaag als Jopen van de tap, maar was mij iets te zwaar zo midden op de dag.
Dus ik nam maar een Palmpje en B. had een Adriaan (wit) bier van Jopen.
Jopiequote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
Jopen is zondag aanwezig bij de biermarkt in IJmuiden.
Ik zie net dat ie van 11 november 2009 tot en met 11 november 2010 verkrijgbaar is (ivm het 15de jaar van bestaan). Je hebt dus nog even de tijd om te proberen, maar niet al te lang.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Jopie![]()
Toch maar eens proberen dan vork, die jubel.
quote:# ISFP De Kunstenaar Rustig, serieus, gevoelig en aardig. Houden niet van conflicten en doen niet graag dingen die makkelijk conflicten kunnen veroorzaken. Loyaal en trouw. Uitzonderlijk goed ontwikkelde intuïtie en esthetische waardering voor schoonheid. Niet geïnteresseerd in het leiden of controleren van anderen. Flexibel en open-minded. Waarschijnlijk origineel en creatief. Genieten van het nu. Als levenspartners passen zij goed bij type
Ligt mss aan mijn buiquote:Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, een Isabeau
Dat kan. Ik flip wel eens naar INTJ. Of heel soms INFP. Maar het vaakst toch INFJ.
Ik heb echt consequent INFP, welke test ik ook doe, gek is datquote:Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, een Isabeau
Dat kan. Ik flip wel eens naar INTJ. Of heel soms INFP. Maar het vaakst toch INFJ.
Gaat nu 1 blokje meer naar de Perceiving dan naar de Judgement.... dus weinig verschil idd, wat steer zegt.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:21 schreef Vork het volgende:
Hoe sterk is bij jou de voorkeur voor P danwel J?
Een FF' je gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz is gewoon ook een free spirit
Goedemorgen! Ik krijg net telefoon of ik vrijdag wil komen werken, terwijl ik eigenlijk net heel blij was met een paar daagjes vrij. Ja gezegd, uiteraard
De IN** is bij mij ook het duidelijkst.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Vork het volgende:
Bij mij is de voorkeur voor S of N en T of F zo licht dat die met 2 of twee andere antwoorden al totaal anders kan zijn. Maar na een aantal keer kwam ik toch het meest op ISTP uit, onder protest, want erg goed kan ik mezelf daar niet in vinden. In de andere opties evenmin. De I en P zijn in elk geval wel altijd vrij duidelijk.
Ja, nou ja, ze zaten een beetje omhoog en dan durf ik geen nee te zeggen als ik wel kan. Voel ik me de hele vrije dag schuldig als ik niks nuttigs doe verderquote:
Ja sommigen zijn heul duidelijk, maar dat zijn hele duidelijke karaktertrekken blijkbaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Vork het volgende:
Bij mij is de voorkeur voor S of N en T of F zo licht dat die met 2 of twee andere antwoorden al totaal anders kan zijn. Maar na een aantal keer kwam ik toch het meest op ISTP uit, onder protest, want erg goed kan ik mezelf daar niet in vinden. In de andere opties evenmin. De I en P zijn in elk geval wel altijd vrij duidelijk.
Wat is er mis met goedbedoelde liefdequote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ENFJ's doorgaans niet zo problematisch zijn, behalve als hun oneindige stroom aan goedbedoelde liefde![]()
wordt afgewezen of nog erger voor hen: niet op prijs gesteld door een ander, dan kunnen ze wel eens giftig worden.
Ik zou hem ook bedrijfsfeestjes laten organiseren, dat worden wel leuke gebeurtenissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |