quote:Op woensdag 22 september 2010 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
Igor veroorzaakt herfstweer kopt weer.nl
http://www.weer.nl/nl/hom(...)aakt_herfstweer.html
Het is nu heerlijk weerquote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
'Nu nog heerlijk weer!'
Is dat sarcasme? Of krijgen we slechter weer? Heb namelijk nog geen weer site bekeken :$
ah op die fiets... ja het ken vriezen en het ken dooien hé...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:56 schreef SevD het volgende:
[..]
Het is nu heerlijk weerOf dat over 7 pagina's nog steeds zo is weet ik niet
Gefeliciteerdquote:
Het bier staat koud.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Proficiat! Wij van het voorspellingstopic komen ook ok?
Het zuidwesten maakt wel een mooie kans, al loop ik nog niet hard van stapel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef aloa het volgende:
Morgen kans op onweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A level 1 was issued for northern France and the Benelux States mainly for tornadoes.
Knap hoor, 24u van te voren radar beelden voorspellen als de buien nogquote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Martijnnn91 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Ziet er leuk uit!
Het weer van morgen zal toch enigszins in de buurt moeten komen van de voorspelling van de 24-uurs buienradar?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knap hoor, 24u van te voren radar beelden voorspellen als de buien nog
geen eens ontwikkeld is.
Zijn er nog steeds mensen die de 24-uurs voorspelling bekijken van buienradar?
Nog gefeliciteerdquote:
Normaal gesproken ben ik ook geen fan van dat soort voorspellingen. Daarin tegen volg ik nu al een aantal maanden die 24u radar en het geeft toch een prima indicatie wat er ongeveer qua neerslag gaat vallen. Oke het is niet 100% correct ( dat hoeft ook niet ), maar toch is het nuttige infoquote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knap hoor, 24u van te voren radar beelden voorspellen als de buien nog
geen eens ontwikkeld is.
Zijn er nog steeds mensen die de 24-uurs voorspelling bekijken van buienradar?
Je kan het wel blijven zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nogmaals verzoek aan Gerard:
1: Graag bronvermelding of post gewoon geen nieuws/verwachting/what ever meer.
2: Graag orginele text plaatsen, want het is indd niet te lezen.
En zal het blijven doen ookquote:
nu ook in Den haag Moerwijk(station NS)quote:
NNO.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef gerard96 het volgende:
weet iemand precies trekrichting?
ja dat heb je he als je niet in ene normaal gebied woontquote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gaat goed loos ja. Maar het is alweer bijna voorbij hier geloof ik.
NNOquote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef gerard96 het volgende:
weet iemand precies trekrichting?
Krimpen aan den IJssel is best normaal, toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja dat heb je he als je niet in ene normaal gebied woont
Ik zit in Zwijndrechtquote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Krimpen aan den IJssel is best normaal, toch?
Ik zit in Zwijndrecht (het zuidwesten) en het gaat hier aardig tekeerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef RiKe het volgende:
En WEER het midden en oosten he!
Het is verdomme niet te geloven, 2 klapjes en het was hier in Leiden over.
Wat een rampen jaar qua leuk weer!
Jan Campertstraat?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zit in Zwijndrecht (het zuidwesten) en het gaat hier aardig tekeer
Foto's zijn beetje overbelicht, maar het is hier echt donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut ik word herkendquote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jan Campertstraat?
Daar heb ik ruim 13 jaar gewoond!
tegenwoordig zit ik bij het veerplein
edit: oohh tis andere kant van de A16
Vaak welquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef MissHobje het volgende:
Utrecht meldt geflits en gedonder, mooie flitsen trouwens.. enne lijkt even droog, wind valt ook helemaal weg.. waarschijnlijk zo bingo ?
Dat doe ik nooitquote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef MissHobje het volgende:
het buldert steeds harder er komt echt een flinke bui aan.. denk zo comp ff uit doe
Yup, verder weinig boeiends hier in Ehv.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Vet felle flits daarnet en een korte heftige knal een seconde of 2 later.
Klopt, er zitten 5 tot 10 minuten tussen 2 ontladingen lijkt het wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Vet felle flits daarnet en een korte heftige knal een seconde of 2 later.
Hier ook (In Bilthoven, dus niet heel verwonderlijk, ligt er vlak boven).quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef Frambozenpudding het volgende:
hier in Zeist nu zeer veel neerslag. Ook veel flitsen en klappen waargenomen.
http://twitter.com/SebasPapii/statuses/25330073472quote:http://twitpic.com/2r8qfy - Bizar! Hoogcatharijne stroomt over!! Allemaal water komt na beneden zetten!!
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef MissHobje het volgende:
Gaat lekker tekeer hier zeg pfff, wat een traktatie zeg
helemaalen te gaaf kijken, van beide kanten appartement lekker uitzicht, super gaaf geflits.
Ik had liever nog een paar dagen mooi weer gehad.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef MissHobje het volgende:
Gaat lekker tekeer hier zeg pfff, wat een traktatie zeg
helemaalen te gaaf kijken, van beide kanten appartement lekker uitzicht, super gaaf geflits.
wordt het daar ook eens een keertje schoon gemaakt....quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://twitter.com/SebasPapii/statuses/25330073472
Laat maar komen!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef Drassss het volgende:
Tilburg krijgt over 10 min opnieuw een cel op zich af..
Niet in Tilburg zelf, maar wel ten Oosten daarvanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je Tilburg-oost zitDan moet het zeker lukken.
Hatsjoe!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Tis net of de wolken niezen! Dan weer harde regen, dan weer wat zachter
dat ding lijkt te exploderen nu, wat een bliksemactiviteit opeens!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef Drassss het volgende:
Shit die rotzooi vanuit Tilburg komt naar mij toe.. Zit ik dan met 2 piepende honden
Ja daarom zei ik Tilburg oost alquote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Die rode puist gaat er gewoon onderdoor
Wtf hoe doe je dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:07 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Nog een foto gemaakt, natuurlijk net weer 1 klein zielig kutwolkje dat in de weg zit. Je kan niet alles hebben
![]()
[ link | afbeelding ]
Lightning 23/9/10 by DjTommieT, on Flickr
Ik heb maar een goedkoop kutcameraatje dus daarmee zal t niet kunnenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Lange sluitertijd op statief. En dan maar hopen
Als je dat krijgt wat nu over Vught trekt , komt er wat moois aan. Continu geflits en gedonder.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef MissHobje het volgende:
Utrecht krijgt ook weer iets meer geflits,, opbouwende fase
Al die tijd blijft het wel flitsen..
Ah hoor gebulder aankomen.. mooie diepe donders.
Ff buien radar tjekken!
Dat is een schone inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef MassimO het volgende:
[..]
Als je dat krijgt wat nu over Vught trekt , komt er wat moois aan. Continu geflits en gedonder.
9km, dat is een flinke...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef kermit71 het volgende:
De wolkenhoogte van de bui op de grens met Brabant neemt toe!! Nu maar hopen dat de koers niet verandert (Zuid-West Utrecht), en we hadden eerder vanavond al zo'n mooie bui met mooie flitsen
Hij gaat iig richting Breda. Ik weet niet waar je zit, maar ik hoop niet te noordelijk want alles kakt toch wel in wanneer het in Nederland komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:39 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Is helaas weer een beetje afgenomen. Ben benieuwd wat er nu nog van de bui overblijft
In de buurt van Woerden, Nieuwegein, dus het inkakgevaar is wel aanwezig. *twijfel of ik op zal blijven of niet*quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij gaat iig richting Breda. Ik weet niet waar je zit, maar ik hoop niet te noordelijk want alles kakt toch wel in wanneer het in Nederland komt.
Er trekt al een enorme " regenfront " voor de pit.. Lijkt me sterk dat de pit nog krachtiger gaat worden, hoogstens zal hij inzakken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:48 schreef kermit71 het volgende:
[..]
In de buurt van Woerden, Nieuwegein, dus het inkakgevaar is wel aanwezig. *twijfel of ik op zal blijven of niet*
Tja, ik ga toch maar niet wachten (heeft meer met de tijd te maken). Als ik de komende dagen van het forum wegblijf, zal ik niet weten wat ik gemist heb ;-)quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er trekt al een enorme " regenfront " voor de pit.. Lijkt me sterk dat de pit nog krachtiger gaat worden, hoogstens zal hij inzakken...
Edit: Blame me niet als er straks een dikke luchtshow is, maar dat je door mij al in je nest bent gaan liggen he
Dat zou mooi zijn, heb net een nieuwe winterjasquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als die oosten wind zo blijft door zetten volgende week dan zouden we snel de winter in gaan
Lol, eerst een nachtvorstje en dan nog een paar "Indian Summer" dagen om het af te leren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als die oosten wind zo blijft door zetten volgende week dan zouden we snel de winter in gaan
Teringquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat zou natuurlijk wel heel erg vroeg zijn maar niets is ondenkbaar. Koude nachten van <0 en overdag temps van <10 graden zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, heb net een nieuwe winterjas
Mare zonder gekheid, das best vroeg dan toch
Summer? No way dat zie ik echt niet meer zitten, de laatste paar dagen waren mooi maar ik zie geen terug keer meer. We gaan de herfst in en ik denk zelf dat deze zelfs kouder gaat verlopen. Eind oktober misschien de eerste sneeuwbuien? Ik zie het wel zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, eerst een nachtvorstje en dan nog een paar "Indian Summer" dagen om het af te leren?
Bring it onquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eind oktober misschien de eerste sneeuwbuien? Ik zie het wel zitten
En toch vind ik het raar. Voorspellingen van Weerplaza + Buienradar laten het niet zo koud worden. Zijn die dan toch té onbetrouwbaar? Of is de periode nog te ver weg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel heel erg vroeg zijn maar niets is ondenkbaar. Koude nachten van <0 en overdag temps van <10 graden zou zomaar kunnen.
Als Rusland de kou in gaat kan het zomaar hier komen met die positie van die hoge druk![]()
Eerst maar afwachten natuurlijklaat die schaatsen nog maar even in het vet
[..]
Summer? No way dat zie ik echt niet meer zitten, de laatste paar dagen waren mooi maar ik zie geen terug keer meer. We gaan de herfst in en ik denk zelf dat deze zelfs kouder gaat verlopen. Eind oktober misschien de eerste sneeuwbuien? Ik zie het wel zitten
Aha. Nu snap ik ook gelijk waarom iedereen zich enorm ergert.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:31 schreef Schuifpui het volgende:
van gerard in dat andere topic en hier, is ook niet de eerste keer, vooral de manier van posten irriteert me.
deze dus: Vorst,Sneeuw,Wat zal er gebeuren?
onnodig topic.
Buienradar 3d is naar mijn mening gewoon een faal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:16 schreef marcel-o het volgende:
De buien díe langskomen zijn met veel regen!
de plukken op bradar worden dan ook steeds donkerder.
Iemand al eens naar buienradar 3d gekeken?
helemaal "plat" van opzij heb je er geen reet aan terwijl t dan goed te zien zou moeten zijn.
Kan de tuin niet meer zien vanuit mijn raamquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:16 schreef marcel-o het volgende:
De buien díe langskomen zijn met veel regen!
Kern zit idd iets noord van de eilanden en gaat zuidwaarts.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef marcel-o het volgende:
Ligt t nou aan mij of draait de kern van t verhaal zo Groningen in richting t zuiden?
en is dat bij Italië/Griekenland een orkaan? met oog en al?
Hele mooie foto'squote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eind van de middag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer
Daar leek het wel op ja. Als je het zo zag dan zou je net denken dat er een enorme onweersbui aan komt zettenquote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hele mooie foto'sHet heeft wel een Amerikaans karakter
Hier was hier idd kurkdroogquote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
Van morgen zat er 27mm in de regenmeter,klopt wel aardig met dit kaartje:
[ afbeelding ]
Hmm, dat klinkt niet goed, is dat een gevolg van Igor?quote:Overstromingen dreigen opnieuw in Duitsland
Uitgegeven: 27 september 2010 10:15
Laatst gewijzigd: 27 september 2010 10:15
BERLIJN - Door langdurige regen dreigen in het oosten van Duitsland opnieuw overstromingen. In sommige kleinere rivieren is het waterpeil zo gestegen dat de autoriteiten een alarm hebben afgekondigd.
In de deelstaat Saksen, waar in augustus de wateroverlast enkele mensen het leven kostte, wordt gewaarschuwd voor hoge waterstanden in de rivieren de Grosse Röder en de Schwarze Elster.
Ook in het zuiden van de deelstaat Brandenburg en de deelstaten Saksen-Anhalt, Thüringen en Nedersaksen dreigen overstromingen.
De autoriteiten houden er rekening mee dat het waterpeil door de aanhoudende regen verder zal stijgen. Het Duitse KNMI verwacht tot dinsdagochtend nog een aanzienlijke hoeveelheid neerslag.
© ANP
Lol, dat is ook goed, ben niet zo gek op die miezerige nattigheid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Summer? No way dat zie ik echt niet meer zitten, de laatste paar dagen waren mooi maar ik zie geen terug keer meer. We gaan de herfst in en ik denk zelf dat deze zelfs kouder gaat verlopen. Eind oktober misschien de eerste sneeuwbuien? Ik zie het wel zitten
Doordat Igor andere druk gebieden aan het sturen is? Igor zelf is nu in Canada/Groenland aan het vertoevenquote:Op maandag 27 september 2010 10:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt niet goed, is dat een gevolg van Igor?
Nou meer omdat Igor toch wel voor meer neerslag heeft gezorgd, als de rivieren voller zijn dan normaal kunnen ze de normale neerslag niet goed verwerken en begint het gewone stijgen van de rivieren in het najaar met een voorsprong (achterstand zo je wilt) dus als er al meer water is om mee te beginnen is de kans op overlast groter toch?quote:Op maandag 27 september 2010 10:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Doordat Igor andere druk gebieden aan het sturen is? Igor zelf is nu in Canada/Groenland aan het vertoeven
Hmm ik heb geen idee...quote:Op maandag 27 september 2010 10:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou meer omdat Igor toch wel voor meer neerslag heeft gezorgd, als de rivieren voller zijn dan normaal kunnen ze de normale neerslag niet goed verwerken en begint het gewone stijgen van de rivieren in het najaar met een voorsprong (achterstand zo je wilt) dus als er al meer water is om mee te beginnen is de kans op overlast groter toch?
Euhm die vele regen heeft niks met Igor te maken, die dooft ergens anders uit. Echter zorgt Igor wel voor de luchtdruk patronen waardoor we hier met rustig weer hebben te maken. Lang niet mee gemaakt, dag gem van 7.1km/h gister en max piek van 20km/h, zelfs weer even 0.0km/h op de teller gehad als 10min gemquote:Op maandag 27 september 2010 10:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou meer omdat Igor toch wel voor meer neerslag heeft gezorgd, als de rivieren voller zijn dan normaal kunnen ze de normale neerslag niet goed verwerken en begint het gewone stijgen van de rivieren in het najaar met een voorsprong (achterstand zo je wilt) dus als er al meer water is om mee te beginnen is de kans op overlast groter toch?
Oh, okay, dan snap ik er weer eens niets van...quote:Op maandag 27 september 2010 12:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euhm die vele regen heeft niks met Igor te maken, die dooft ergens anders uit. Echter zorgt Igor wel voor de luchtdruk patronen waardoor we hier met rustig weer hebben te maken. Lang niet mee gemaakt, dag gem van 7.1km/h gister en max piek van 20km/h, zelfs weer even 0.0km/h op de teller gehad als 10min gem
En ja het is al lekker koud aan het worden, maar dat zag ik al aan komen
Het was heerlijk weer. Zeker bij het sporten. Niet te koud en met de zon erbij alweer te warm eigenlijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, okay, dan snap ik er weer eens niets van...![]()
Hoe dan ook, ze zijn in DLD niet blij.
Ik vond het afgelopen weekeinde helemaal niet verkeerd, af en toe een bui en veel zon.
Het zit gewoon allemaal ingewikkeld in elkaar, anyway ze zijn indd niet blij. Laat hier maar eens 100mm achterquote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, okay, dan snap ik er weer eens niets van...![]()
Hoe dan ook, ze zijn in DLD niet blij.
Ik vond het afgelopen weekeinde helemaal niet verkeerd, af en toe een bui en veel zon.
Neehee, dan loopt mijn tuin onder hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het zit gewoon allemaal ingewikkeld in elkaar, anyway ze zijn indd niet blij. Laat hier maar eens 100mm achter
Groningen ook, het lijkt wel herfst.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer. Zeker bij het sporten. Niet te koud en met de zon erbij alweer te warm eigenlijk![]()
Helaas regent het al uren lang hier in NO-Brabant..
Niet te geloven, maar nog steeds regen hier Pfff!quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen ook, het lijkt wel herfst.
Wat dacht je van mij?quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neehee, dan loopt mijn tuin onder hoor!Ik woon niet meer 4 hoog.
Ah gossie, natte voeten en de cam stuk gemaakt..... Die was vast niet blij, papa ook niet.
lol, tja, geen weer is ook weer.quote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet te geloven, maar nog steeds regen hier Pfff!
Zolang als het niet binnen regent mag het regenenquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet te geloven, maar nog steeds regen hier Pfff!
Was ze niet gewoon aan het lachen van schrik? Drieste actie en ohoh, lets smile and look cute?quote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij?
En ja het kan gebeuren maar ze moest er wel om lachen![]()
En waarom ze die omgooide...geen idee.... ik had weer een nieuwe op het oog maar ben nu weer aan het twijfelenhet blijft moeilijk
![]()
En ijskoude NNO wind? Nah dat zal wel mee vallen toch
Temp: 13.6gr
Wind: 33km/h (5bft)
Chill: 9.6grwinter komt eraan
Nee hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was ze niet gewoon aan het lachen van schrik? Drieste actie en ohoh, lets smile and look cute?
Ze wist gewoon dat je een nieuwe wilde.
Hmm, 9.6 is toch best fris?
Herfstnummer:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoorze vond het allemaal maar machtig
![]()
Hmmz ik wou geen nieuwe, ik heb al een buffer voor een 2de weerstation, dat moet ik nu links laten liggen![]()
Mah 9.6gr als chill valt wel mee, das op de pier waar de wind van het water komt
Een hele boefjequote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]Boefje dus!
Hoe oud is ze?
Nou, ik vind het buiten niet aangenaam zonder jas als het onder de 10 graden is, best fris dus, koud is een ander verhaal.Afgelopen winter foto's maken met sneeuw tot boven de knie, dat was koud.
Lol, watervlug en absoluut niets aan te rekenen, jammer maar helaas.quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een hele boefjemaar wel heel erg schattig
![]()
Ze is 4 aug 2 jaar geworden
Fris, en fruitig nu?quote:Net met de hond uit geweest, heerlijk weertje!
Hopelijk wordt het deze winter weer zo mooi, alleen wat minder sneeuw zou welkom zijniig voor dec/jan
feb maart mag wel 1 meter sneeuw vallen
![]()
![]()
enjoy the weather, it's the only weather you've gotquote:
Vertel mij wat.quote:
Klopt, het is de afgelopen twee dagen iedere keer anders, dan zit het weer boven Schotland, dan weer boven Engeland. Maar het is wel leuk om de situatie te volgenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan komt het bij mij ook wel tot storm, zou dan de 2de keer zijnAlleen hopelijk zullen de stoten wat hoger uitvallen dan 93km/h
![]()
10bft is ook welkom natuurlijkmaar al met al is het nog wat te ver om hier naar toe te kijken, je bent afhankelijk van de trek richting, 300km noordelijker en we merken er nog maar weinig van
Lol, ik geloof er niets van.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef meteo-online het volgende:
Regen? Vanavond en vannacht wel ja
Ach joh, waait wel over.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup vanavond en vannacht regen, ook morgen ochtend nog regen maar daarna uit het ZW droger, alleen het noorden kan nog een lange tijd last houden van de neerslag.
Uiteindelijk niet zo blij mee gezien ik morgen naar de pier moet
Helaas nietquote:
Nou nou.... het is nu hooguit 2 graden afgekoeld met de Temp. van vanmiddag.....quote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef gerard96 het volgende:
Tis hier alweer flink aan het afkoelen en flinke brede opklaringen. In (provincie) Groningen
http://users.telenet.be/weerplaats/temp2m.htm
Kijk hierop voor vannacht tempratuur.
Het word weer zo,n 4 graden snachts en in ochtend 3 graden
Dat is toch bijna 20%quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nou nou.... het is nu hooguit 2 graden afgekoeld met de Temp. van vanmiddag.....
Ja ik snap jequote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef horned_reaper het volgende:![]()
Ja als het 1 graad overdag is en snachts -10 is dat een daling van ruim 1000%
Uiteraardquote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik snap jereactie was ook niet zozeer voor jou
maar dat snapte je ook al hehe.
Doelde op neerslag, dat staat er meestal in de winter als je iets tussen sneeuw en regen in hebt, anders staat er gewoon af en toe regen.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:26 schreef JDude het volgende:
5 graden in de vroege ochtend kan in de herfst toch ook prima?
De gakgansen trokken van de week al over zag ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef horned_reaper het volgende:
Ja, en na dat kleine nazomertje lijkt koning winter zijn eerste uithaal richting midden europa te doen!![]()
Een scandihoog zorgt er voor dat volgende week de eerste vorst wel eens het land binnen zou kunnen komen.
quote:De operationele verwachting van het ECMWF (Europees weermodel) blijft volharden met de optie dat het krachtige hogedruksysteem in het weekeinde van 9-10 oktober boven Scandinavië positie kiest. In dat geval moet met een vrij sterke en koude oostelijke stroming rekening worden gehouden. En nu maar hopen dat dit scenario een blauwdruk gaat worden voor de komende winter!
http://www.janvissersweer.nl/
Van mij mogen we de Herfst ook overslaan. Waardeloos al die regen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef Schuifpui het volgende:
Bah komt weer een hele zooi regen deze kant op.![]()
Kunnen we de herfst niet skippen en direct door naar een echte winter.
Zodra hij gebanned isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:39 schreef Timmos het volgende:
Wanneer stop je nou is met die bagger vertaalde shit
Nou dan kan ik maar 1 ding zeggen:quote:
Dus je loopt zelf wat cijfertjes te verzinnen?quote:
Leuke kaartjes met opvallende situaties, een onderbouwing of relativering prima. Maar het eindeloze neerplempen van stukjes die nergens op gebaseerd zijn, zelfverzonnen weerberichten zijn wat mij betreft en vele andere overbodig en alleen maar irritant. Wel eens naar onder gescrolled in dit forum?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Kom kom, niet zo flauw mensen. Als gerard96 z'n eigen voorspellingen wil plaatsen moet dat kunnen. Ik heb veel meer last van het gezeik over en tegen hem dan van z'n stukjes eerlijk gezegd...
Dit topic is ooit bedoeld om te volgen, te leren en te verwonderen. Daar mag iedereen z'n ei kwijt wat mij betreft, dus ja "men" zit hier inderdaad op te wachten schuifpui
Offtopic: Ha Speedy![]()
Ik weet dat hij nogal eens dubbel post in verschillende topics en ik denk dat hij daar ook best wel op aangesproken zal zijn/worden door de mods. Het kan verzonnen zijn, maar sla 'm dan om z'n oren met de feiten ipv hem alleen maar af te zeiken met "quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Leuke kaartjes met opvallende situaties, een onderbouwing of relativering prima. Maar het eindeloze neerplempen van stukjes die nergens op gebaseerd zijn, zelfverzonnen weerberichten zijn wat mij betreft en vele andere overbodig en alleen maar irritant. Wel eens naar onder gescrolled in dit forum?
Idd, kijk maar: http://www.sat24.nl/quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
Hier gaan wij niets van mee krijgen Gerard,het duikt de Noordzee op.
Hai Flugeltjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Kom kom, niet zo flauw mensen. Als gerard96 z'n eigen voorspellingen wil plaatsen moet dat kunnen. Ik heb veel meer last van het gezeik over en tegen hem dan van z'n stukjes eerlijk gezegd...
Dit topic is ooit bedoeld om te volgen, te leren en te verwonderen. Daar mag iedereen z'n ei kwijt wat mij betreft, dus ja "men" zit hier inderdaad op te wachten schuifpui
Offtopic: Ha Speedy![]()
En het zal op niks uit draaienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef gerard96 het volgende:
Estofex geeft ook level 1 dit lijkt een kanaalrat te worden met veel wind! het word steeds actiever!
Mhaw tot vrijdag kan het nog wel 18 graden worden. Dat is heerlijk weer!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:11 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker warm, maar voor hoe lang nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |