quote:Op woensdag 22 september 2010 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
Igor veroorzaakt herfstweer kopt weer.nl
http://www.weer.nl/nl/hom(...)aakt_herfstweer.html
Het is nu heerlijk weerquote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
'Nu nog heerlijk weer!'
Is dat sarcasme? Of krijgen we slechter weer? Heb namelijk nog geen weer site bekeken :$
ah op die fiets... ja het ken vriezen en het ken dooien hé...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:56 schreef SevD het volgende:
[..]
Het is nu heerlijk weerOf dat over 7 pagina's nog steeds zo is weet ik niet
Gefeliciteerdquote:
Het bier staat koud.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:37 schreef INViCTuS het volgende:
Proficiat! Wij van het voorspellingstopic komen ook ok?
Het zuidwesten maakt wel een mooie kans, al loop ik nog niet hard van stapel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef aloa het volgende:
Morgen kans op onweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A level 1 was issued for northern France and the Benelux States mainly for tornadoes.
Knap hoor, 24u van te voren radar beelden voorspellen als de buien nogquote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Martijnnn91 het volgende:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Ziet er leuk uit!
Het weer van morgen zal toch enigszins in de buurt moeten komen van de voorspelling van de 24-uurs buienradar?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knap hoor, 24u van te voren radar beelden voorspellen als de buien nog
geen eens ontwikkeld is.
Zijn er nog steeds mensen die de 24-uurs voorspelling bekijken van buienradar?
Nog gefeliciteerdquote:
Normaal gesproken ben ik ook geen fan van dat soort voorspellingen. Daarin tegen volg ik nu al een aantal maanden die 24u radar en het geeft toch een prima indicatie wat er ongeveer qua neerslag gaat vallen. Oke het is niet 100% correct ( dat hoeft ook niet ), maar toch is het nuttige infoquote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Knap hoor, 24u van te voren radar beelden voorspellen als de buien nog
geen eens ontwikkeld is.
Zijn er nog steeds mensen die de 24-uurs voorspelling bekijken van buienradar?
Je kan het wel blijven zeggenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nogmaals verzoek aan Gerard:
1: Graag bronvermelding of post gewoon geen nieuws/verwachting/what ever meer.
2: Graag orginele text plaatsen, want het is indd niet te lezen.
En zal het blijven doen ookquote:
nu ook in Den haag Moerwijk(station NS)quote:
NNO.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef gerard96 het volgende:
weet iemand precies trekrichting?
ja dat heb je he als je niet in ene normaal gebied woontquote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gaat goed loos ja. Maar het is alweer bijna voorbij hier geloof ik.
NNOquote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef gerard96 het volgende:
weet iemand precies trekrichting?
Krimpen aan den IJssel is best normaal, toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja dat heb je he als je niet in ene normaal gebied woont
Ik zit in Zwijndrechtquote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Krimpen aan den IJssel is best normaal, toch?
Ik zit in Zwijndrecht (het zuidwesten) en het gaat hier aardig tekeerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef RiKe het volgende:
En WEER het midden en oosten he!
Het is verdomme niet te geloven, 2 klapjes en het was hier in Leiden over.
Wat een rampen jaar qua leuk weer!
Jan Campertstraat?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zit in Zwijndrecht (het zuidwesten) en het gaat hier aardig tekeer
Foto's zijn beetje overbelicht, maar het is hier echt donker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut ik word herkendquote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jan Campertstraat?
Daar heb ik ruim 13 jaar gewoond!
tegenwoordig zit ik bij het veerplein
edit: oohh tis andere kant van de A16
Vaak welquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef MissHobje het volgende:
Utrecht meldt geflits en gedonder, mooie flitsen trouwens.. enne lijkt even droog, wind valt ook helemaal weg.. waarschijnlijk zo bingo ?
Dat doe ik nooitquote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef MissHobje het volgende:
het buldert steeds harder er komt echt een flinke bui aan.. denk zo comp ff uit doe
Yup, verder weinig boeiends hier in Ehv.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Vet felle flits daarnet en een korte heftige knal een seconde of 2 later.
Klopt, er zitten 5 tot 10 minuten tussen 2 ontladingen lijkt het wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef DemonRage het volgende:
Vet felle flits daarnet en een korte heftige knal een seconde of 2 later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |