Yups!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kim heeft dat gedaan toch? Als ik daar weer heenga, mag ze dat ook wel bij Nacho doen. Bij de 3 tanden die hij nog heeft
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het is niet in Eindhoven hoor, ze gaat naar de pinkstershow in Arnhem!![]()
Maar er doen maar een paar Peruaantjes mee, volgens mij bijna allemaal van Kim
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Uhu ik begin ze steeds leuker te vinden, misschien wil ik er ook wel eentje in de toekomst.![]()
We gaan alleen wel erg offtopic hier, verder gaan in het andere topic?
Joh we zijn al lang wegquote:
Baloe moest toen onder narcose voor zijn castratie met zijn prostaat problemen... heb gelijk zijn tanden ook laten doen. Achteraf gezien was het een kut DA want dat had helemaal niet in 1x gemogenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vorig jaar dikke mazzel, ik wil Chico sowieso niet meer onder narcose hebben eigenlijk, maar een vriendin van me wilde wel ff kijken of ze zijn tanden zo kon saneren.
Beetje plaatselijke verdoving er op gesprayed, met zn tweeën Chico vastgehouden en hoppa, ging als een tiet![]()
AB prikje dr in nadien, omdat er wel wat tandjes uitgekomen waren, en 10 minuten later stond ie daar alweer de baas te spelen en kipkarkassen weg te kauwen
Een soort plaatselijke verdoving dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vorig jaar dikke mazzel, ik wil Chico sowieso niet meer onder narcose hebben eigenlijk, maar een vriendin van me wilde wel ff kijken of ze zijn tanden zo kon saneren.
Beetje plaatselijke verdoving er op gesprayed, met zn tweeën Chico vastgehouden en hoppa, ging als een tiet![]()
AB prikje dr in nadien, omdat er wel wat tandjes uitgekomen waren, en 10 minuten later stond ie daar alweer de baas te spelen en kipkarkassen weg te kauwen
Echt zo'n oud kattenkoppiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ik begin ondertussen meer kriebels te krijgen.. nog 7 weekjes en 1 dag.
Dan is ze 20. Ze komt steeds vaker op schoot liggen en dichtbij liggen. Ze is een instabiel poppetje.
Maar verder gezond, alle tandjes nog (behalve een hoektandje). Wel wat slechter zicht en gehoor.
En ik hou haar in de gaten als ze te hoog gaat, zou niet willen dat ze ergens vanaf valt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan hebben we nog Joep, al is dat nog een broekie vergeleken met haar.
Hij is 10.5. Blind aan een oog, kogeltje in zijn oor en gruis in zijn kaak. Maar hij staat zijn mannetje.
[ afbeelding ]
En ondertussen wordt meneer volgende week 19 jaar, en is zijn conditie redelijk stabiel, hij blijft nog steeds mooi op het gewicht dat hij zijn hele leven heeft gehad. Felimazole voor zijn schildklier krijgt hij nu 2 keer per dag, en een paar keer per jaar moet hij even een antibiotica-prik halen om zijn terugkerende niesziekte de kop in te drukken.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef mvdejong het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat hij het einde van het jaar haalt, maar dan heeft hij een mooi leven gehad.
Hij heeft gele ogen, maar met een hoop bruine vlekjes erin, altijd al gehad. Als je de foto aanklikt krijg je de volle 8 mpixel versie, dan kun je de vlekjes goed zien (wel een snelle verbinding nodig).quote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Murmeli het volgende:
@mvdejong: heeft jouw kat nou een soort van (donker)goudkleurige ogen? Grappige kleur!
Mijn ex-kat max is ook burmees en die heeft meer groenige ogen (ik dacht dat dat niet mocht bij Burmezen, maar volgens de papieren is hij echt burmees)
Wat een beauty, lekkere theemutsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Garbageman het volgende:
Rond de 18, heupen zien er op de röntgen uit als een maanlandschap, duur anti blaasgruis dieet, maar ze geniet nog steeds van het leven
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |