Misschien handig om de foto's iets te verkleinen?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Geen hele recente, wel een paar rond 15 jaar, maar aan zijn uiterlijk is nog weinig te zien :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahhhh, nog zo'n snoetje !quote:Op woensdag 22 september 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook een ouwetje
De Bink, 14 en een half inmiddels.
Krijgt elke dag een half harttabletje sinds vorig jaar, maar alles doet het nog
[ afbeelding ]
Meest recente foto van gisteren, met de poes (da's nog een puber).
[ afbeelding ]
Da's een kruising tussen een Yorkshire Terriër en een Malthezer leeuwtjequote:Op donderdag 23 september 2010 11:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ahhhh, nog zo'n snoetje !
is dat nou nog een ras? dan weet ik in elk geval waar ik om moet zeuren
wat een schoonheidquote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een (redelijk) oudje, Kitty van 11 jaar. Toevallig loopt ze deze week nogal te kwakkelen (wilde niet eten en drinken) en krijgen we vanmiddag de (gedeeltelijke) uitslag van een bloedonderzoek. Inmiddels eet en drinkt ze wel weer een beetje, dus dat is fijn!
Hij is heel hard gegaan inderdaad, vooral de huidproblemen hebben hem behoorlijk de das om gedaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is ook echt oud geworden in de afgelopen jaren. Toen ik foto's van hem zag toen ik net hier kwam was ie echt veeeeeel jonger van uiterlijk ook.
Dat is ook een goede inderdaad. Er zijn ook speciale matjes die het water langer vasthouden had ik begrepenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef Ireth het volgende:
Hier dan nog geen oudje (2 jr) maar wel een met een heleboel vachtIk dompel op de hele warme dagen altijd een handdoek in het zwembad van Susanne, die hang ik dan over joep heen om hem af te koelen. Daarna gaat de handdoek in de schaduw op de grond en gaat ie er altijd op liggen.. en dat een keer of 10 per dag
Binkquote:Op maandag 6 juni 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dit topic! Dan hier ook nog even een Bink op leeftijd...
Ze is vorige week 15 jaar geworden
[ afbeelding ]
Wat een schatje.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dit topic! Dan hier ook nog even een Bink op leeftijd...
Ze is vorige week 15 jaar geworden
[ afbeelding ]
Ik heb een koelhalsband... en nu we een tuin hebben, hebben we dus ook schaduw. Ik ga maar regelmatig de tegels natsproeien, en Baloe erbij. En lekker laten zwemmen in zee. Denk dattie dat prima gaat uithoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef senesta het volgende:
Even een hele harde schop tegen dit topic, zonde dat hij zo ver wegzakt.
Elco is inmiddels 12, en behalve de kwaaltjes die hij al had gaat het redelijk, wat strammer misschien maar verder wel goed. Vanmiddag moet ik wel even een kuurtje halen omdat hij steeds wat bloed bij zijn ontlasting heeft.
Elco gisteren, zie die witte neus![]()
[ afbeelding ]
Respect is ver te zoeken bij die kattenjeugd![]()
[ afbeelding ]
Doen jullie overigens nog iets speciaals op hele warme dagen voor de oudjes?
Vorig jaar heb ik een coolband gekocht en die lijkt hier wel te helpen tegen erge warmte:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |