Bedankt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk vindt je snel een leuke haarbal om te vertroetelen.
Ja, ze hebben hun best gedaan en inderdaad komt op een gegeven moment het punt dat het einde daar is wat je ook doet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Vandaag is hebben we besloten dat het niet goed zou zijn om nog verder te gaan.
Hij moest weer dringend onderhuids vocht krijgen, dus vanaf maandag weer 3 keer bij de DA langs, en had juist deze week geleerd om zelf onderhuids toe te dienen, om een paar keer per week lekker thuis te kunnen spoelen, maar hij werd ook deze week weer extra beroerd (een Burmees die zachtjes of geluidloos mauwt is er niet best aan toe).
Gisteren naar de DA geweest voor een compleet bloedonderzoek, maar niets afwijkends gevonden (naast de hoge nierwaarden, maar die waren door het spoelen lager dan eerder deze week). Vannacht op de bank in de huiskamer geslapen, met hem de hele tijd tegen me aan, en daardoor kunnen constateren dat hij wel elke paar uur iets ging drinken, maar niets meer at, zelfs niet de gekookte vis die hij had gekregen.
Dus vandaag weer naar de DA (5e opeenvolgende dag), maar we konden niets meer bedenken waarmee we hem weer wat beter zouden kunnen maken, en ik wilde zeker niet het weekeinde ingaan met zo'n hoopje ellende, dus zijn tijd was duidelijk ten einde.
Toch niet slecht, 2 Burmezen met stamboom, de ene broer de 17,5 gepasseerd, de andere de 20,5. Dat halen de huidige Burmezen (en andere raskatten) niet snel, ernstige nier-problemen met 6 jaar zijn niet meer bijzonder.
Nu even wat verf-klussen binnenshuis doen die ik vanwege hem al maanden aan het uitstellen ben, en dan naar het asiel om een nieuwe voorraad haarballen in te slaan.
Zie je wel vaker bij oude knarren. Ms wordt ze beetje dement.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:49 schreef MaJo het volgende:
Sterkte mvdejongaltijd lastig om afscheid te moeten nemen van een beestje
Kitty wordt over 3 maanden 21 en doet het voor haar leeftijd nog goedAlleen mauwt ze de laatste tijd wat meer, echt zo'n klagelijke mauw die door merg en been gaat
ze lijkt alleen nergens last van te hebben
Ze kan dement worden, maar er kan natuurlijk altijd wat mis zijn op deze leeftijd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:49 schreef MaJo het volgende:
Sterkte mvdejongaltijd lastig om afscheid te moeten nemen van een beestje
Kitty wordt over 3 maanden 21 en doet het voor haar leeftijd nog goedAlleen mauwt ze de laatste tijd wat meer, echt zo'n klagelijke mauw die door merg en been gaat
ze lijkt alleen nergens last van te hebben
Caesar had daar geen last van, maar Julius was op het einde inderdaad stokdoof. Maar ja, aangezien hij dan de terugkoppeling van zijn eigen gemauw miste, probeerde hij dat te compenseren. En Burmezen zijn al niet bepaald geluidloos ...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:59 schreef trovey het volgende:
Inderdaad gewoon een beetje dement en waarschijnlijk ook doof, dan willen ze het volume ook nog wel eens een tandje hoger zetten onder de noemer....ik doof iedereen doof dus opschroeven dat volume.
Noren en Javanezen kunnen er ook wat van als ze menen dat het vrouwtje doof aan het worden is en zij niet.....even een concert....zomaar omdat het kan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:01 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Caesar had daar geen last van, maar Julius was op het einde inderdaad stokdoof. Maar ja, aangezien hij dan de terugkoppeling van zijn eigen gemauw miste, probeerde hij dat te compenseren. En Burmezen zijn al niet bepaald geluidloos ...
Emily gaat 12 april 18 jaar worden, maken we een feestjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:01 schreef Ole het volgende:
Nog een maandje en dan is Japie 19. Het gaat heel goed. Hij eet goed, spuugt nauwelijks en doet alles netjes op de bak. Ook zijn klitten heb ik er met veel geduld uit kunnen kammen en knippen. We gaan ervoor!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Emily gaat 12 april 18 jaar worden, maken we een feestjevan want altijd maar de vraag of het de laatste is op deze leeftijd, heeft wat nierfalen door haar leeftijd en dat kan nog twee jaar goed gaan maar ook volgende week ineens verergeren, gewoon afwachten maar.
Ik zie het meer als een teken van liefde (tja, ik heb het al veel vaker meegemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:11 schreef Ole het volgende:
Tja, dat is minder. Heb ooit een stokoude poes gehad (waarschijnlijk ook 18-19, weet ik niet precies) en op een gegeven moment was het duidelijk dat ze nierproblemen had.
Zolang ze nog goed at en lekker bij me kwam liggen heb ik het laten gaan. Toen het tijd was voelde ik het gewoon. Ze had pijn, hield niets meer binnen.
Maar het blijft moeilijk, voelde me toch een beul
Mevrouw ligt wel 22 van de 24 uur te slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |