abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:49:07 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_121353149
Aankomen is altijd goed!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_121353308
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Aankomen is altijd goed!
Ik was dan ook heel blij toen ik zag dat het 3,2 kilo was i.p.v. 3,1 al had ik al wel het idee dat hij was aangekomen doordat zijn rug steviger aanvoeld. Nu er voor zorgen dat hij nog een paar ons gaat aankomen. Goed op gewicht zijn is altijd beter als ze onder narcose moeten. Hij mag dit jaar dan 15 worden maar buiten dat bekprobleem doet hij het verder uitstekend dus we gaan er gewoon weer voor. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:57:47 #228
176471 oh-oh
pi_121353491
Chico is uit zichzelf sinds een week of 3 denk ik een maaltijd extra gaan eten!
Hij wil nu voor we gaan slapen ook nog een bakkie, en hij vreet dan makkelijk 100 gram duck weg.
Hij kan het makkelijk hebben, hij mag ook wel veeeeeel aankomen, dus daar ben ik ook echt blij mee.
Hij eet nu 's morgens 75 gram natvoer, tussen de middag een hand brokken en om 18.00 en om een uur of 24.00 100 gram kvv :o
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_121353874
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Chico is uit zichzelf sinds een week of 3 denk ik een maaltijd extra gaan eten!
Hij wil nu voor we gaan slapen ook nog een bakkie, en hij vreet dan makkelijk 100 gram duck weg.
Hij kan het makkelijk hebben, hij mag ook wel veeeeeel aankomen, dus daar ben ik ook echt blij mee.
Hij eet nu 's morgens 75 gram natvoer, tussen de middag een hand brokken en om 18.00 en om een uur of 24.00 100 gram kvv :o
Klinkt goed ^O^ , die oudjes moeten gewoon flink blijven eten zodat ze fijn op gewicht blijven. Kater(dit jaar 17) van een kennis van me heeft een te snel werkende schildklier en heeft daar ook medicijnen voor maar vreet nog steeds als een gek maar kan dat ook wel hebben want hij is nogal groot en wat meer vlees op de rug kan hij prima hebben. Hij zit de hele dag door te bedelen en die kennis maar eten klaarmaken want meneer moet geweekt hebben want met pure brokken gaat hij weer braken. :|W :') Poes Emily(in april 18) mag hier ook onbeperkt eten, ze heeft wat nierfalen en mag onbeperkt nierdieet eten en doet dat dan ook goed. *O* Ze is een Javanees dus van nature als niet zo breed dus hoppa voer erin en aankomen. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:33:43 #230
176471 oh-oh
pi_121354998
Chico loopt natuurlijk ook nog meer dan gemiddeld voor een oude hond, hij gaat altijd mee, en ik draag hem alleen in de winter wel es stukjes, hij moet ff op gang komen maar als ie eenmaal lekker loopt dan loopt ie ook gewoon uren mee, geen probleem O+
( Groucho Marx )
pi_121355096
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Chico loopt natuurlijk ook nog meer dan gemiddeld voor een oude hond, hij gaat altijd mee, en ik draag hem alleen in de winter wel es stukjes, hij moet ff op gang komen maar als ie eenmaal lekker loopt dan loopt ie ook gewoon uren mee, geen probleem O+
Conchita doet ook nog gewoon mee ^O^ , gaat dit jaar 13 worden maar buiten de grijze snuit merk je verder nog niets...lui was ze altijd al. :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:38:26 #232
176471 oh-oh
pi_121355184
:D Wij lopen op dagen met slecht weer minstens 2 uur per dag en bij mooi weer makkelijk het dubbele op werkdagen en op vrije dagen nog meer.
( Groucho Marx )
pi_121355343
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:38 schreef oh-oh het volgende:
:D Wij lopen op dagen met slecht weer minstens 2 uur per dag en bij mooi weer makkelijk het dubbele op werkdagen en op vrije dagen nog meer.
Met slecht weer wandelen...Conchita :o ...ben je helemaal betoeterd...ik ga wel op de kattenbak, ga jij maar lekker in de regen lopen vrouwtje. :{w

Baasjes zie zo nodig met slecht weer moeten wandelen terwijl de groenstrook tegenover het huis ligt. }:| .... :r

Ik hoor het haar zo zeggen. :')
Optimist tot in de kist
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:44:33 #234
176471 oh-oh
pi_121355464
:') Kansloos hoor, bij mij moeten ze allemaal door de regen, geen gezeur, vandaag gewoon een uur tussen de middag, die jonkies zijn allemaal te dik, bewegen zullen ze ~O>
Eerlijk is eerlijk, ik vind chihuahua's honden, geen katten, en honden doen het bij mij gewoon buiten.
:P
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 januari 2013 @ 16:26:42 #235
22592 crew  Ole
pi_121357305
Zo, AB kuur zit erin. Door smeerkaas heen gemengd.
Mijnheer heeft niet meer gespuugt *O* Lijkt zich ook wel iets beter te voelen. Kijkt af en toe wel met een blik naar de jonkies zo van :{ wat een druktemakers.
Hij is vast vergeten dat hij zelf nog veel erger was :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 januari 2013 @ 16:27:37 #236
22592 crew  Ole
pi_121357346
het is natuurlijk gespuugd :(
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:31:11 #237
176471 oh-oh
pi_121357485
:D Of je gebruikt je edit knop joh _O-
Chico vandaag, blij dat ie weer binnen was na een uur door de regen wandelen O+
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 januari 2013 @ 16:46:45 #238
22592 crew  Ole
pi_121358076
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:31 schreef oh-oh het volgende:
:D Of je gebruikt je edit knop joh _O-
Chico vandaag, blij dat ie weer binnen was na een uur door de regen wandelen O+
Ja maar ik zit op mijn werk, en op één of andere manier kan ik daar niet editten.
pi_121363219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef oh-oh het volgende:
:') Kansloos hoor, bij mij moeten ze allemaal door de regen, geen gezeur, vandaag gewoon een uur tussen de middag, die jonkies zijn allemaal te dik, bewegen zullen ze ~O>
Eerlijk is eerlijk, ik vind chihuahua's honden, geen katten, en honden doen het bij mij gewoon buiten.
:P
Conchita compenseert het niet lopen door het niet aannemen van hapjes. ;) Ze is altijd keurig op gewicht gebleven, 2,8-2,9 kilo en dat sinds ze volwassen is. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:36:56 #240
176471 oh-oh
pi_121364618
_O- Die van mij krijgen allemaal overal van iedereen de hele dag door vreten.
Maar sowieso vind ik beweging heel belangrijk hoor.
( Groucho Marx )
pi_121364761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:36 schreef oh-oh het volgende:
_O- Die van mij krijgen allemaal overal van iedereen de hele dag door vreten.
Maar sowieso vind ik beweging heel belangrijk hoor.
Conchita staat gewoon :{w te doenals ze niets wil maar beweegt weer genoeg in huis, trappen en zo in huis dus als ze naar de kattenbak wil moet ze twee trappen op richting zolder. :P Verder loopt ze overal onderdoor dus weinig obstakels in huis.
Optimist tot in de kist
pi_121394091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef Ole het volgende:
Zo, AB kuur zit erin. Door smeerkaas heen gemengd.
Mijnheer heeft niet meer gespuugt *O* Lijkt zich ook wel iets beter te voelen. Kijkt af en toe wel met een blik naar de jonkies zo van :{ wat een druktemakers.
Hij is vast vergeten dat hij zelf nog veel erger was :P
Gewoon doorgaan maar. Heeft hij vandaag het binnengehouden?

Hier vanmorgen naar dierenarts geweest voor ab injectie. Bult was wat kleiner en de lichaamstemperatuur wat naar beneden sinds maandagavond(ma 39,6 en nu 39,0, normaal is tussen de 38 en 39). Weer flesje pijnstiller meegenomen en nu maar weer afwachten. Pijnstiller is ook ontstekingsremmend dus wie weet kan de ab dan wat beter inwerken op het geheel. Hij is zo braaf onderweg en bij de dierenarts O+ maar ja hij is het dan ook wel gewend. :') 24ste weer een afspraak maar mocht het daarvoor slechter worden dan eerder contact opnemen, nu maar eten en zwaarder worden. ;)
Optimist tot in de kist
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 januari 2013 @ 08:51:28 #243
22592 crew  Ole
pi_121463338
sinds begin van de kuur alles binnengehouden *G*
mijn lieve stoere man O+
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:37:09 #244
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_121470156
Nou, zojuist voor de derde dag met Julius naar de DA geweest om 250 cc onderhuids vocht te laten inbrengen (ze wilden het hem niet aandoen om hem 3 dagen daar te houden om het met een infuus te doen.

Julius, mijn Burmese kater, is nu 20,5 jaar, en staat al meer dan 5 jaar op nierdieet, maar zijn ureum- en creatinine-waarden waren deze week 3x de toch al niet geweldige waarden van eerder. Hij krijg nu die spoeling om te kijken hoe goed dat werkt, maar het is duidelijk dat zijn nieren het nu aan het begeven zijn. 'k Was al positief verrast dat hij 2013 heeft gehaald (dat had ik halverwege 2012 niet verwacht), maar de eindstreep komt nu toch wel erg duidelijk in zicht.

Ach ja, hij heeft een lang en verwend leven gehad, dus ik heb er vrede mee.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 januari 2013 @ 14:39:52 #245
22592 crew  Ole
pi_121470247
Wel een mooie leeftijd! Maar blijft.naar. Dan juist omdat hij al zo lang.bij je is. Sterkte, en wie weet knapt hij nog even op
pi_121472050
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:51 schreef Ole het volgende:
sinds begin van de kuur alles binnengehouden *G*
mijn lieve stoere man O+
*O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:37 schreef mvdejong het volgende:
Nou, zojuist voor de derde dag met Julius naar de DA geweest om 250 cc onderhuids vocht te laten inbrengen (ze wilden het hem niet aandoen om hem 3 dagen daar te houden om het met een infuus te doen.

Julius, mijn Burmese kater, is nu 20,5 jaar, en staat al meer dan 5 jaar op nierdieet, maar zijn ureum- en creatinine-waarden waren deze week 3x de toch al niet geweldige waarden van eerder. Hij krijg nu die spoeling om te kijken hoe goed dat werkt, maar het is duidelijk dat zijn nieren het nu aan het begeven zijn. 'k Was al positief verrast dat hij 2013 heeft gehaald (dat had ik halverwege 2012 niet verwacht), maar de eindstreep komt nu toch wel erg duidelijk in zicht.

Ach ja, hij heeft een lang en verwend leven gehad, dus ik heb er vrede mee.
Klinkt inderdaad of het niet niet zo lang zal duren maar hij heeft een mooie leeftijd weten te behalen, moeten de mijne nog maar doen. Sterkte, hopelijk mag hij nog even van het leven genieten. :*
Optimist tot in de kist
pi_121501090
Mijn labrador van 11 heeft sinds een paar dagen een bult onder bij haar buik. Tenminste, weet er pas een paar dagen vanaf. Hij is wel te bewegen en ook niet helemaal hard maar ben er toch niet gerust op. De plek, net onder haar ribben vind ik niet erg fijn. Morgen toch maar even naar de da voor de zekerheid.
  zondag 13 januari 2013 @ 13:28:09 #248
244933 trovey
Nachtoele
pi_121501146
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:26 schreef Rick_Castle het volgende:
Mijn labrador van 11 heeft sinds een paar dagen een bult onder bij haar buik. Tenminste, weet er pas een paar dagen vanaf. Hij is wel te bewegen en ook niet helemaal hard maar ben er toch niet gerust op. De plek, net onder haar ribben vind ik niet erg fijn. Morgen toch maar even naar de da voor de zekerheid.
Zou ik inderdaad even doen, kan een veltbult zijn maar als het wat anders is kun je er beter op tijd bij zijn, Succes. ^O^
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:36:22 #249
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_122643633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:37 schreef trovey het volgende:

[..]

*O*

[..]

Klinkt inderdaad of het niet niet zo lang zal duren maar hij heeft een mooie leeftijd weten te behalen, moeten de mijne nog maar doen. Sterkte, hopelijk mag hij nog even van het leven genieten. :*
Vandaag is hebben we besloten dat het niet goed zou zijn om nog verder te gaan.

Hij moest weer dringend onderhuids vocht krijgen, dus vanaf maandag weer 3 keer bij de DA langs, en had juist deze week geleerd om zelf onderhuids toe te dienen, om een paar keer per week lekker thuis te kunnen spoelen, maar hij werd ook deze week weer extra beroerd (een Burmees die zachtjes of geluidloos mauwt is er niet best aan toe).

Gisteren naar de DA geweest voor een compleet bloedonderzoek, maar niets afwijkends gevonden (naast de hoge nierwaarden, maar die waren door het spoelen lager dan eerder deze week). Vannacht op de bank in de huiskamer geslapen, met hem de hele tijd tegen me aan, en daardoor kunnen constateren dat hij wel elke paar uur iets ging drinken, maar niets meer at, zelfs niet de gekookte vis die hij had gekregen.

Dus vandaag weer naar de DA (5e opeenvolgende dag), maar we konden niets meer bedenken waarmee we hem weer wat beter zouden kunnen maken, en ik wilde zeker niet het weekeinde ingaan met zo'n hoopje ellende, dus zijn tijd was duidelijk ten einde.

Toch niet slecht, 2 Burmezen met stamboom, de ene broer de 17,5 gepasseerd, de andere de 20,5. Dat halen de huidige Burmezen (en andere raskatten) niet snel, ernstige nier-problemen met 6 jaar zijn niet meer bijzonder.

Nu even wat verf-klussen binnenshuis doen die ik vanwege hem al maanden aan het uitstellen ben, en dan naar het asiel om een nieuwe voorraad haarballen in te slaan.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_122645606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:36 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Vandaag is hebben we besloten dat het niet goed zou zijn om nog verder te gaan.

Hij moest weer dringend onderhuids vocht krijgen, dus vanaf maandag weer 3 keer bij de DA langs, en had juist deze week geleerd om zelf onderhuids toe te dienen, om een paar keer per week lekker thuis te kunnen spoelen, maar hij werd ook deze week weer extra beroerd (een Burmees die zachtjes of geluidloos mauwt is er niet best aan toe).

Gisteren naar de DA geweest voor een compleet bloedonderzoek, maar niets afwijkends gevonden (naast de hoge nierwaarden, maar die waren door het spoelen lager dan eerder deze week). Vannacht op de bank in de huiskamer geslapen, met hem de hele tijd tegen me aan, en daardoor kunnen constateren dat hij wel elke paar uur iets ging drinken, maar niets meer at, zelfs niet de gekookte vis die hij had gekregen.

Dus vandaag weer naar de DA (5e opeenvolgende dag), maar we konden niets meer bedenken waarmee we hem weer wat beter zouden kunnen maken, en ik wilde zeker niet het weekeinde ingaan met zo'n hoopje ellende, dus zijn tijd was duidelijk ten einde.

Toch niet slecht, 2 Burmezen met stamboom, de ene broer de 17,5 gepasseerd, de andere de 20,5. Dat halen de huidige Burmezen (en andere raskatten) niet snel, ernstige nier-problemen met 6 jaar zijn niet meer bijzonder.

Nu even wat verf-klussen binnenshuis doen die ik vanwege hem al maanden aan het uitstellen ben, en dan naar het asiel om een nieuwe voorraad haarballen in te slaan.
Sterkte, hopelijk vindt je snel een leuke haarbal om te vertroetelen.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')