abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 20:14:07 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86724504
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat criminaliteit / asociaal gedrag in sommige gevallen dus loont. ;(
Dat wisten politici en gelovigen allang!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86726075
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens dit is hun nieuwe stulpje :

[ afbeelding ]
Het "spookhuis" dus.

Komen die Utrechters hun afval in hun wingewesten dumpen.

Het is in ieder geval op de buren na een vrij afgelegen plek. Moeten ze dus wat verder op rooftocht. Ik hoop dat er op de Rijksstraatweg toch wel genoeg potige kerels wonen om dit probleem weg te werken.
pi_86726351
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kun je beter naar Aleid Wolfsen sturen dan. Geef die familie eens ongelijk. Ze krijgen gewoon alles wat hun hebberige hartje begeert.
Je kunt ze inderdaad niet verwijten dat ze dit buitenkansje grijpen.

Maar ondertussen ben ik benieuwd wat die steekhoudende argumenten van de heer Wolfsen dan wel zijn om dit soort uitschot in zó'n pand te stoppen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86726492
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]Maar ondertussen ben ik benieuwd wat die steekhoudende argumenten van de heer Wolfsen dan wel zijn om dit soort uitschot in zó'n pand te stoppen.
Angst

Net als in Flodder
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86726659
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Angst

Net als in Flodder
Nou, daar was het niet echt angst, hé? :P

Okee, een beetje goede wil tonen kan geen kwaad...de verkiezingen staan ook voor de deur...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86727105
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De man die zich inzette voor de goedwillende mensen die nooit een kans hebben gekregen in de welvaartsmaatschappij. :7

Maar zelfs híj zal waarschijnlijk die gasten maar wat graag op een rotte schuit naar Verweggistan willen zetten. :X
  woensdag 22 september 2010 @ 21:48:00 #108
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86729255
Ik blijf me vandaag toch verbazen over dit nieuws. Werkelijk ongelooflijk dat dit echt gebeurt in Nederland. Wat een moreel en politiek failliet voor de betrokken bestuurders.
Life is what you make it.
pi_86729292
Die Wolfsen.. Daar zou ik maar wat graag eens met de auto overheen rijden. Wat een achterbakse pvda kwal is dat. Ik moet me de tering werken voor een rijtjeshut, en deze aso's krijgen gewoon een prachtvilla voor niets. En bakken geld. Het is toch te gek voor woorden in dit land?
  woensdag 22 september 2010 @ 21:49:20 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86729322
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Schanulleke het volgende:
Ik blijf me vandaag toch verbazen over dit nieuws. Werkelijk ongelooflijk dat dit echt gebeurt in Nederland. Wat een moreel en politiek failliet voor de betrokken bestuurders.
Dit gebeurt al jaren aan de lopende band. Want niemand heeft een grotere bek en dreigt met meer problemen te veroorzaken dan de zigeuners.
The End Times are wild
pi_86729909
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit gebeurt al jaren aan de lopende band. Want niemand heeft een grotere bek en dreigt met meer problemen te veroorzaken dan de zigeuners.
Conclusie, je kan het beste je baan opzeggen en je buren terroriseren. Binnen afzienbare tijd beschik je dan over een mooi optrekje wat je niets kost zodat je lekker je hele uitkering kan uitgeven. Zorgverzekering hoef je ook niet te betalen, je wordt toch wel geholpen. Wat een prachtland.

Ik heb net de gemeente Utrecht een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn villa kan betrekken. Hoewel ik nog geen onaangepast gedrag vertoon heb ik ook zo mijn privacy redenen om dit te willen. Ben benieuwd wanneer die luie honden antwoorden....
pi_86730271
wattef...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86731770
Het gebrek aan bestuurlijke daadkracht, op allerlei fronten, is verbijsterend. Eigenlijk moet je als Nederlands staatsburger en belastingbetaler dit soort faalhazen strafrechtelijk kunnen vervolgen.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:02:02 #114
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_86732982
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Het gebrek aan bestuurlijke daadkracht, op allerlei fronten, is verbijsterend. Eigenlijk moet je als Nederlands staatsburger en belastingbetaler dit soort faalhazen strafrechtelijk kunnen vervolgen.
Goed plan.
Is dit soort gelul sowieso niet aan te pakken trouwens? Er moet hier toch een Beginsel van Behoorlijk Bestuur worden vertrappelt. Iedere Utrechter moet op basis van het beginsel van gelijkheid een villa op gaan eisen bij de Raad van State.

Echt, wat een bavianen daar.
Life is what you make it.
pi_86733564
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dit ontgaat me even. Je generaliseert wel even heel erg snel van een specifieke familie die problemen veroorzaakt naar "honderdduizenden Roma".
Wil je echt wachten om uit te vinden dat er veel waarheid in de generalisaties zit of nemen we maatregelen om meer van dit tuig buiten de deur te houden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86733743
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef bijdehand het volgende:
wattef...
Zie je het nu pas? Schrikken he?
En nee, het is geen dolletje, het is echt.

Ben zó benieuwd hoe Wolfsen dit uit gaat leggen aan de burgers van Utrecht.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:49:50 #117
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_86734900
Cameraploeg weggejaagd bij landhuis familie Nicolich
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/261888

UTRECHT - Bij het monumentale landhuis Rhijnshoek aan de Rijksstraatweg hebben zich diverse cameraploegen en andere vertegenwoordigers van de media gemeld. De Telegraaf schreef vanmorgen dat de beruchte familie Nicolich daar is gehuisvest door de gemeente Utrecht.

Het Romagezin werd drie jaar geleden nog door de gemeente weggestuurd uit Leidsche Rijn, omdat de familie zich niet aan de regels hield. Bovendien veroorzaakte het gezin op meerdere adressen overlast en waren er problemen met Jeugdzorg.

De mediatoeloop zorgde voor onrust in de buurt van het landhuis. De familie was niet van de aandacht gediend en weigerde de pers te woord te staan. Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.

Een tas met apparatuur van EenVandaag werd in het water gegooid en de ploeg werd bedreigd. De actualiteitenrubriek zal geen item over de Roma uitzenden omwille van de veiligheid en gaat aangifte doen.

REACTIE GEMEENTE
De gemeente Utrecht vindt het te verdedigen dat de familie Nicolich in een kapitale villa woont, omdat een gezin met jonge kinderen anders op straat komt te staan.

De Roma-familie woont nu in het Utrechtse landhuis Rhijnshoek. Dat pand is in handen van de gemeente en moet op termijn plaats maken voor bouwplannen aan de A2. Volgens de gemeente hadden woningcorporaties geen geschikte woningen en was er ook geen plek voor de familie in de opvang. De familie Nicolich krijgt begeleiding.

De VVD in Utrecht vindt de beslissing niet uit te leggen en vraagt het college om opheldering.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:53:49 #118
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_86735017
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat criminaliteit / asociaal gedrag in sommige gevallen dus loont. ;(
In een normale situatie waarin de politiek hun normale burgers zou beschermen zou dit tuig allang het land uit gedeporteerd zijn.

Nu zitten we met een politiek klimaat waarin iedereen bang is voor hun eigen politiek hachje, de wo2 erfenis, bang voor discriminatie/racisme beschuldigingen en kopen we criminelen af door er eindeloos belastinggeld tegenaan te gooien.

Ongelovelijk :N
pi_86735064
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Cameraploeg weggejaagd bij landhuis familie Nicolich
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/261888

UTRECHT - Bij het monumentale landhuis Rhijnshoek aan de Rijksstraatweg hebben zich diverse cameraploegen en andere vertegenwoordigers van de media gemeld. De Telegraaf schreef vanmorgen dat de beruchte familie Nicolich daar is gehuisvest door de gemeente Utrecht.

Het Romagezin werd drie jaar geleden nog door de gemeente weggestuurd uit Leidsche Rijn, omdat de familie zich niet aan de regels hield. Bovendien veroorzaakte het gezin op meerdere adressen overlast en waren er problemen met Jeugdzorg.

De mediatoeloop zorgde voor onrust in de buurt van het landhuis. De familie was niet van de aandacht gediend en weigerde de pers te woord te staan. Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.

Een tas met apparatuur van EenVandaag werd in het water gegooid en de ploeg werd bedreigd. De actualiteitenrubriek zal geen item over de Roma uitzenden omwille van de veiligheid en gaat aangifte doen.

REACTIE GEMEENTE
De gemeente Utrecht vindt het te verdedigen dat de familie Nicolich in een kapitale villa woont, omdat een gezin met jonge kinderen anders op straat komt te staan.

De Roma-familie woont nu in het Utrechtse landhuis Rhijnshoek. Dat pand is in handen van de gemeente en moet op termijn plaats maken voor bouwplannen aan de A2. Volgens de gemeente hadden woningcorporaties geen geschikte woningen en was er ook geen plek voor de familie in de opvang. De familie Nicolich krijgt begeleiding.

De VVD in Utrecht vindt de beslissing niet uit te leggen en vraagt het college om opheldering.
Want er is geen normale woning voor een gezin met jonge kinderen te vinden? Hier in mijn buurt met rijtjeshuizen is het een en al jonge kinderen, maar ja, die mensen betalen dan ook gewoon de hypotheek of de huur, misschien moesten ze dat ook maar niet meer doen, dan kunnen ze misschien ook in aanmerking komen voor een villa :')

*met spanning wacht op de verdediging van Aleid Wolfsen.
  donderdag 23 september 2010 @ 02:14:28 #120
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_86737066
Dit land kan zoveel beter... _O-
pi_86737466
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:16 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wil je echt wachten om uit te vinden dat er veel waarheid in de generalisaties zit of nemen we maatregelen om meer van dit tuig buiten de deur te houden?
Ik hou er niet van dat mensen beoordeeld worden op de daden van anderen. Rotte appels moet je aanpakken, maar de mensen die goede intenties hebben en niemand tot last zijn mag je niet "uit voorzorg" aanpakken, alleen omdat ze een bepaalde afkomst hebben. Dat is niet alleen vreemd, maar zo ontneem je ze ook de mogelijkheid om te laten zien dat ze wel deugen. Stel je voor dat alle werkgevers zo een instelling zouden hebben, dan zou een Roma die gewoon een normale baan wil nergens aan de slag kunnen omdat iedereen ze een hele grote sticker op hun voorhoofd plakt.
  donderdag 23 september 2010 @ 07:52:27 #122
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_86737847
quote:
Van de Roma jongeren onder de
18 jaar heeft naar schatting een kwart een strafblad. Bij de overige bevolking
uit die leeftijdscategorie is dat 2%. Boven de 18 jaar heeft naar schat-
ting ruim driekwart van de Roma een strafblad vergeleken met 15% van
de overige Nieuwegeinse bevolkingsgroep uit die categorie. Daarnaast
stuit de politie vaak op 12-minners die ingezet worden voor criminele
activiteiten.

De minister voor Wonen, Wijken en Integratie,
E. E. van der Laan
http://www.geenstijl.nl/archives/images/KST133324.pdf
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_86737880
Als Utrechter blijf ik me verbazen over het feit dat onze burgemeester keer op keer zijn grote incompetentie aantoont... Dit is echt de slechtste burgemeester ooit... plus een gemeenteraad gedomineerd door GroenLinks en de PvdA helpt ook niet echt...
pi_86738034
ach jongens.

de politiek doet niks alleen maar geld geven en de overlast steeds verplaatsen.
de politie mag niks.

logisch gevolg is dus dat een simpele burger die naast zoiets woont op een dag de deuren en ramen bij de buren dicht maakt en er een molotovcocktail naar binnen gooit
  donderdag 23 september 2010 @ 10:18:07 #125
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_86740953
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, het woord heeft natuurlijk in de tweede wereldoorlog een enigzins negatieve klank gekregen(...)
Al tijdens de boerenoorlog waren er dat soort kampen.
Ik geloof dat ze toen ook al slecht bekend stonden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')