abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86702816
Hierna kan dat pand gesloopt worden.
pi_86702818
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
"er wordt niet meer gemarchandeerd" aldus Aleid Wolfsen bij P&W.
Nee, niet meer, deze deal was blijkbaar al rond :').

Wat zonde van dat mooie pand, dat zal nu wel 'gerenoveerd' worden -O-
De woorden van politici zijn als los zand in je hand. Een zuchtje wind, het glipt door je vingers en het is net zoveel waard als dat hoopje zand. :D
  woensdag 22 september 2010 @ 10:18:42 #33
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_86702824
Wolfsen :')
Nederland :')
pi_86703169
Nederlandse Roma nu ook ongewenst

Lekker tegenstrijdig weer :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86703351
Deze figuren hebben toch geen NL paspoort? Dan kun je ze op een gegeven moment toch gewoon wegsturen? Niet dat ik per se voorstander ben van massale Roma-deportaties, maar als het echt de klauwen loopt dan zijn individuen wat mij betreft niet meer welkom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86703447
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Amsterdam verneukt door Cohen, Wolfsen verneukt Utrecht, whats next :)
rotterdam door Abou
pi_86704070
Als ze er het plaatje "roma" voorplaatsen zijn ze ineens heilig, laten we dat weg gaat het hier om criminelen.
Niet dat ze die aanpakken, maar toch....
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:11:46 #38
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86704401
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Deze figuren hebben toch geen NL paspoort? Dan kun je ze op een gegeven moment toch gewoon wegsturen? Niet dat ik per se voorstander ben van massale Roma-deportaties, maar als het echt de klauwen loopt dan zijn individuen wat mij betreft niet meer welkom.
Ik neem aan dat ze niet illegaal zijn, anders waren ze allang uitgezet natuurlijk. Blijft me verbazen hoe moeilijk het schijnbaar is om dit soort mensen te straffen, de wet is volgens mij toch duidelijk zat.
En de gemeente moet voor de rechter gesleept worden voor dit soort praktijken, dit is een lange neus naar je inwoners.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:12:14 #39
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_86704415
quote:
Nee, deze 'arme mensen' zijn statenloos. Ooit in de jaren 60 of 70 waren ze opeens aan het rondreizen door west-europa. Maar weinigen lukte het met gevaar voor eigen leven te ontsnappen van achter het ijzeren gordijn, maar toch schijnen ze op een onbewaakt ogenblik met een sliert caravans een gaatje in dat gordijn gevonden te hebben ( :') ) Toen bleek dus dat ze geen paspoort hadden en was niet te bewijzen waar ze vandaan kwamen. Oorspronkelijk landen wilden ze natuurlijk niet terug.

Op humanitaire gronden zijn die arme mensen toen tot Nederland toegelaten omdat wij nu eenmaal het braafste jongetje van de klas willen zijn. En nu zitten we opgescheept met een clubje puur tuig dat nog steeds met fluwelen handschoenen worden aangepakt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_86704548
quote:
Dat heeft geen zin Koos. Als je het verhaal van A tot Z doorleest zul je zien dat die gasten gewoon overal malling aan hebben. Krijgen een oprotpremie van gemeente A en gaan dan gewoon doodleuk in gemeente B staan, wat misschien amper een kilometer verderop ligt. De grens over zetten kun je doen, maar dan komt het een dag later gewoon via de achterdeur weer naar binnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86704636
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens dit is hun nieuwe stulpje :

[ afbeelding ]
Kijk er nog maar eens goed naar, over een paar maanden is het rijp voor de sloop. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:26:43 #42
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86704879
Die premies moeten ze dus echt niet meer geven. Ik snap dat het moeilijk en gevaarlijk is, maar zero tolerance, met fikse straffen en eventueel uithuisplaatsing van de kinderen is hier toch echt de beste langetermijnoplossing.
pi_86705529
Het is de schuld van de linksen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86705751
Toch jammer dat de PvdA steeds weer alle vermoedens moet bevestigen inzake hun overdreven affectie met criminelen en buitenlanders. Had het graag anders gezien.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_86705931
Only in the Netherlands xD
pi_86706370
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef Pool het volgende:
Die premies moeten ze dus echt niet meer geven. Ik snap dat het moeilijk en gevaarlijk is, maar zero tolerance, met fikse straffen en eventueel uithuisplaatsing van de kinderen is hier toch echt de beste langetermijnoplossing.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 22 september 2010 @ 12:20:54 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86706681
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dan zijn er nog mongolen op dit forum die dit soort lui hier willen houden :') Ongelooflijk.
Dat er mongolen op dit forum zijn die al tranen in hun ogen krijgen als zo'n zigeuner beweert dat hij voor 600.000 gulden in 1998 oid! geen huis kan kopen is al erg genoeg.
Veel erger is dat het bestuur van gemeenten gevuld is met dit soort goedgelovige naivelingen die na zo'n tranentrekkend verhaal meteen de portomonee voor de tweede keer trekken. Of schaarse woonruimte met urgentie toewijzen aan zo'n familie.
"Ja, 6 ton is natuurlijk een fooitje. Dat is binnen een half jaar gewoon weg. Logisch dat wij dan verantwoordelijk zijn voor het vervolg."

Die zigeunerfamilie uit Best kreeg trouwens 1,200.000 euro. Dat zijn pas bedragen! :7
The End Times are wild
pi_86706832
Waar kan ik zigeuner worden? Snel verdiend met een beetje dreigen en huilen.
  woensdag 22 september 2010 @ 12:36:54 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86707121
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:26 schreef Cassero het volgende:
Waar kan ik zigeuner worden? Snel verdiend met een beetje dreigen en huilen.
Zigeuner kan je niet worden. Dat is het vreemde en in wezen racistisch. Alleen mensen met afkomst zigeuner krijgen deze voorkeursbehandeling.
The End Times are wild
pi_86707190
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die zigeunerfamilie uit Best kreeg trouwens 1,200.000 euro. Dat zijn pas bedragen! :7
Moet toch eens bij die lui in de leer. Snel verdiend
pi_86707201
Het was dan ook een retorische vraag met een naïef laagje. .
pi_86707203
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zigeuner kan je niet worden. Dat is het vreemde en in wezen racistisch. Alleen mensen met afkomst zigeuner krijgen deze voorkeursbehandeling.
Commissie Gelijke Behandeling?
pi_86707406
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wie start een proefproces?
pi_86708062
Jaja, waar hardwerkende Nederlanders tegenwoordig overwerken om hun hypotheek te kunnen betalen, krijgen deze illegale criminelen gewoon een villa cadeau! Serieus, hardwerkende burgers die gewoon netjes hun belastingen betalen zijn de grootste sukkels die er zijn. Frauderen, crimineel zijn en overlast veroorzaken loont hier in Nederland. Goed gedaan, gemeente!

Waarom zitten deze mensen niet gewoon in het gevang?
pi_86708378
quote:
Gemeente Ede heeft spijt van registreren Roma
woensdag 22 september 2010 12:29

De gemeente Ede zegt in de fout te zijn gegaan door persoonsgegevens en andere informatie van Roma zonder toestemming te registeren. Het gaat niet om de veelbesproken ‘etnische registratie’, maar om het verzamelen van informatie.

Ede houdt bij hoeveel Roma er in de gemeente zijn
Verantwoordelijk wethouder Simon van de Pol excuseert zich voor het handelen van de gemeente. Hij doet dat in een reactie op het artikel in weekblad De Groene Amsterdammer.

Niet etnisch
Daarin staat dat Ede namen en adresgegevens van alle Roma registreert, plus informatie van politie, justitie, kinderbescherming, sociale dienst en reclassering.

Er is echter geen sprake van etnische registratie, benadrukt de gemeente. ‘De Roma is een groep die speciale aandacht nodig heeft op het gebied van onder meer onderwijs. De gegevens zijn alleen bedoeld om de Roma te helpen,’ aldus Van der Pol.

Zonder toestemming
De registratie gebeurde zonder expliciete toestemming van de betrokkenen, erkent de wethouder. De gemeente wil zo snel mogelijk overleggen met het College Bescherming Persoonsgegevens.

Over de Roma is, mede door de commotie in Frankrijk en het geruzie tussen de Franse president Nicolas Sarkozy en de Europese Commissie, ook in Nederland steeds meer te doen. Zo is een Roma-gezin in Utrecht, dat al jarenlang voor overlast zorgt, door de gemeente in een vrijstaand landhuis geplaatst.

Verder zei CDA-Kamerlid Mirjam Sterk dinsdag dat haar partij criminele, illegale Roma wil gaan uitzetten.

Bron
pi_86709132
Mooi moment om de ME eropaf te sturen!

quote:
UTRECHT - Bij het monumentale landhuis Rhijnshoek hebben zich diverse cameraploegen en andere vertegenwoordigers van de media gemeld. De Telegraaf schreef vanmorgen dat de beruchte familie Nicolich daar is gehuisvest door de gemeente Utrecht.

Het Romagezin werd drie jaar geleden nog door de gemeente weggestuurd uit Leidsche Rijn, omdat de familie zich niet aan de regels hield. Bovendien veroorzaakte het gezin op meerdere adressen overlast en waren er problemen met Jeugdzorg.

De mediatoeloop zorgt voor onrust in de buurt van het landhuis. De familie is niet van de aandacht gediend en weigert de pers te woord te staan. Volgens de gemeente is een tv-camera van RTL in het water gegooid. Een camerateam van RTV Utrecht legde vast hoe een camerateam van PowNed werd weggejaagd.

Utrecht laat in de krant weten dat er meerdere redenen zijn om de familie Nicolich in het monumentale landhuis te laten wonen, maar welke wil ze niet zeggen.
pi_86709183
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Wokkel het volgende:
Mooi moment om de ME eropaf te sturen!
[..]

Dat ze die lui van Powned wegjagen kan ik mij wel voorstellen. Brrr, wat slecht is die zooi zeg :{
pi_86709273
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat criminaliteit / asociaal gedrag in sommige gevallen dus loont. ;(
Sterker nog, hele hordes aanbidden dit soort idioten. Ze krijgen zelfs een tv serie in sommige gevallen. We moeten echt eens ophouden met die idolisatie van asociaal gedrag.
pi_86709569
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat ze die lui van Powned wegjagen kan ik mij wel voorstellen. Brrr, wat slecht is die zooi zeg :{
Heb jij er dan al naar gekeken? Dan wil je vast wel even vertellen wanneer die zooi wordt uitgezonden, want ik ga er vanavond maar eens goed voor zitten.
pi_86709609
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Heb jij er dan al naar gekeken? Dan wil je vast wel even vertellen wanneer die zooi wordt uitgezonden, want ik ga er vanavond maar eens goed voor zitten.
Elf uur op ned 3 als ik het goed heb. Programma wordt gepresenteerd door een kerel met een bijzonder irritante kop en een dode hamster op zn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')