Main CardMelvin Guillard vs. Jeremy StephensWe gotta thank Silva for this one, wat een match-up

Ik ga voor Stephens by decision maar Melvin heeft natuurlijk ook een goede
kans om te winnen. Hij zal als een bezetene voor de KO punch gaan!!
Sean Sherk vs. Evan DunhamThe Muscle Shark is terug!! Na 16 lange maanden is hij erop uit om ongelsagen jongeling Evan Dunham op zijn sodeflikker te geven.. Dunham heeft bewezen dat hij weet om te gaan met een sterke wrestler en de vraag is hoe Sherk terugkomt maar ik denk dat hij Dunham zijn eerste verlies zal geven!!
Matt Serra vs. Chris LytleSerra is een held, hij zit over een half jaar alweer 10jaar in de UFC

Ik zie Lytle niet winnen
Antônio Rogério Nogueira vs. Ryan BaderBader Schmader met zijn kut geworstel de hele tjid.
Laat Minotoro hem maar eens een lesje leren.. fist in yo face time
Frank Mir vs. Mirko FilipovićCroCop is 5-1 in zijn laatste zes maar als je ziet wie hij verslagen heeft..
Ik geloof er niet in dat onze favoriet ook nog maar 1 high profile match kan winnen.
Mir by submission. (ja ik weet dat Nog de enige is die hem ooit gesubmit heeft)
Sub by punches is bullshit dus die van Junior telt niet
Edit:Ohja en Mark Hunt maakt zijn UFC debuut (omdat Dana verplicht was hem een contract aan te bieden
omdat ze Pride over hebben genomen). Ik vind het nog steeds lachwekkend maar ik denk wel
dat Hunt dit erg serieus heeft genomen en daarom ook van reus McCorkle gaat winnen
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 25-09-2010 22:38:41 ]