SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:50 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteravond TUF episode 2 gekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Ah ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Dat was idd gewoon geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik had niet verwacht dat hij erin zou trappenquote:
Vraag me toch dan af wat Mir krijgt en wat Carwin kreeg. Dit zijn dus de bedragen zonder bonussen volgens mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)000-not-mils-1365403
Crocop is getting paid 1.1 million dollars, and on it's not even a top ten Ufc payday. Rampage made well over 3 million against Rashad, Brock made 3-5 million against both Carwin and Mir and Gsp makes between 2-3 for nearly every fight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Bullshit bedragen, hoe kom je daaraan
en blijf meteen weg van de MMA sites vanaf nu.. Dream.16 spoilers all over the place![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga er morgen lekker voor zitten
haha shit ja, voor de rest alles andersquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
At least we agree on the main event
Ik heb er simpelweg nog niet genoeg ervaring er inquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha shit ja, voor de rest alles anders
Benieuwd of nog iemand zijn picks neerzet al denk ik niet nog veel mensen het topic bekijken
Het is ook niet gemakkelijk dit keer, ze zijn allemaal zwaar aan elkaar gewaagd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha shit ja, voor de rest alles anders
Benieuwd of nog iemand zijn picks neerzet al denk ik niet nog veel mensen het topic bekijken
Ik zit ook maar op 60%, gewoon posten wat je denktquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb er simpelweg nog niet genoeg ervaring er in
Waar heb je ingezet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zit ook maar op 60%, gewoon posten wat je denkt
Heb net wat euri erop gegooid... veel leuke bets omdat ze zo aan elkaar gewaagd zijn!!
Sherk, Nog, Stephens en Serra zijn allemaal underdogs
Unibetquote:
Precies, maar de keerzijde is nog meer irritatie aan mannen als Baderquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ok doe met je mee
Verhoogd de spanning een beetje morgen
Ik vind Bader wel echt een held tbh, maar de value ligt wel meer bij Nogueira.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Precies, maar de keerzijde is nog meer irritatie aan mannen als Bader
Awesomequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand dit filmpje trouwens al gezien? Toch niet niet zoveel praatjes die Sonnen.
Het grootste deel van zijn praatjes was naar mijn idee in opdracht van Zuffa.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand dit filmpje trouwens al gezien? Toch niet niet zoveel praatjes die Sonnen.
quote:You have respect, you don't loose your teeth!
Ik ga grotendeels met Taz mee...quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Main Card
Melvin Guillard vs. Jeremy Stephens
We gotta thank Silva for this one, wat een match-up
Ik ga voor Stephens by decision maar Melvin heeft natuurlijk ook een goede
kans om te winnen. Hij zal als een bezetene voor de KO punch gaan!!
Sean Sherk vs. Evan Dunham
The Muscle Shark is terug!! Na 16 lange maanden is hij erop uit om ongelsagen jongeling Evan Dunham op zijn sodeflikker te geven.. Dunham heeft bewezen dat hij weet om te gaan met een sterke wrestler en de vraag is hoe Sherk terugkomt maar ik denk dat hij Dunham zijn eerste verlies zal geven!!
Matt Serra vs. Chris Lytle
Serra is een held, hij zit over een half jaar alweer 10jaar in de UFC
Ik zie Lytle niet winnen
Antônio Rogério Nogueira vs. Ryan Bader
Bader Schmader met zijn kut geworstel de hele tjid.
Laat Minotoro hem maar eens een lesje leren.. fist in yo face time
Frank Mir vs. Mirko Filipović
CroCop is 5-1 in zijn laatste zes maar als je ziet wie hij verslagen heeft..
Ik geloof er niet in dat onze favoriet ook nog maar 1 high profile match kan winnen.
Mir by submission. (ja ik weet dat Nog de enige is die hem ooit gesubmit heeft)
Sub by punches is bullshit dus die van Junior telt niet
Edit:
Ohja en Mark Hunt maakt zijn UFC debuut (omdat Dana verplicht was hem een contract aan te bieden
omdat ze Pride over hebben genomen). Ik vind het nog steeds lachwekkend maar ik denk wel
dat Hunt dit erg serieus heeft genomen en daarom ook van reus McCorkle gaat winnen
Dream on, little dreamerquote:Op zondag 26 september 2010 00:07 schreef n00cL30n het volgende:
En dat toch CroCop gaat winnen, mits hij niet gelijk voor de te voorspelbare LHK gaat, maar dat hij steeds blijft knallen met legkicks,
De benen onder Mir vandaan trappen waardoor hij Mir laat 'gassen' en geen poot meer geeft om op te staan.
Icing on the cake: finish by G'n'P of misschien wel een RNC.
Trouwens, op Mitrione en Serra na zijn dit juist degenen waarvan ik hoop dat ze verliezen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
Spike TV:
* Heavyweight bout: Matt Mitrione vs. Joey Beltran
* Middleweight bout: C.B. Dollaway vs. Joe Doerksen
Main card:
* Lightweight bout: Melvin Guillard vs. Jeremy Stephens
* Lightweight bout: Sean Sherk vs. Evan Dunham
* Welterweight bout: Matt Serra vs. Chris Lytle
* Light Heavyweight bout: Antônio Rogério Nogueira vs. Ryan Bader
* Heavyweight bout: Frank Mir vs. Mirko Filipović
Mwah.. in opdracht van. Ik denk wel dat ze in hun handjes knepen met zo'n blaaskaak die de aandacht naar zich toe trekt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het grootste deel van zijn praatjes was naar mijn idee in opdracht van Zuffa.
Lekker kijkertjes binnenhalen met zo'n badboy.
Dáárom postte Ik dat ook. Mijn hart zegt CroCop, verstand zegt Mir.quote:Op zondag 26 september 2010 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dream on, little dreamer
Maar het zou wel kicken zijn als hij wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunt vs. McCorkleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tavares vs. AudinwoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 26-09-2010 10:25:32 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |