SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:50 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteravond TUF episode 2 gekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Ah ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Dat was idd gewoon geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik had niet verwacht dat hij erin zou trappenquote:
Vraag me toch dan af wat Mir krijgt en wat Carwin kreeg. Dit zijn dus de bedragen zonder bonussen volgens mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)000-not-mils-1365403
Crocop is getting paid 1.1 million dollars, and on it's not even a top ten Ufc payday. Rampage made well over 3 million against Rashad, Brock made 3-5 million against both Carwin and Mir and Gsp makes between 2-3 for nearly every fight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Bullshit bedragen, hoe kom je daaraan
en blijf meteen weg van de MMA sites vanaf nu.. Dream.16 spoilers all over the place![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga er morgen lekker voor zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |