Eerst is het de dader, daarna de verdachte.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, dat ooknog iets anders
Nou, de kerels die betalen die denken anders wel dat ze goed bezig zijn hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is echt zielig en verschut.
Leuk. Iemand die te beroerd is om dr eigen drankjes te betalen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Nou, de kerels die betalen die denken anders wel dat ze goed bezig zijn hoor![]()
Wel leuk om daar te werken dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het BD heeft wel vaker fouten.Ze zitten daar gewoon te slapen ofzo.
Echt iets voor bdh.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel leuk om daar te werken dan.
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Wel op kantoor, kan die de scanner de schuld geven.
quote:
Pfft het is wel een moeilijk geval he.quote:Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef bijdehand het volgende:
Ja. Alleen dat ene meisje die de hele tijd mailt is boos omdat ik zei dat ze moest kappen
Wees dan luid en duidelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 01:07 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar ik krijg boze mailtjes. Echt zoek een leven ofzo. Het enige meisje dat me met mailtjes lastig mag vallen doet dat niet
Ja slim dan lees je ze nog.quote:Op zondag 26 september 2010 01:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik doe niet aan blokkeren. Wel aan negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |