Ik zei jompelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De Sweelincklaan is ook echt zo'n pauperstraat... mooie plek voor zoiets
Loos alarm jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Bommelding? Wtf het is wel vaak raak de laatste tijd.Zal wel weer loos alarm zijn.
Ik las keel doorsnijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een keer doorsmeren en dan ben je er vanaf.
Da's ook een optie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Och ochDie reacties ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die laatste: "waarom staat je moeder er niet bij dan?"
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja die is mooi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die reacties ook.![]()
Die laatste: "waarom staat je moeder er niet bij dan?"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Och ochwat is hier mis mee? dit soort figuren heb je in elke stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
DEN BOSCH JONGEquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is hier mis mee? dit soort figuren heb je in elke stad
quote:
ow wacht, ik snap het al, jij staat er ook tussen of niet?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ow wacht, ik snap het al, jij staat er ook tussen of niet?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
ow wacht, ik snap het al, jij staat er ook tussen of niet?
quote:ROSMALEN - De politie heeft donderdag aangifte ontvangen van de mishandeling van een 14-jarig meisje in Rosmalen een week eerder.
De tiener fietste op donderdag 16 september om 7.30 uur van huis naar school. Ter hoogte van de Wamberg werd zij van haar fiets getrapt en viel van het steile talud naar beneden. Daar kwam ze met haar hoofd tegen een paaltje tot stilstand. Het meisje raakte lichtgewond. De vermoedelijke daders reden op een blauwe scooter of brommer en hadden zwarte jassen aan. De politie zoekt getuigen.
Noemen ze dat tegenwoordig ook al mishandeling, het moet niet gekker worden.quote:
Da's een ongeluk, geen mishandelingquote:
Wss ligt ze voor paalquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat meisje staat nu wel voor paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |