ik moet dalijk nog naar de TU tot half 10 ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben nu al moe en ik moet nog een hele avond.![]()
Oh da's kut. Ik moet naar de Muzerije.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik moet dalijk nog naar de TU tot half 10 ofzo
ja inderdaad handtekening zetten en weer wegquote:Op woensdag 22 september 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh da's kut. Ik moet naar de Muzerije.En morgen studiedag op zuid.
Maarja zal toch maar ff m'n gezicht laten zien.
Mensen die savonds nog naar school moeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik moet dalijk nog naar de TU tot half 10 ofzo
Verplichte colleges? heb je ook tijd om een dutje te doen daar?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja inderdaad handtekening zetten en weer weg
verplichte colleges
jaquote:Op woensdag 22 september 2010 17:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verplichte colleges? heb je ook tijd om een dutje te doen daar?
En straks lekker een beker melk en een geprakt banaantje en dan een dutjequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En straks lekker een beker melk en een geprakt banaantje en dan een dutje
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En straks lekker een beker melk en een geprakt banaantje en dan een dutje
Je mag wel gewoon kanker zeggen hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:21 schreef kutkabouter het volgende:
kksaai dit, zit om de tijd te verdrijven maar films te downloadenwel snel dat TU netwerk, 3mb/s downloadsnelheid
ofnie?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon kanker zeggen hoor.
Maar wat heb je het toch zwaar. Films downloaden/forummen tijdens schooltijd.
120 Mb/s hierquote:Op woensdag 22 september 2010 19:21 schreef kutkabouter het volgende:
kksaai dit, zit om de tijd te verdrijven maar films te downloadenwel snel dat TU netwerk, 3mb/s downloadsnelheid
Daar gaan we voor naar school toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:56 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit altijd te keten tijdens de les. Sociaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ah ik ging vooral naar school om in elkaar geslagen te wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar gaan we voor naar school toch?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah ik ging vooral naar school om in elkaar geslagen te worden![]()
Wist wel dat ik wat fout deed
Ach het is lang geleden, wil niet zeggen dat ik zal remmen als ik een paar van die figuren voor m'n auto krijgquote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet jouw schuld dat je werd geslagen? Die jong konden hun poten niet bijhouden.
Tsjaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach het is lang geleden, wil niet zeggen dat ik zal remmen als ik een paar van die figuren voor m'n auto krijg
Die trieste noobs heb je altijd. Ik probeerde altijd 1x te laten zien dat ik ze wel aankon, dan lieten ze me met rustquote:Op woensdag 22 september 2010 20:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach het is lang geleden, wil niet zeggen dat ik zal remmen als ik een paar van die figuren voor m'n auto krijg
Heb er 1 een gebroken kaak geslagen, 1 van de trap afgepleurd, 1 z'n gezicht tot bloedens toe opengeslagen met een nat t-shirt (:')) en 1 wat gekneusde ribben bezorgd omdat ik hem met m'n volle gewicht in de kapstokhaken duwde...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die trieste noobs heb je altijd. Ik probeerde altijd 1x te laten zien dat ik ze wel aankon, dan lieten ze me met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |