quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, die is failliet.
Maar ik liep gister over straat, toen opeens
[ http://img527.imageshack.us/img527/9310/1179921407330gx2ps0.jpg&t=1]afbeelding ]
En nu heb ik er een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen!kortom: BB's onderbewuste wil sex met een paar grote negersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 27 september 2010 09:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Fixedquote:Op maandag 27 september 2010 09:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kortom: BB's onderbewuste wil plassex met een paar grote negers
quote:Op maandag 27 september 2010 09:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kortom: BB's onderbewuste wil sex met een paar grote negers
Is je huis ondertussen toonbaar?quote:Op maandag 27 september 2010 09:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is trouwens veul te vroeg.![]()
Maar ik krijg dalijk wel leuk bezoek.
![]()
Ja redelijk. Heb me best goed uitgesloofd.quote:Op maandag 27 september 2010 09:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is je huis ondertussen toonbaar?
13:00uquote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoelaat de winkels in de stad op een maandag openen?
Zo zoquote:Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja redelijk. Heb me best goed uitgesloofd.
Komt niet vaak voor dat ik dat voor iemand doe.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 27 september 2010 09:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat ik dat voor iemand doe.Maar vind het voor schut anders.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |