Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Gisteren ben ik gefilmd door een gozer waar ik gisteren langs ben gegaan, hij wou mij eens van buiten zien driften.. Wehehe heeft ie het gefilmd ook:
ff het spammen waard denk ik?Oh ja, zet je geluid hard aan, zijn mic is zo te horen niet de beste..
Oh ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Och, zelfs hier in Zuid Limburg is 't dus niet meer Turq-veiligKlinkt wel zoals eerder gezegd heel lekker
Ik acht de kans wel vrij klein je tegen te komen op weg. Jammer maar helaas, gezien je in Roermond zit
Althans daar in de buurt toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oh ja?
en ik was op bezoek @ een vriend in Bocholtz ofzo, dicht bij Aachen.. Wat een hel. Terugweg op de snelweg heerlijk teruggecruised onder de tunnels door met 230 gemiddeld..huidige staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Althans daar in de buurt toch?Ik ben inderdaad ook op de hoogte van het goed kunnen doorvegen van omgeving Maastricht richting noorden
Vind nog steeds de 316 badge helemaal geweldig
Die zullen wel gedacht hebben dat ze nog maar op de helft van hun cilinders reden toen je langs kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Op het snelweg was het lachen, zat ik te kutten met een 318iS en een 320iMaare ik hield me in en liet me steeds inhalen door hun...
Op een gegeven moment jaagte ik de stuipen op het lijf bij hun toen ik ze met 230 inhaalden en ze me niet meer konden bijhouden..![]()
![]()
![]()
316i sticker for the win![]()
En ehmm.. No Roermond, Venlo..
Dat is alles behalve gek dan, Turqquote:Op maandag 3 januari 2011 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb 240-245 gereden en hij schakelde op![]()
Dus ik denk zo'n 250 ofzo..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
ik denk dat hooguit 1% van de regelmatige pta bezoekers dit wistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
Ja, wat wil je met zo een uitspraakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Turquaz52 het volgende:
kut, zeker iets gezegd wat de helft van Fok! niet eens wist.. (op de goeroes hier na dan..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |