quote:Vonkenboer heeft dorst?Op maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk gesteld ?
quote:in de design faseOp maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het hier eigenlijk gesteld ?
quote:sommige schoonmaakmiddelen veroorzaken enorme katers
Geïnteresseerdquote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
hm classic tapkranen
ik heb een modernere uitvoeringmet verlichting boven in
maar goed mijne staat met 2 draadeinden op het blad geschroeft ipv 1 punt rond t gat waar die op staat
neuhquote:Op zondag 14 november 2010 13:42 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Geïnteresseerd?
Ik moet 't gat in het tapblad groter maken, het schroefdraad van de tapzuil is 57 mm. en het gat maar 37 mm.
zozo ziet er netjes uitquote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Klonterpot het volgende:
Ik ben vanaf dinsdag hoogstwaarschijnlijk de trotse eigenaar van deze jongen:
[ afbeelding ]
Gamko BKG 5054 1/2PK koeler »
Ja, aan de foto's (op Marktplaats) te zien is hij in perfecte staat. Geen aanslag op de koperen leidingen, schoon en onbeschadigd. Als het even mee zit heb ik nog zo'n tapzuil, da's mooi want in de koeler zitten twee spiralen zodat er uit twee kranen getapt kan worden!quote:
balenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:48 schreef Klonterpot het volgende:
Ik weet al dat ik vanavond die kant niet op ga, het zicht is hier plaatselijk slechts 85 m. en een vriend van me met verstand van zo'n koeler heeft op het laatste moment afgezegd. Ik hoop dat ik komende week nog een keer die kant op kan.
Hier nog een fotootje van m'n tap- en lekblad.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad jammer voor hobbyisten zoals ons. Ik weet dat de plaatselijke slijter diverse onderdelen heeft liggen die 'ie niet gebruikt (ben namelijk wel eens in zijn opslag geweest). Toch wil hij deze niet kwijt om onduidelijke redenen. Maargoed, deze redenen zijn natuurlijk puur zakelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:20 schreef T42 het volgende:
tot half jaar geleden werden naast me werk tap instalaties in stukjes gehakt voor oud ijzeren die werkte dan nog gewoon.
maar dat was een verhuur bedrijf.
na 2 a 3 jaar verhuur word de tap geslooptniet verkocht want dan verhuur je minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |