Ouders die bepalen wat hun kinderen wel of niet leuk moeten vinden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
Hij is nogal naief en een beetje wereldvreemd ook.. ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
quote:
Een bijna vier jaar oude post quotenquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:12 schreef Rezzy het volgende:
Achterlijke klacht. Mijn zoontje (5) gaat met enorm veel plezier naar scouting. Lekker in bomen klimmen, vies worden, leuke dingen doen, insecten in de sloot zoeken enzovoort. Bovendien wordt hij fysiek een stuk zekerder van zichzelf. Ik zie echt niet in wat hier gay aan is. En wat betreft de leiding: ik ben blij dat er mensen zijn die het leuk vinden om dit soort dingen te organiseren voor die kids.
Bovendien: veel sporten kunnen kids alleen doen als ze ieder weekend beschikbaar zijn. In mijn geval (gescheiden, niet bij ex in de buurt wonend) is scouting juist ideaal omdat om de week ook prima gaat.
En nee, ik ben geen misfit of tokkie (10 tegen 1 dat ik aanzienlijk meer verdien dan TS) en mijn kind is geen autist.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef mapima het volgende:
mijn broertje is 16 en zit ook op de scouting
want 4 jaar geleden was het wel een nieuw en onbekend fenomeenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Een bijna vier jaar oude post quoten
Krijg nou watquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Een bijna vier jaar oude post quoten
Lekker een leuke leiding oppikken in 't zeepeerd (voor ingewijden) en fijne dingen doen terwijl de zon opkomt bij een bijna uitgaand kampvuurquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef mtchel112 het volgende:
Scoutingvooral die volwassen kerels die er verdacht uitzien en met kleine jochies de bossen induikt
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef chroestjov het volgende:
TS is niet tevreden met haar eigen leven en geeft daarom graag af op mensen die wel tevreden zijn.
niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef captainkid het volgende:
Scouting boven de 15 is alleen maar bier drinken..
Ik moest na 10 jaar stoppen door tijdgebrek, ging in een andere stad wonen.. maar hier ga ik er binnenkort gewoon weer bijquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken er meerdere die er op hun 20e nog zitten en niet van plan zijn weg te gaan hoor.
Deze man begrijptquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
Scouting, in de tijd dat ik er nog opzat speelden we Hollandse Leeuwen en predikte de 'leiding' verdraagzaamheid en respect voor anderen. Echter, na de opkomst spraken ze over gummiknuppels en gingen ze 's avonds de stad in om iemand 'terug te pakken'. Het was een geweldige tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |