quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef chroestjov het volgende:
TS is niet tevreden met haar eigen leven en geeft daarom graag af op mensen die wel tevreden zijn.
het is een voobereiding op het militaire levenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:34 schreef Mulberry het volgende:
persoonlijk vind ik het al een beetje sneu a;ls een dik negenjarig kindje ( á la Up) op scouting zit. En de mensen die daar werken vind ik ook maar een beetje vreemd... Maar als je daar nog steeds op je 16e/17e op zit... hoe kansloos ben je dan? Een studiegenoot van me heeft tot zijn 18e op scouting gezeten zegt hij.. waarom in godsnaam, wat vboor mietje ben je dan.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef MrPotatoHead het volgende:
9 jaar - touwtjes knopen, hutje bouwen, kompasje volgen enz
16 jaar - bier drinken
doe niet zo domquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
Hij is nogal naief en een beetje wereldvreemd ook.. ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
kwek?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:41 schreef gazpach het volgende:
TS is een S.L.E.T.J.E (Spoorzoeker Luitenant Eersteklas Tevens Jongens Entertainer) [Jonge Woudlopers Handboek paragraaf 25 sectie 2]
ik ook niet maar ik ben niet zo wereldvreemd om te denken dat iedereen die op scouting heeft gezeten een gay isquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet op scouting gezeten en weet niety hoe de wereld werkt:(
War kan ik me inschrijven?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef ToffeBernd het volgende:
Ik ben 17 en zit nog steeds op scouting. Vroeger was het.vuurtje stoken en hutje bouwen natuurlijk hartstikke tof. Nu is het eigenlijk mooi met een leuke groep bij elkaar zitten en bier/wijn zuipen (gemengde groep). Het enige wat we nog echt aan scouting doen zijn de plaatselijke activiteiten zoals met bloemencorso en met carnaval een eigen wagen.
TS houdt vooral van kwakquote:Op woensdag 22 september 2010 00:20 schreef Originele_Naam het volgende:
moest gelijk aan kwik kwek en kwak denken
quote:
Hier in mijn omgeving negen van de tien keer juist uiterst sociaal en populair. Meestal niet de allermooiste en hipste poppetjes weliswaar (je zou weleens een nagel kunnen breken tijdens activiteiten als vlotten bouwen...), maar wel mensen die heel makkelijk kunnen ouwehoeren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Mensen die op scouting zitten zijn vaak autistisch en gefrustreerd en ICT-nerd.
Vrouwen die snappen dat ze zelf de keuken moeten maken en er ook in moeten blijvenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Flores het volgende:
Ik heb vroeger wel op scouting gezeten. Tot een jaar of 14. Niets mis mee. Leerde daar met een paar balken een keuken in elkaar zetten op kamp en meer van zulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Dat was al duidelijk, maar val anderen dan niet lastig met je debiele wereldbeeld.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:44 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Sorry ik heb niet op scouting gezeten en weet niety hoe de wereld werkt:(
hahaha hoe kun je nou stoer zijn zonder sterke drankquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:41 schreef Mulberry het volgende:
Ik heb het eens gevraagd hoe dat nou was en hij zei dat ze bier gingen drinken en dat dat vet stoer was maar ze mochten geen sterke drank mee van de leider:')
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurtje, beugel in je hand, mooie avond met je beste vrienden.. Wat is scouting ook kut zeg.
Ik vroeg eens een keer aan een retard of hij op voetbal zat, hij zo: hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Je pikt ze er wel hier uit hé... mensen IRL ook.. vroeg een keer aan zo'n retard: zit jij op de scouting?
hij: hoe weet jij dat?
Joh. Scouting is ook niets meer dan een manier voor autisten om onder de mensen te komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken mensen van 18/19 die al 10 jaar op scouting zitten.
Tegenwoordig is dat vanaf je 16/17 niks anders dan bier zuipen.
Hebben je ouders dat je dat wijsgemaakt toen je op scouting moest?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Joh. Scouting is ook niets meer dan een manier voor autisten om onder de mensen te komen.
En kinderen misbruiken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken mensen van 18/19 die al 10 jaar op scouting zitten.
Tegenwoordig is dat vanaf je 16/17 niks anders dan bier zuipen.
Voorbereiding op het militaire leven??? Bwahahahaha, yeah right! Hoe kom je daar nou bij? Scouting is voor irritante bijdehande kutkotertjes die meestal sociale outcasts worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
het is een voobereiding op het militaire leven![]()
dat TS overigens nooit zal volhouden
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik zit ook op scouting 's avonds kontneuken in het bos
kennelijk kontneuken en kinderen verwennen dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat doe je eigenlijk bij scouting?
Bazenspel, lekker op een modderig veld en dan helemaal onder de modder thuiskomenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
Scouting, in de tijd dat ik er nog opzat speelden we Hollandse Leeuwen en predikte de 'leiding' verdraagzaamheid en respect voor anderen. Echter, na de opkomst spraken ze over gummiknuppels en gingen ze 's avonds de stad in om iemand 'terug te pakken'. Het was een geweldige tijd.
Ja, verder vond ik scouting ook gewoon tof. Zomerkamp in Duitsland en alles. Gestopt op mijn 13e volgens mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Bazenspel, lekker op een modderig veld en dan helemaal onder de modder thuiskomen
Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, verder vond ik scouting ook gewoon tof. Zomerkamp in Duitsland en alles. Gestopt op mijn 13e volgens mij.
Dit dus. Je ziet gelijk alle social outcasts in dit topic reagerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:11 schreef Shispeed het volgende:
ik ben zelf 17 en zit ook nog steeds op scouting,
quote:en denk nou niet dat ik een of andere niet sociale WoW nerd ben ofzo, want dat is ook niet zo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef In_Qontrol het volgende:
Wat een gezeik over de scouting zeg. Lekker belangrijk. Ik durf te wedden dat de mensen daar vaker van bil gaan dan menig fokker
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Bij een scouting van mijn vriend is het elke week gewoon zuipen en neuken.
Daarom is scouting dus gayquote:geslacht: Man
Ik ben (bege)leiding van de Rowans, geen gezeur van ouders, heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),
Maar voor mij is de lol er al jaren af en dat komt doordat een hoop ouders tegenwoordig zeikouders zijn geworden.
- Ouders die bellen omdat hun kind onder de modder zit.
- Ouders die spontaan op kamp langskomen om te kijken of hun Jantje het wel goed maakt. (er is een ouderdag)
- Ouders die hun kinderen niet ophalen en scouting als verkapte weekendopvang zien.
- Je mag kinderen niets meer verbieden, want thuis mogen ze alles.
etc.. etc..
Scouting is nog steeds leuk, Veel Ouders in Nederland zijn gewoon KUT geworden.
Dus aan de ouders: Als uw kind eens Verkouden, Smerig, Vuil of Moe is dan komt dat doordat het daarvoor veel plezier heeft gehad.
Ik zit in het jeugdbestuur op een kanovereniging. Die ouders hebben eigenlijk nooit commentaar en vinden alles mooi wat we voor die kinderen doenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),
Maar voor mij is de lol er al jaren af en dat komt doordat een hoop ouders tegenwoordig zeikouders zijn geworden.
- Ouders die bellen omdat hun kind onder de modder zit.
- Ouders die spontaan op kamp langskomen om te kijken of hun Jantje het wel goed maakt. (er is een ouderdag)
- Ouders die hun kinderen niet ophalen en scouting als verkapte weekendopvang zien.
- Je mag kinderen niets meer verbieden, want thuis mogen ze alles.
etc.. etc..
Scouting is nog steeds leuk, Veel Ouders in Nederland zijn gewoon KUT geworden.
Dus aan de ouders: Als uw kind eens Verkouden, Smerig, Vuil of Moe is dan komt dat doordat het daarvoor veel plezier heeft gehad.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Daarom is scouting dus gay
En een ander wil geen zure kut als dochter, maargoed.. Sommige dingen heb je niet voor het zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
Hij is nogal naief en een beetje wereldvreemd ook.. ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
Zit je bij de padvinders, kom je met een kikker thuisquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Brawler het volgende:
Scouting
Een geforceerd hippe term, om het nog sneuere 'padvinders' te verdoezelen
Dat je dat als 14 jarige doorhadquote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb er tot m'n 14e opgezeten. Onze scouting had geen pakjes, en we leerden eigenlijk ook niet bijster veel over knopen of de natuur. We gingen wel altijd bier drinken, en ik als minderjarige mocht gewoon meedoenPotje voetballen, rugbyen, en natuurlijk af en toe op kamp.. Het was echt best leuk, tot ik me begon te realiseren dat het grootste deel van die mensen daar écht geen sociaal leven heeft buiten die shit, en de begeleiders bijna allemaal werkeloze tokkies waren. Toen ben ik er maar vanaf gegaan
Google > Scouting > Ploatjesquote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Nass het volgende:
Ik wacht op plaatjes van autisten in een scoutings pakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |