Ik vroeg eens een keer aan een retard of hij op voetbal zat, hij zo: hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef andreas612 het volgende:
Je pikt ze er wel hier uit hé... mensen IRL ook.. vroeg een keer aan zo'n retard: zit jij op de scouting?
hij: hoe weet jij dat?
Joh. Scouting is ook niets meer dan een manier voor autisten om onder de mensen te komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken mensen van 18/19 die al 10 jaar op scouting zitten.
Tegenwoordig is dat vanaf je 16/17 niks anders dan bier zuipen.
Hebben je ouders dat je dat wijsgemaakt toen je op scouting moest?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Joh. Scouting is ook niets meer dan een manier voor autisten om onder de mensen te komen.
En kinderen misbruiken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ken mensen van 18/19 die al 10 jaar op scouting zitten.
Tegenwoordig is dat vanaf je 16/17 niks anders dan bier zuipen.
Voorbereiding op het militaire leven??? Bwahahahaha, yeah right! Hoe kom je daar nou bij? Scouting is voor irritante bijdehande kutkotertjes die meestal sociale outcasts worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
het is een voobereiding op het militaire leven![]()
dat TS overigens nooit zal volhouden
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik zit ook op scouting 's avonds kontneuken in het bos
kennelijk kontneuken en kinderen verwennen dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat doe je eigenlijk bij scouting?
Bazenspel, lekker op een modderig veld en dan helemaal onder de modder thuiskomenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
Scouting, in de tijd dat ik er nog opzat speelden we Hollandse Leeuwen en predikte de 'leiding' verdraagzaamheid en respect voor anderen. Echter, na de opkomst spraken ze over gummiknuppels en gingen ze 's avonds de stad in om iemand 'terug te pakken'. Het was een geweldige tijd.
Ja, verder vond ik scouting ook gewoon tof. Zomerkamp in Duitsland en alles. Gestopt op mijn 13e volgens mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Bazenspel, lekker op een modderig veld en dan helemaal onder de modder thuiskomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |