Idd is wachten het enige wat ik nu nog kan doen scheelt dat ik heel geduldig benquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef mefke79 het volgende:
mevr_mus: morgen opnieuw met ochtendurine. Geen idee hoe gevoelig die beide testen zijn, ik heb ze nooit gebruikt. Ik ga wel voor je duimen!
Klavertje, nou ja, ik wist toch wel dat ik zwanger was, ook zonder test. En ik wist eigenlijk ook meteen dat het niet goed was. Mijn lichaam is heeeel goed in me dat vertellen. Maar rot is het wel ja.
Debje, tja, lastig dan. Het enige dat je echt kan doen is afwachten, hoe vervelend dan ook.
Ik zit nu op dag 22 als ik er vanuit ga dat de dag van de miskraam ook de eerste dag van de nieuwe cyclus was. En mijn cyclus is ergens tussen de 24 en 26 dagen. Lekker veel als dus. Oftewel, geen peil op te trekken en ik wacht dus rustig af. Het zou wel heeeel apart zijn als het nu weer raak is, dus ik ga er maar vanuit van niet.
Ik weet t streep is streep maarja heb t al eerder gehad en nu ben nu ietsje (heel ietsje maar) voorzichtiger met juichen... Ach ja vrijdag nog een keer testen en als ik echt zwanger ben moet ie dan toch wel wat duidelijker zijn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Euh... Debje en Mevr_Mus... een streepje is een streepje, hoe lichtroze die ook is...(!) zegt iemand die na die eerste positieve test nog een stuk of zes testen heeft gedaan omdat ze het maar niet kon geloven.
Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lief dat jullie zo meeleven en zo positief zijn.. maar een negatieve test net na een positieve test maakt me nu even verdomd onzeker... Ik moet gewoon geduld hebben. Als het echt raak is merk ik het vanzelf
![]()
voor iedereen bij wie het wachten ook zo onzeker is...
Jaaa we willen een streepjesregenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Boepie het volgende:
Jeetje schrok me een hoedje, vol was ie ineens.
Maargoed hopen dat er een hoop streepjes mogen volgen
Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatiefquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef DebjeD het volgende:
Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.
Ik geloof dat ik net iets las over Predictor dat die juist niet zo heel gevoelig zijn en later dan andere merken positief testen... Dus het kan allemaal nog! En misschien toch even smorgens proberen het hoeft niet met de meeste testen maar smorgens is de concentratie toch wel t hoogstquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatief![]()
Laten we hopen dat veel van ons hier dit topic voor post 300 verlaten hebben
Haken is rustgevendquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Ben jij ook zo zenuwachtig? De zenuwen gieren hier door mijn lijf
Haha heb ik ooit geprobeerd en toen vloog alles door de kamer heen haha neu niks voor mijquote:
ik denk ik knal het toch nog even hier neer (was de laatste post gister)quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Boepie het volgende:
Hmm hier weer wat vaags, zit op dag 19 van cyclus en ik heb een beetje licht bloed verlies.. zere rug, wel lichter dan als ik ongi zou worden.. maar mijn menstruatie komt normaal pas tussen 25ste en 28ste dag.. heb in feb een keer gehad dat het met 21 dagen kwam.. maar had niet op dag 19 al zoiets..
Ik vind het raaren durf niet eens te hopen op een zwangerschap eigenlijk
Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef GirlGoneBad het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met cyclus-grafiekjes lezen?
Ik zit nu op dag 28 van de ongeveer 40 dagen, dus in theorie zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar uit mijn grafiekje kan ik eigenlijk niks opmaken. Mijn temperatuur schommelt al de hele maand tussen 36,2 en 36,6, en er zitten geen echte uitschieters tussen.
Ja, ik dacht, ik zal het eerst even vragen voordat ik hem plaats.....quote:Op woensdag 22 september 2010 11:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.
Plaats 'm anders eens.
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dames, wat een onzekerheid zeg... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.![]()
was even een paar dagen afwezig ivm ziekte...
Nee geduld was opquote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef klavertje-4 het volgende:
Hee Vlindur, wat leuk dat je gaat trouwen gefeliciteerd!!![]()
Kunnen jullie je geduld nog bewaren dames-met-lichte-streepjes?
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ikBen gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd
![]()
Gistermiddag, gisteravond laat, vanmorgen![]()
[ afbeelding ]
Uurtje geleden![]()
[ afbeelding ]
Raar, bizar, onverwacht snel![]()
![]()
![]()
Stom he? Vond ik ook al! Ik doe morgenvroeg nog een test kijken wat daaruit komt en als ik dan zondag nog niet ongi ben dan bel ik maandag gewoon de huisarts... Weet t anders ook niet meer hoor...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Vischje het volgende:
DebjeD stom dat er nu geen streepje meer is! Zou je het over een paar dagen niet nog eens proberen? Wie weet wat er dan staat helemaal als je ook nog niet ongie bent.
spannend mevr mus! Ben heel benieuwd naar jou streepje!
ik ga volgende week nogmaals naar de huisarts, ik vind het te lang duden en krijg er de kriebels van! Kijken of hij me weer wegstuurt of misschien iets kan doen voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus!
Bedankt voor de analyse, Kolonia en Happyme28. Ik ben toch bang dat er geen eisprong (geweest) is. Ik ben 4 weken geleden al bij de dokter geweest, omdat aan mijn vaders kant in de familie onvruchtbaarheid en verminderde vruchtbaarheid geconstateerd is. De dokter raadde mij aan om 2 cycli te tempen om daarna terug te komen om de boel officieel te analyseren. Dat zal dan in november zijn.
Ego/zeurpost:Ik doe met je mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet precies wat je bedoelt...
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ikBen gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd
![]()
[ afbeelding ]
Uurtje geleden![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Super Mus!! Van harte!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Uurtje geleden![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ego/zeurpost:even een extra dikke knuffel ! ik snap je frustratie heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef mefke79 het volgende:
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.Mefke wel spannend hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGBhoop dat t allemaal snel weer beter gaat!
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
Ik ben een paar jaar geleden noodgedwongen gestopt met de pil en toen heeft het 9 maanden geduurd voor ik ongesteld werd. De laatste keer dat ik gestopt ben met de pil deed ik dat om dezelfde reden als jij: ik wilde nog niet zwanger worden maar ik wilde wel alvast ontpillen zodat ik daar niet ook nog eens op hoefde te wachten als we besloten voor een kind te gaan. Het heeft toen geloof ik 3 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en mijn cyclus was daarna heel onregelmatig met rare uitschieters naar boven (60 dagen was geen uitzondering). Toen we echter de condooms de deur uit deden was ik in één keer zwanger. De tweede zwangerschap ging het precies zo: ik was voor het eerst ongesteld, had daarna een heel lange cyclus maar was wel in één keer zwanger.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef doehetzelfer het volgende:
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |