abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86692151
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje deel 176

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

14 september Entreri
29 september Boepie
05 oktober GirlGoneBad (04-2010)
07 oktober LadyBlack
11 oktober charmed_angel (09-2009)
17 oktober GreatWhiteSilence (02-2010)
19 oktober Kolonia (04-2009)
20 oktober vrouwtje-theelepel (10-2009)

Elynasedai
IslaBonita (12-2008)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Vlindur (05-2010)
Aoraki

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 05-10-2010 20:37:48 ]
pi_86692198
Jeetje schrok me een hoedje, vol was ie ineens.
Maargoed hopen dat er een hoop streepjes mogen volgen *O*
pi_86692791
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef mefke79 het volgende:
mevr_mus: morgen opnieuw met ochtendurine. Geen idee hoe gevoelig die beide testen zijn, ik heb ze nooit gebruikt. Ik ga wel voor je duimen!

Klavertje, nou ja, ik wist toch wel dat ik zwanger was, ook zonder test. En ik wist eigenlijk ook meteen dat het niet goed was. Mijn lichaam is heeeel goed in me dat vertellen. Maar rot is het wel ja.
Debje, tja, lastig dan. Het enige dat je echt kan doen is afwachten, hoe vervelend dan ook.

Ik zit nu op dag 22 als ik er vanuit ga dat de dag van de miskraam ook de eerste dag van de nieuwe cyclus was. En mijn cyclus is ergens tussen de 24 en 26 dagen. Lekker veel als dus. Oftewel, geen peil op te trekken en ik wacht dus rustig af. Het zou wel heeeel apart zijn als het nu weer raak is, dus ik ga er maar vanuit van niet.
Idd is wachten het enige wat ik nu nog kan doen scheelt dat ik heel geduldig ben ;(

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Euh... Debje en Mevr_Mus... een streepje is een streepje, hoe lichtroze die ook is...(!) zegt iemand die na die eerste positieve test nog een stuk of zes testen heeft gedaan omdat ze het maar niet kon geloven :D.
Ik weet t streep is streep maarja heb t al eerder gehad en nu ben nu ietsje (heel ietsje maar) voorzichtiger met juichen... Ach ja vrijdag nog een keer testen en als ik echt zwanger ben moet ie dan toch wel wat duidelijker zijn!

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
Lief dat jullie zo meeleven en zo positief zijn :D .. maar een negatieve test net na een positieve test maakt me nu even verdomd onzeker... Ik moet gewoon geduld hebben. Als het echt raak is merk ik het vanzelf :+

:* voor iedereen bij wie het wachten ook zo onzeker is...
Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.
It's a beautiful day... Now watch some idiot screw it up!
pi_86692947
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Boepie het volgende:
Jeetje schrok me een hoedje, vol was ie ineens.
Maargoed hopen dat er een hoop streepjes mogen volgen *O*
Jaaa we willen een streepjesregen *O*

Hihi had Glee gekeken en ik wou reageren en dat kon ineens niet meer toen was er dus al weer een nieuw deeltje :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:36:50 #5
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86693224
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:28 schreef DebjeD het volgende:

Da's toch ook niks he die onzekerheid! Wanneer had je positief en wanneer negatief dan? En welke testen gebruik jij dan? Ik die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro.
Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatief :{

Laten we hopen dat veel van ons hier dit topic voor post 300 verlaten hebben :Y
Oude (on)bekende.
pi_86693581
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Eind van de middag met Etos lichte streep en uurtje of wat later met predictor negatief :{

Laten we hopen dat veel van ons hier dit topic voor post 300 verlaten hebben :Y
Ik geloof dat ik net iets las over Predictor dat die juist niet zo heel gevoelig zijn en later dan andere merken positief testen... Dus het kan allemaal nog! En misschien toch even smorgens proberen het hoeft niet met de meeste testen maar smorgens is de concentratie toch wel t hoogst :)

Ben jij ook zo zenuwachtig? De zenuwen gieren hier door mijn lijf :Y
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:51:06 #7
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86693885
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef DebjeD het volgende:

[..]

Ben jij ook zo zenuwachtig? De zenuwen gieren hier door mijn lijf :Y
Haken is rustgevend :+
Oude (on)bekende.
pi_86694293
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Haken is rustgevend :+
Haha heb ik ooit geprobeerd en toen vloog alles door de kamer heen haha neu niks voor mij ;) Kan wel 3d kaartjes gaan knippen ofzo... Of gewoon naar bed gaan... Maar daar heb ik eigenlijk ook geen zin in....
Hier wel weer van die steekjes in mijn buik waar ik al een paar dagen geen last meer van had :?
  woensdag 22 september 2010 @ 09:13:16 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86701204
Dames, wat een onzekerheid zeg... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. :*

was even een paar dagen afwezig ivm ziekte...
Make love, not war ☮
pi_86701535
Boepie, wil je mijn nieuwe NOD op 19 oktober zetten?
Thanks. ;)
  woensdag 22 september 2010 @ 09:43:51 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86701877
Gedaan. :*
pi_86702470
Dank je. ;)

Spannend hier met al die vage streepjes, dat ze maar snel donker worden. ^O^
pi_86703129
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Boepie het volgende:
Hmm hier weer wat vaags, zit op dag 19 van cyclus en ik heb een beetje licht bloed verlies.. zere rug, wel lichter dan als ik ongi zou worden.. maar mijn menstruatie komt normaal pas tussen 25ste en 28ste dag.. heb in feb een keer gehad dat het met 21 dagen kwam.. maar had niet op dag 19 al zoiets..
Ik vind het raar :o en durf niet eens te hopen op een zwangerschap eigenlijk ;(
ik denk ik knal het toch nog even hier neer (was de laatste post gister)
Heb nu dus nog steeds die rug, en kramperige buik maar niet ingesteld, vind het maar vaag.
pi_86703784
Heeft er hier iemand ervaring met cyclus-grafiekjes lezen?
Ik zit nu op dag 28 van de ongeveer 40 dagen, dus in theorie zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar uit mijn grafiekje kan ik eigenlijk niks opmaken. Mijn temperatuur schommelt al de hele maand tussen 36,2 en 36,6, en er zitten geen echte uitschieters tussen.
pi_86703845
Oh he hoi! :W

En weer nieuwe aanwas, tof! w/

Hier geen nieuws. Alles ff op een laag pitje qua plannen, we hebben wel sex, maar nu wanneer het ons uitkomt en niet omdat het 'moet' We hebben het even te druk met onze ^)

ik ga duim voor aankomende streepjes! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86704387
Hee Vlindur, wat leuk dat je gaat trouwen gefeliciteerd!! ^)

Kunnen jullie je geduld nog bewaren dames-met-lichte-streepjes?
pi_86705375
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef GirlGoneBad het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met cyclus-grafiekjes lezen?
Ik zit nu op dag 28 van de ongeveer 40 dagen, dus in theorie zou ik een eisprong gehad moeten hebben, maar uit mijn grafiekje kan ik eigenlijk niks opmaken. Mijn temperatuur schommelt al de hele maand tussen 36,2 en 36,6, en er zitten geen echte uitschieters tussen.
Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.
Plaats 'm anders eens. :Y
pi_86714250
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:42 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Yep, maar die van mij zijn altijd duidelijk.
Plaats 'm anders eens. :Y
Ja, ik dacht, ik zal het eerst even vragen voordat ik hem plaats.....

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn kunstwerk (sjips hij is wel errug klein uitgevallen?):

Die temperaturen van dag 8 en 13 zijn zo hoog omdat ik te laat wakker werd, dus die tellen eigenlijk niet mee toch?
pi_86714904
Da's inderdaad een lastige. :D
Ik zou zelf denken dat je eisprong op dag 21 geweest kan zijn.
Of misschien dag 19 waardoor de tempdip op dag 25 als een innestelingsdip kan worden verklaard.
Dat je temp vandaag lager is kan betekenen dat je over een paar dagen ongesteld wordt.
Al met al moeilijk te zeggen m.i., ik ben benieuwd wat Fertilityfriend ervan maakt.

Dag 8 en 13 tellen niet mee.
Zijn de rest van de dagen wel op dezelfde tijd, in even wakkere danwel slaperige toestand en na een gelijk aantal uren slaap gemeten?
pi_86715418
Dat dacht ik al ja, dat dit een lastige zou zijn...

Temperatuur is elke dag om 7.30uur gemeten. Ik meet altijd als de wekker net gegaan is.
Ook het aantal slaapuren zijn vrijwel gelijk, kan af en toe een uurtje tussen zitten, maar dat zal de ernst niet zijn?
pi_86715578
Kolonia, dat je er wat van kan maken vind ik al knap. Ik heb er ook geen ervaring mee hoor, dus dat verklaart. Maar toch.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86717354
Ik heb heel veel ervaring met tempen (zowel van cyclussen met eisprong als zonder) en dit ziet er eerlijk gezegd uit als een cyclus zonder eisprong (tot nu toe). Maar je zou de eerste niet zijn die niet af en toe geen eisprong heeft hoor.

Overigens was een cyclus van meer dan 35 dagen een 'onregelmatige' cyclus volgens mijn gyn, dus dat zou ik ook in de gaten houden.

Overigens kun je met een cyclus van 40 dagen ook nog best op dag 30 een eisprong hebben. :Y

Geef de moed niet op!! Nog even doorzetten en dan zie je vanzelf een patroon.
pi_86718460
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Dames, wat een onzekerheid zeg... ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen. :*

was even een paar dagen afwezig ivm ziekte...
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef klavertje-4 het volgende:
Hee Vlindur, wat leuk dat je gaat trouwen gefeliciteerd!! ^)

Kunnen jullie je geduld nog bewaren dames-met-lichte-streepjes?
Nee geduld was op :) Zonet weer getest en kan er met de beste wil van de wereld geen streepje op zien -O-

Had de test van gisteren nog wel aan iemand anders laten zien en die zag ook wel 2 strepen maarja daar heb ik nu weinig aan denk ik....
Morgenvroeg maar nog een keer proberen

Diaan ben je weer helemaal opgeknapt?

Vlindur leuk trouwen ^) Gefeliciteerd!

Mevr_mus al nieuws??
pi_86731736
DebjeD stom dat er nu geen streepje meer is! Zou je het over een paar dagen niet nog eens proberen? Wie weet wat er dan staat helemaal als je ook nog niet ongie bent.
spannend mevr mus! Ben heel benieuwd naar jou streepje!
ik ga volgende week nogmaals naar de huisarts, ik vind het te lang duden en krijg er de kriebels van! Kijken of hij me weer wegstuurt of misschien iets kan doen voor me.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:20:05 #25
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86733702
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ik :') Ben gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd :')

Gistermiddag, gisteravond laat, vanmorgen :o

Uurtje geleden :@

Raar, bizar, onverwacht snel O+
:D :o O+
Oude (on)bekende.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:21:10 #26
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86733751
En ik hoop echt van harte dat ik hiermee een trent zet! Echt :*
Oude (on)bekende.
pi_86734113
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Predictortesten van gister was gewoon stom, denk ik :') Ben gevoelsmatig nog niet helemaal overtuigd :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_86734270
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Vischje het volgende:
DebjeD stom dat er nu geen streepje meer is! Zou je het over een paar dagen niet nog eens proberen? Wie weet wat er dan staat helemaal als je ook nog niet ongie bent.
spannend mevr mus! Ben heel benieuwd naar jou streepje!
ik ga volgende week nogmaals naar de huisarts, ik vind het te lang duden en krijg er de kriebels van! Kijken of hij me weer wegstuurt of misschien iets kan doen voor me.
Stom he? Vond ik ook al! Ik doe morgenvroeg nog een test kijken wat daaruit komt en als ik dan zondag nog niet ongi ben dan bel ik maandag gewoon de huisarts... Weet t anders ook niet meer hoor...
Heb trouwens wel geprobeerd het vage streepje op de foto te krijgen maar dat is dus niet gelukt :{
Was wel wat vager als die van Mevr_mus
Bij jou dus nog steeds niks? Die huisarts moet je wel helpen hoor :(
pi_86734487
Gefeliciteerd mevr_mus!

Bedankt voor de analyse, Kolonia en Happyme28. Ik ben toch bang dat er geen eisprong (geweest) is. Ik ben 4 weken geleden al bij de dokter geweest, omdat aan mijn vaders kant in de familie onvruchtbaarheid en verminderde vruchtbaarheid geconstateerd is. De dokter raadde mij aan om 2 cycli te tempen om daarna terug te komen om de boel officieel te analyseren. Dat zal dan in november zijn.

Ego/zeurpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86734692
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:
Gefeliciteerd mevr_mus!

Bedankt voor de analyse, Kolonia en Happyme28. Ik ben toch bang dat er geen eisprong (geweest) is. Ik ben 4 weken geleden al bij de dokter geweest, omdat aan mijn vaders kant in de familie onvruchtbaarheid en verminderde vruchtbaarheid geconstateerd is. De dokter raadde mij aan om 2 cycli te tempen om daarna terug te komen om de boel officieel te analyseren. Dat zal dan in november zijn.

Ego/zeurpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met je mee... :* Ik weet precies wat je bedoelt...
  donderdag 23 september 2010 @ 00:24:56 #31
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_86735782
Doe mijn nieuwe NOD maar op 17 oktober.

Ik ben er momenteel niet zo heel erg meer me bezig eigenlijk, veel te druk met andere dingen. Vandaar dat ik wat minder reageer tegenwoordig... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 23 september 2010 @ 00:47:17 #32
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86736253
Mevrouw Muske, van harte :) *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 23 september 2010 @ 07:31:31 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86737733
*O* mevr Mus *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_86737755
*O* Gefeliciteerd mevrouw Mus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 23 september 2010 @ 07:41:51 #35
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86737785
Gefeliciteerd Mevr Mus :D
Wordt dat dan ook een meibaby?
Debje GGD en de andere dames die aan het wachten zijn: *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86737811
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D *O* *O* Helemaal super!!! Gefeliciteerd *O* *O* :D
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_86737837
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Super Mus!! Van harte! *O*

Hier geen noemandwaardige nieuwtjes. Ik ben na 3 maanden nog steeds aan het ontdekken hoe m'n cyclus in elkaar steekt.
pi_86737850
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef GirlGoneBad het volgende:

Ego/zeurpost:
SPOILER
even een extra dikke knuffel ! ik snap je frustratie heel goed :*
  donderdag 23 september 2010 @ 08:20:51 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86738130
MevrMus, van harte gefeliciteerd! :*
  donderdag 23 september 2010 @ 08:22:24 #40
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86738155
Mevrouw Mus, van harte *O* *O*

Kom je nu ook uit de kast? B-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86738448
he vrouw Mus! *O* Super!
Oh en als je wilt verklappen wie je bent dan wil ik dat heeeel graag weten! :Y
  donderdag 23 september 2010 @ 08:46:18 #42
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86738511
Dank allemaal! En als alles goed gaat wordt dit een mei-kindje O+

Nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, 2,5 week na het besluit om er serieus voor te gaan, zit ik hier met een (nahja, 6 :p ) test :o

Nogmaals, ik hoop echt van harte dat de anderen hier ook snel weg kunnen :*
Oude (on)bekende.
  donderdag 23 september 2010 @ 08:46:23 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86738513
Mevr Mus! Wat goed zeg! *O* Gefeliciteerd!
pi_86738753
Mevr_mus!! Wat goed zeg, wat fijn! Ik wens je een heerlijke zwangerschap!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 23 september 2010 @ 09:02:53 #45
114177 Diaan73
pi_86738881
mevr Mus, jippie!! *O* *O* Er is geen ontkomen meer aan. Van harte gefeliciteerd!!

GGB, dikke knuffel voor jou :*
Make love, not war ☮
  donderdag 23 september 2010 @ 09:15:50 #46
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_86739185
super nieuws!

some people just have all the luck ;)

wij gisteren toch maar getest na 10 dagen overtijd maar het bleef bij een streepje.
pi_86739295
gefeliciteerd mevr. Mus! *O* *O*

En nog een meikindje? dan schelen we elkaar niet veel. Ik ben op 23 mei uitgerekend. En jij?
pi_86740210
Gefeliciteerd Mevr_Mus! *O* *O* *O*
Lekker snel inderdaad.

GirlGoneBad. :*
Ik snap je frustratie wel hoor.
Maar het is toch al bijna november dus er komt lekker snel actie.
pi_86740929
Gefeliciteerd mevrouw Mus!!! *O* *O* *O*
pi_86741062
wat ontzettend snel zeg mevrouw Mus!!! gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 23 september 2010 @ 10:26:50 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86741196
mevrouwMus, wow! gefeliciteerd!
in de haak.
pi_86743197
Vanochtend weer getest... Weer een vaag streepje... Heb meteen maar even de dokter gebeld en die feliciteerde me! Ik ben volgens haar gewoon zwanger! Durf het eigenlijk nog niet te geloven...
pi_86743716
debjed en mevrouw mus: gefeliciteerd!!!

Hier begint de spanning toe te nemen, dag 23 na de miskraam en cyclus is iets van 24 tot 26 dagen. Ik voel vanalles maar ik vermoed dat ik me aanstel. Als als als, dan is het gevoel wel veel beter dan de vorige keer. Maar goed duimen hoeft nog niet en aan testen denk ik nog niet eens.
Hoe gaat het met de rest?
pi_86743803
wow super debje! nog zo'n snelle!

Mefke ik vind het toch spannend voor je hoor!
  donderdag 23 september 2010 @ 12:22:49 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86744749
debje ook gefeliciteerd! spannend!
in de haak.
pi_86746066
Ook al zo vlotjes DebjeD, gefeliciteerd. *O* *O* *O*
  donderdag 23 september 2010 @ 13:05:06 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86746162
Hey wat goed! *O* Gefeliciteerd!
  donderdag 23 september 2010 @ 13:08:06 #58
114177 Diaan73
pi_86746263
Debje, wat goed zeg!! ^O^ *O*
Make love, not war ☮
  donderdag 23 september 2010 @ 13:16:01 #59
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86746519
*O* gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86746730
Woei! van harte DebjeD!

Mef, spannend zeg :*

Ik voel niks, maar ik ben er ook niet mee bezig :@
  donderdag 23 september 2010 @ 13:24:02 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86746797
Debje *O* wat goed
Be happy with the little things in life
pi_86746906
Gefeliciteerd beide! Succes met deze spannende tijd!

Mefke voor jou ook spannend, succes met wachten.
pi_86747418
Gefeliciteerd met de streepjesregen dames, dat het nog maar even mag blijven regenen hier *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 september 2010 @ 14:32:11 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86749240
Debje jij ook gefeliciteerd! *O*
pi_86749285
Wow! Wat een streepjes! Gefeliciteerd allemaal :D *O*
pi_86750475
Gefeliciteerd DebjeD!!!!

Ik heb besloten om het even wat rustiger aan te doen. Zowel psychisch als lichamelijk merk ik dat het niet goed gaat. In de privésfeer zit het ook niet allemaal even goed, heb in de laatste weken nogal wat narigheid op m'n dakje gehad waar ik toch niet goed mee om kan gaan.

Onder het rustiger aan doen valt bij mij ook dat ik tijdelijk even dit topic verlaat. Niet dat we stoppen met het proberen, maar even een stapje terug doen is voor mij geen overbodige luxe zijn.
Het kan een aantal weken zijn, maar misschien ook voor langere tijd dat ik hier niet meer kom.

Ik wens iedereen het beste, en dat ik, zodra ik terug kom, NIEMAND van jullie meer mag begroeten hier omdat jullie allemaal met je dikke buik naar Z&G zijn verhuisd!
  donderdag 23 september 2010 @ 15:10:27 #67
114177 Diaan73
pi_86750661
GGB, wat een triest berichtje. Heel veel sterkte met alles wat op je bordje ligt. :* Dikke knuffel

Ik hoop dat je snel weer alles op een rijtje hebt en weer hier komt posten!!
Make love, not war ☮
pi_86751163
*O* DebjeD ook al goed nieuws *O* :*
pi_86751221
GirlGoneBad Heel veel sterkte met alles :* dikke knuffel en hopelijk gaat het allemaal snel wat beter
pi_86751636
GGB wat naar joh :*
Heel veel sterkte, met alles dat er op je afkomt!
pi_86753172
Voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERD!!

Ik heb een vraagje,
Mijn vriend en ik willen NU nog geen kinderen, maar toch ben ik al met de pil gestopt zodat ik erachter kan komen hoe mijn cyclus is. (En omdat ik heb gelezen dat het een hele tijd kan duren voordat je na pil gebruik zwanger kunt worden.) Ik ben ongeveer 11 jaar aan de pil geweest, dus ik weet niet meer hoe mijn cyclus vroeger was... Ik ben in juni gestopt met de pil en ben nog steeds niet ongesteld geweest na de laatste ontrekkings bloeding door de pil. (cyclus duurt nu dus al 97dagen)
Ik ben al bij de huisarts geweest en zit nu aan de orgametril (2xdgs 5mg) zodat ik wel weer ongesteld ga worden. Voordat ik met deze tabletten mocht beginnen moest ik eerst een zwangerschapstest doen om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger was, maar dat was ik volgens de test niet.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
pi_86753177
GGB, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt en hier je (zwangere) neus weer laat zien. :*
pi_86755488
Gefeliciteerd Debje-D!!! *O* *O* *O*

Wat vervelend GirlGoneBad, hoop dat je snel weer wat rust vind.

Het lijkt weer een heuse streepjesregen te worden! Ik duim voor iedereen!
  donderdag 23 september 2010 @ 17:20:54 #74
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86755977
Even snel vanaf m'n telefoon:

DebjeD gefeliciteerd! *insert dansende mevr mus* We gaan gewoon samen verhuizen naar het volgende topic!

En een tussen alle vrolijke posts staan ook wat mindere berichtjes. :*
Oude (on)bekende.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:45:36 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86758882
Nou zeg!!! Ik log 1 avond, ja dames 1 avond niet in en wat zie ik..... 2 dames met streepjes!!!!
*O* Van harte Mevr_Mus en DebjeD! Top hoor, binnenschuiven en weer snel naar buiten, zoals het natuurlijk hoort!

@GGB (weet niet of je dit nu nog leest) : :* sterkte ermee!

@Mefke: spannund! Lijkt me moeilijk al die signalen enzo! Zet hem op! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_86761088
GGB, sterkte!

Doehetzelfer, ik neem aan dat je huisarts heeft uitgelegd waarom je die pillen krijgt en dat het een soort van resetten van je lichaam is. Je hormoonhuishouding krijgt er zeg maar een zetje van om weer z'n werk te doen. Je kan ook blijven afwachten, het is toch weer een kunstmatig hormoon, net als bij de pil. En dat de eerste cyclus na pilgebruik langer duurt, komt vaker voor. Dat is het zogenaamde ontpillen.
pi_86761152
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.
SPOILER
  donderdag 23 september 2010 @ 20:49:47 #78
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86764754
Jeeeh nog meer meiden die kort na mij meeverhuizen naar het volgende topic :D
Ook gefeliciteerd DebjeD!

GGB: Hopelijk lossen alle problemen snel op, zodat je weer gauw terug kan komen :) Sterkte :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86768469
Wow streepjes :) gefeliciteerd :*

GGD mega knuffel hoor, begrijp ook jou heel goed, is ook ontzettend lastig en frustrerend allemaal, voor jou :*
pi_86793619
Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest.
Aangezien ik nu ongeveer 2 maanden geleden ben gestopt met de pil heeft ze
alleen een inwendige echo gedaan. Waren duidelijk veel blaasjes te zien en niets wat er
ook maar op lijkt dat er een eisprong is geweest of zit aan te komen.
Voor nu hebben we afgesproken dat ik over een paar weken terug kom en dan 2-3 dagen
voor de afspraak bloed laat prikken om te kijken hoe de hormoonwaardes zijn.
Als dan blijkt dat er nog geen ei-sprong geweest is gaan we verder kijken :)
Ondertussen toch proberen om wat af te vallen om zo m'n PCO wat meer onder controle te krijgen.
pi_86799793
He, klumsy, vervelend zeg. Maar wel fijn dat je meteen serieus genomen wordt.
pi_86806031
Beetje late reactie :@ maar dankjewel allemaal :*
Geloof t nog steeds niet helemaal, zal wel met de vage streepjes te maken hebben... Blijf eerst nog even lekker hier hangen :)

quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef mefke79 het volgende:
Oh, en spannend. Nuh. Heb er geen last van. Ik zie wel, ik ben de rust zelve op het moment.
SPOILER
Mefke wel spannend hoor!

GGB :* hoop dat t allemaal snel weer beter gaat!
pi_86810901
GGB heel veel sterkte hoop dat alles snel beter gaat!
Mevr Mus en DebjeD gefeliciteerd!
doehetzelf ik zit in het zelfde schuitje heb nu een cyclus van 104 dagen en ga aankomende week naar de HS dus zullen zien wat hij er van zegt...
pi_86825171
Goed dat je gaat!!
Mijn huisarts zei dat ik ook gerust kon wachten, ik zou vanzelf weer ongesteld worden...Maar ik heb toch maar voor de medicatie gekozen want een cyclus van meer dan 90 dagen vind ik toch wel erg lang... Nog 3 dagen aan de tableten en daarna zullen we het wel weer zien...
succes bij de huisarts!! Ben benieuwd wat die van jou zegt...
pi_86838642
Iemand nog nieuws? Moet ik nog aan het duimen slaan voor iemand?
Ik zit inmiddels op (effe tellen) dag 25 of 26, afhankelijk van of ik tel vanaf het eerste bloedverlies of vanaf de ochtend erna. Maar goed, dat bloedverlies was dus een miskraam, dus geen idee wat het nu wordt. Ik kan er ook weer niets van zeggen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:01:30 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86842850
Geen nieuws hier, maar moeten we gewoon niet duimen voor jou dan? ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_86843191
voor mij duimen? Nuh. Hoe groot is nou de kans dat het twee keer achter elkaar in 1 keer raak zou zijn? Ik acht die kans heeeeeel klein. Tel daar bij op dat ik geen goede ervaringen heb met een cyclus na een miskraam, dus nee. Mag wel hoor, maar ik reken echt nergens op. Of toch wel, ik reken op ongesteld worden.
pi_86846756
Ik weet niet eens op welke dag ik zit :@

maar Mef, ik ga voor je duimen! O+
En voor iedereen anders natuurlijk ook! :Y
  zondag 26 september 2010 @ 15:18:53 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86861481
:W

Ik ben terug van vakantie, en ik zie dat ik zowel mw Mus als debje mag feliciteren!! *O* Wat fijn dames!!
En GGB, ik hoop dat wat het ook is dat je bezighoudt, zich snel oplost en dat je in de tussentijd een tweede streepje plast!

Mefke, je weet het maar nooit he, ik duim evengoed wel ;)
pi_86865922
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef doehetzelfer het volgende:

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben??
Ik vind het allemaal wel eng, dadelijk is er iets mis?? Volgens de huisarts kwam het wel vaker voor, maar dit steld me toch niet helemaal gerust...
Ik ben een paar jaar geleden noodgedwongen gestopt met de pil en toen heeft het 9 maanden geduurd voor ik ongesteld werd. De laatste keer dat ik gestopt ben met de pil deed ik dat om dezelfde reden als jij: ik wilde nog niet zwanger worden maar ik wilde wel alvast ontpillen zodat ik daar niet ook nog eens op hoefde te wachten als we besloten voor een kind te gaan. Het heeft toen geloof ik 3 maanden geduurd voor ik ongesteld werd en mijn cyclus was daarna heel onregelmatig met rare uitschieters naar boven (60 dagen was geen uitzondering). Toen we echter de condooms de deur uit deden was ik in één keer zwanger. De tweede zwangerschap ging het precies zo: ik was voor het eerst ongesteld, had daarna een heel lange cyclus maar was wel in één keer zwanger.

Moraal van het verhaal: het kan prima dat er niets aan de hand is. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die wel problemen hebben en dus is het niet zo raar om daar alert op te blijven. Ik ben op een bepaald moment gaan temperaturen om uit te zoeken of ik in ieder geval een eisprong had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 26 september 2010 @ 19:52:54 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86871584
Merken jullie iets van het stoppen met de pil? Ik heb vetter haar en pukkels.
Op zich niet gek, die dingen gebeuren vaak onder invloed van hormonen. Ik hoop wel dat dit tijdelijk is :P
pi_86875410
Thx voor t goede bericht claudia! Maar hopen dat als de tijd zover is het net zo snel gaat als bij jou!!

Ik heb minder vaak last van puistjes, maar als ze er zijn.... :')
Soms ook pijn in mijn onderbuik, niet dezelfde pijn al dat je ongesteld moet worden, meer een stekende pijn...

Morgen de laatste dag van mijn kuurtje!! *O*

Voor degene die wel zwanger proberen te worden, vinden jullie het niet moeilijk om dat voor je te houden? Lijkt me dat je het dan aan iedereen zou willen vertellen (lang leven het anoniem zijn op internet :P )
  zondag 26 september 2010 @ 21:27:02 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86876325
Ik heb het alleen aan mijn zus verteld. Dat is een actieve fokker dus ja...:P Verder hoeft niemand het te weten, zit niet te wachten op het geven van statusupdates. Bovendien vind ik het voorbarig om erover te beginnen. Net iets teveel verhalen in mijn omgeving waar het erg lang duurde.
pi_86876811
ik zou het ook niet rond vertellen(want stel nou dat t wat tegen zit), maar lijkt me wel moeilijk om het niet te zeggen....
Maar wel leuk dat je het met je zus kan delen, dat lijkt me heel bijzonder....
  zondag 26 september 2010 @ 21:42:34 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86877317
Het is mijn tweelingzus, een groot ding als dit niet delen is ondenkbaar! :)
pi_86881248
gaaf!! Lijkt me echt super een zus, maar 2ling zus helemaal!!.........jaloers!!!
pi_86883416
Hoi allemaal

Kom even laten weten dat t hier niet goed is gegaan... Dus ik mag binnenkort ook weer verder wachten op 2 streepjes ;(
Kruip nu weer lekker mijn nestje in met een kruikje voor de ongelofelijke kl@#$%^&*&^%$#tebuikpijn...
pi_86884917
oww Debje! Wat enorm $|$|!,|{$^~^$|!{^{^^~$!!!!!! Heel veel sterkte en blijf nog maar lekker in je nestje liggen tot je je weer goed genoeg voelt...
  maandag 27 september 2010 @ 00:08:55 #99
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86885448
Ohhhh debje :o ;(

Sterkte voor de pijn, en laat je maar even lekker vertroetelen :{
pi_86888879
he debje, shit! Sterkte. Pak wat iboprufen als je dat hebt, dat werkt goed weet ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')