quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:27 schreef Verburg_K het volgende:
Ik denk dat voor 1 november de 225.000 gehaald wordt
[ afbeelding ]
Hoe dan ook.... ergens in November word met de dag aannemelijkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:55 schreef xenobinol het volgende:
Misschien is het een goed idee om een datum te noemen waarop de funda teller de 225k aantikt. Ik zet hem op 28 November 2010
In Culemborg is ook zo een wijk met een laag segment waar de laatste nette mensen nu gaan vertrekken en er niet meer in komen, ze zullen er wel een hek met bewaking omheen gaan zettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Nuja vanaf 1 Jan is sociaal huren in Amsterdam niet meer een optie voor woningzoekende luitjes met een inkomen van boven de 33.000 of 35.000 euro bruto per jaar dus ik verwacht dat in het laagste segment de vraag weer wat zal toenemen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:01 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
In Culemborg is ook zo een wijk met een laag segment waar de laatste nette mensen nu gaan vertrekken en er niet meer in komen, ze zullen er wel een hek met bewaking omheen gaan zetten
heeft er gaan zak mee te makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:08 schreef pberends het volgende:
Eens kijken of het behoud van de hypotheekrenteaftrek het aantal te koop staande huizen omlaag brengt.
Jaja op naar de Open Huizen, hmmm appel taartquote:Op zondag 3 oktober 2010 05:59 schreef Verburg_K het volgende:
220.027 huizen te koop
wordt een mooie dag vandaag, opstaan luie donders !!
Volgens onderstaand grafiekje is het een stijging van circa 10% in 1 en een kwart jaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef fedsingularity het volgende:
Een stijging van 10% van het aanbod in een half jaar tijd...
Zelfs de huizenmarktoptimisten moeten dit toch zien als een veeg teken.
Wordt Nederland straks de oorzaak van een nieuwe bankencrisis?
Als dit in elkaar dondert kunnen we straks de rabo een bailout geven.
Statistieken... Je kunt erin lezen wat je wenst. Letterlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:27 schreef Verburg_K het volgende:
Ik denk dat voor 1 november de 225.000 gehaald wordt
afbeelding
zoals dat we in drie weken van 215.375 naar > 220.000 gingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens onderstaand grafiekje is het een stijging van circa 10% in 1 en een kwart jaar.
[..]
Statistieken... Je kunt erin lezen wat je wenst. Letterlijk.
De RABO heeft het al moeilijk genoeg met de inzakkende prijzen van landbouwgrondquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef fedsingularity het volgende:
Exact. Het is maar net wat je (denkt dat je) uitkomt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:40 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
zoals dat we in drie weken van 215.375 naar > 220.000 gingen
Ik keek van april-okt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volgens onderstaand grafiekje is het een stijging van circa 10% in 1 en een kwart jaar.
[..]
Statistieken... Je kunt erin lezen wat je wenst. Letterlijk.
quote:
Dat die gast toen al wist dat de huizenprijzen niet onderuit zouden gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
"Denial is a defense mechanism postulated by Sigmund Freud, in which a person is faced with a fact that is too uncomfortable to accept and rejects it instead, insisting that it is not true despite what may be overwhelming evidence."
Ja wat is niet onderuit , mijn collegaatje heeft haar hut na een jaar verkocht 30.000 beneden de start vraagprijs, precies de prijs die ik haar voorspelde een jaar terugquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat die gast toen al wist dat de huizenprijzen niet onderuit zouden gaan.
Als ze daar nu blij mee is zat ze zeer waarschijnlijk 50.000 boven de prijs die ze wilde hebben en dus 30.000 boven de prijs die zelfs jij redelijk vond.quote:
Nee ze was blij dat ze van die stress af is, dat was geen grapje voor haarquote:
Waar basseer je dat op? Hun jaarrapport? Dat ziet er nl gewoon goed uit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
De RABO heeft het al moeilijk genoeg met de inzakkende prijzen van landbouwgrond
Hahaha, Na 2 jaar roepen dat de markt inzakt en er vrijwel niets gebeurd loopt het aantal te koop staande woning op met 10% in een half jaar tijd en jij voorziet meteen een nieuwe bankcrisis en een bailout voor de Rabo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef fedsingularity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |