Ach wat triest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
2 Weimaraners zoeken een nieuw huisje. De eigenaren zaten blijkbaar in het vliegtuig MH17![]()
[ afbeelding ]
Zitten nu in het dierenhotel.
https://www.facebook.com/hondenpensiongelderland?fref=photo
jaaaaaahquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaaaahin t echt is ze nog zoveel mooier en leuker en liever dan op de foto's
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaaaaahin t echt is ze nog zoveel mooier en leuker en liever dan op de foto's
Ik gooi morgen ff een balletje voor je op in het knaagdierencentrum. We hebben meerdere die wel in aanmerking komen vind ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Even ook hier posten...![]()
Beaphar heeft een "actie" op de Facebook, die gericht is op asiels/ dierenopvangcentra. Particuliere opvang is ook van harte welkom te reageren![]()
De bedoeling is om dieren die een nieuw huis zoeken onder de aandacht te brengen.
Maar helaas nog geen reacties gehad van asiels of dierenopvang![]()
Dus probeer ik het via deze weg.
Wij ontvangen regelmatig verzoeken voor donaties of sponsoring door dierenopvangs, stichtingen en asiels. Het zijn er helaas zoveel dat wij hier niet aan kunnen voldoen. Om toch te helpen, hebben we het volgende bedacht:
Wij presenteren elke maand op Facebook en Pinterest een "asieldier van de maand". Asiels en dierenopvangs kunnen zich hiervoor bij ons aanmelden. Wij benaderen elke maand een van deze asiels en plaatsen een van hun dieren op onze Facebook en Pinterest met een link naar de site van asiel/opvang. Op deze manier hopen we mensen te attenderen op de vele dieren die in asiels zitten en te helpen bij de zoektocht naar een nieuw baasje. Daarnaast sturen we als extraatje het asieldier van de maand ook een product van ons toe. Werk je in een asiel/opvang en wil je het asiel/de opvang aanmelden voor "asieldier van de maand"? Stuur een mailtje met contactgegevens en de diersoorten die jullie opvangen naar: actie@beaphar.nl[/quote]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:34 schreef douche-eendje het volgende:
Dda,er komt iig een mail vanuit hier!
Heb het op Facebook ook even bij Dierenasiel Zwolle (schattenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het op Facebook ook even bij Dierenasiel Zwolle (schatten) onder de aandacht gebracht en die reageerden ook al dat ze zeker een dier gaan aanmelden
Frida woont inmiddels al een aantal maanden bij haar nieuwe super baasje en heeft zelfs al haar eerste gehoorzaamheids diploma op zak! Ze heet nu Faya:)quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Frida zoekt nog steeds een baasje!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mail over 2 cavia's is van mij
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:25 schreef Ynske het volgende:
Hier ook doorgestuurd naar het asiel van mn vriendin
Lieve mensen, er staat een verkeerd emailadres! Moet actie@beaphar.com zijn en geen nl!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Even ook hier posten...![]()
Beaphar heeft een "actie" op de Facebook, die gericht is op asiels/ dierenopvangcentra. Particuliere opvang is ook van harte welkom te reageren![]()
De bedoeling is om dieren die een nieuw huis zoeken onder de aandacht te brengen.
Maar helaas nog geen reacties gehad van asiels of dierenopvang![]()
Dus probeer ik het via deze weg.
Wij ontvangen regelmatig verzoeken voor donaties of sponsoring door dierenopvangs, stichtingen en asiels. Het zijn er helaas zoveel dat wij hier niet aan kunnen voldoen. Om toch te helpen, hebben we het volgende bedacht:
Wij presenteren elke maand op Facebook en Pinterest een "asieldier van de maand". Asiels en dierenopvangs kunnen zich hiervoor bij ons aanmelden. Wij benaderen elke maand een van deze asiels en plaatsen een van hun dieren op onze Facebook en Pinterest met een link naar de site van asiel/opvang. Op deze manier hopen we mensen te attenderen op de vele dieren die in asiels zitten en te helpen bij de zoektocht naar een nieuw baasje. Daarnaast sturen we als extraatje het asieldier van de maand ook een product van ons toe. Werk je in een asiel/opvang en wil je het asiel/de opvang aanmelden voor "asieldier van de maand"? Stuur een mailtje met contactgegevens en de diersoorten die jullie opvangen naar: actie@beaphar.nl[/quote]
[ afbeelding ]
Lieve mensen, er staat een verkeerd emailadres! Moet actie@beaphar.com zijn en geen nl!!!quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ai. Ff kijken hoe ik de kc-mail naar het goede adres kan krijgen Dda
Zou het lastig zijn haar naar Nederland te halen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:52 schreef thats_meh het volgende:
Jammer dat ze in Belgie zit, maar anders was ze welkom geweest. Mijn hart breekt
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou het lastig zijn haar naar Nederland te halen?
Heeft voor mij geen nut. Ik heb momenteel niet de middelen voor nog een hond. Lopen al af en aan naar de dierenarts met Loebes.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:07 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat een lieverd![]()
Anders bel je het asiel toch even
quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:04 schreef Elvander het volgende:
Beestje is inmiddels geplaatst staat op de site
Neinstein is echt de allerliefste in de opvangquote:Wij willen ook zo graag een fijne plek
Neinstein en zijn vriendin Snor zijn al een hele tijd bij ons en willen ook graag een plekje voor zichzelf.
Neinstein van 8 jaar oud wil graag de hele dag aaitjes over zijn koppie en geniet daar met volle teugen van....zijn grote liefde Snor moet je eerst even vertrouwen maar is ook een schat van een konijn.
Snor is langharig en moet elke week goed gekamd en regelmatig geknipt worden.
Denk u nu dat is echt het stel voor mij en ik kan ze alle ruimte en aandacht bieden die ze nodig hebben bel of mail ons dan.
0725090234/info@knaagdierencentrum.nl
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Bij vriendinnen van me in de opvang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kopieer hun tekst er even bij:
Lexie is een dametje die via via bij ons terecht is gekomen toen ze pas 5 weken oud was (het uitgebreidere verhaal hierover kan eventueel gedeeld worden met een (potentiële) nieuwe eigenaar, het is namelijk niet de bedoeling de vorige eigenaar in kwaad daglicht te stellen. Ze is niet slim geweest, maar heeft uiteindelijk wel de eerlijke keuze voor Lexie gemaakt.) en is inmiddels 7 weken oud.
Ze is (waarschijnlijk) een (kruising) Amerikaanse Stafford. Het is een ontzettend vrij en blij pupje, ze vindt alles interessant en leuk en is bijna nergens van onder de indruk. Ze leeft op dit moment in een roedel met 7 andere (volwassen) honden en kan zich daar prima mee redden.
De eerste stapjes naar het zindelijk worden, worden al gezet. Er gebeuren weinig ongelukjes in huis, mits er opgelet wordt natuurlijk. 's Nachts slaapt zij in een ren op onze slaapkamer, waarin een bench (zonder deur) en een mand staan en een plasmat ligt. Ze plast daar 's nachts vaker niet dan wel en maakt al nachten van 22.30 tot 6.30/7.00 zonder een kik te geven.
Ook het wandelen aan de riem en komen als je wordt geroepen zijn dingen waar we rustig aan al wat mee zijn begonnen, ze pakt het allemaal vlot op.
Het is een pittig tantetje die duidelijkheid en consequentie nodig heeft, maar welke hond heeft dit niet? Verder is ze ook heel lief en aanhankelijk en ontzettend pienter!
Ze gaat nu al vaak mee om nieuwe dingen te ontdekken, ze heeft al kennis gemaakt met paarden, varkentjes, een behendigheidswedstrijd met alle mensen en honden daar (op afstand dan wel voornamelijk) enzovoorts. Ze gaat, als ze de kans krijgt, overal even onbevreesd op af.
Wij zijn nu op zoek naar iemand die haar een fijn thuis kan en wil geven voor de rest van haar leventje! We hebben onze uiterste best gedaan haar wat meer (stabiele) basis mee te geven en na haar tweede enting (die afspraak staat voor komende vrijdag) wordt het kalmpjes aan tijd om uit te vliegen de wijde wereld in.
Contact kan via mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |