abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132726412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Voor een vriendin van een goede vriendin deel ik deze oproep hier.
Pharaohonden zijn zo fantastisch O+
[ afbeelding ]
GOED THUIS GEZOCHT
Helaas moet ik voor mijn lieve pharao hond teef Qisha een nieuw thuis zoeken. Ze heeft een stamboom en is 5 jaar.
Ze is erg gesteld op mensen en kan goed met andere honden. Het is een echte knuffelkont en is het liefst alleen met het baasje.
Contact kan via mij.
Vanwaar moet hij een nieuw thuis?
Ik vind het prachthonden!
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:41:51 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132726831
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vanwaar moet hij een nieuw thuis?
Ik vind het prachthonden!
Er is niks mis met de hond, baasje heeft er geen tijd meer voor -O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132726871
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Er is niks mis met de hond, baasje heeft er geen tijd meer voor -O-
-O-

Wat jammer. Ik zit op dit moment vol met m'n eigen podenco, bengaal, oeps-bengaal en opvanger Jonas. :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:45:22 #204
176471 oh-oh
pi_132726970
Ook jammer, zo een hond kom je niet snel meer tegen...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133329122
Vanaf eind volgende week bij mij in de opvang.. deze mooie jonge dame van 7 maanden, Gaby.
Is bij de plek waar ze nu zit zindelijk en kan goed alleen zijn. Zal nog wel een update geven als ze hier is.Voor meer info en vragen kan je mij een berichtje sturen.

zaterdag 16 november 2013 @ 22:24:12 #206
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_133329270
Wat een prachtige hond O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_134507950

O+
pi_134508263
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanaf eind volgende week bij mij in de opvang.. deze mooie jonge dame van 7 maanden, Gaby.
Is bij de plek waar ze nu zit zindelijk en kan goed alleen zijn. Zal nog wel een update geven als ze hier is.Voor meer info en vragen kan je mij een berichtje sturen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom wordt deze knappe jongedame overgeplaatst?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_134508316
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waarom wordt deze knappe jongedame overgeplaatst?
Is een straathondje uit Bulgarije ;)
pi_134508604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Is een straathondje uit Bulgarije ;)
Ah oke, echt ontzettend lieve oren en ogen O+
pi_134508940
Ze is ook superlief. Zo rustig in huis, wil een rustig plekje hebben om te slapen maar komt ook af en toe bij je liggen om ff te kroelen. In het begin verstopte ze zich steeds maar in de afgelopen weken werd ze steeds vrolijker. Ze begroet mij ook helemaal blij als ik thuiskom nu.. en begint wat meer te spelen met de rest. Het is alleen geen hondje die altijd in een grotere roedel moet wonen, 1 hondje is wel genoeg of helemaal alleen kan ook. Verder zo makkelijk in de auto, alleen thuis blijven is prima, helemaal zindelijk. Ze moet alleen ff wennen als ze een vreemde hond ontmoet, bij sommige moet ze eerst even mopperen en daarna is het prima;) Maar soms is ze ook direct verliefd op een vreemde hond..

Had deze week een mail van iemand die interesse had en wilde zondag langskomen... en dan hoor je gewoon niets meer. Dat is dan weer een beetje jammer -O- Maar ja..komt vanzelf iemand die perfect bij haar past.
pi_134518976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is ook superlief. Zo rustig in huis, wil een rustig plekje hebben om te slapen maar komt ook af en toe bij je liggen om ff te kroelen. In het begin verstopte ze zich steeds maar in de afgelopen weken werd ze steeds vrolijker. Ze begroet mij ook helemaal blij als ik thuiskom nu.. en begint wat meer te spelen met de rest. Het is alleen geen hondje die altijd in een grotere roedel moet wonen, 1 hondje is wel genoeg of helemaal alleen kan ook. Verder zo makkelijk in de auto, alleen thuis blijven is prima, helemaal zindelijk. Ze moet alleen ff wennen als ze een vreemde hond ontmoet, bij sommige moet ze eerst even mopperen en daarna is het prima;) Maar soms is ze ook direct verliefd op een vreemde hond..

Had deze week een mail van iemand die interesse had en wilde zondag langskomen... en dan hoor je gewoon niets meer. Dat is dan weer een beetje jammer -O- Maar ja..komt vanzelf iemand die perfect bij haar past.
Ah dat is echt balen. Stom dat mensen dat doen trouwens.

Ik vind het een dot van een beest. En hoop dat ze snel een huisje vind.
pi_134819315
Gaby is geadopteerd! *O* *O*
pi_134819376
*O* *O*

Ik krijg eind januari weer een nieuw hondje in de opvang. O+
pi_134819463
Ik heb al een week een hond in de opvang erbij haha.
Knappe Frida, een mega lieve en vrolijke slijmbal O+

Via www.straydogsrescue.nl
pi_134821348
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaby is geadopteerd! *O* *O*
Wat fijn. Nu slijmbal nog een mooi plekje veroveren.
pi_134821547
Dat zal ook wel goed komen, heerlijke hond O+ Nu maar wachten op het eerste bericht hoe het gaat met Gaby in haar nieuwe huisje.
pi_134821656
Wat een mooi, vrolijk hondje!

De enige foto die ik van mijn opvanger heb tot nu toe is heartbreaking. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134821763
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Lonaa het volgende:

Oef, ik moest ook even slikken ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_134821817
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oef, ik moest ook even slikken ;(
Ja, erg he? Ik nog steeds, als ik de foto zie. Ik zit zo te wachten op dit meisje. O+ Wil haar zo graag warmte geven.
pi_134822236
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Lonaa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw het is net Dobby :'(
pi_134822551
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ohw het is net Dobby :'(
Dat zei O+ ook al. Zo vragend. :'(
  Manager PR/Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 17:19:18 #223
269689 crew  Viv
pi_135647092
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zei O+ ook al. Zo vragend. :'(
Heeft Dobby al een warm nestje?
pi_135647103
pi_135647542
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heeft Dobby al een warm nestje?
Dobby zit nog in Spanje. ;(

Ze zou 24 januari bij mij komen, maar ze blijkt hartworm en ehrlichia te hebben. De hartworm wordt ze nu voor behandeld en het is nog even een goeie 2 weken in onze handjes knijpen dat ze niet omvalt. Mocht ze dat goed doorkomen, dan komt ze 21 februari en behandel ik haar voor de ehrlichia, dat is alleen maar een AB-kuurtje.
pi_135649259
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dobby zit nog in Spanje. ;(

Ze zou 24 januari bij mij komen, maar ze blijkt hartworm en ehrlichia te hebben. De hartworm wordt ze nu voor behandeld en het is nog even een goeie 2 weken in onze handjes knijpen dat ze niet omvalt. Mocht ze dat goed doorkomen, dan komt ze 21 februari en behandel ik haar voor de ehrlichia, dat is alleen maar een AB-kuurtje.
Oh arme Dobby :'( ik hoop dat het goed komt.
pi_135650500
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh arme Dobby :'( ik hoop dat het goed komt.
Ik ook. ;(
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt. :{
pi_135652147
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook. ;(
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt. :{
Ja weet er het fijne niet van maar dat schijnt best heftig te zijn. Ik zal duimen voor Dobby. Ja sorry in mijn hoofd heeft het prulletje de naam Dobby haha.
pi_137195433
Frida zoekt nog steeds een baasje!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 12:54:57 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137195605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Frida zoekt nog steeds een baasje!
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137195620
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook. ;(
Is er al meer bekend over Dobby?
pi_137196243
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is er al meer bekend over Dobby?
Dobby woont inmiddels 2 weken bij mij thuis. Genezen van Erlichia, Genezen van hartworm, alleen nog microhartworm positief. Dat is prima te behandelen met een tabletje milbemax. Over 5 maanden dient ze weer getest te worden.

Ze is zo'n schat. O+ We twijfelen of we haar zelf houden, zoveel voors, een paar tegens. Ze is een prima duo met Sally. Ze was heel mager maar is inmiddels wat bijgekomen. Ze is timide maar heel nieuwsgierig. Oh, en ze is al op avontuur geweest in de buurt zonder mij, dat was niet zo tof.

Dobby heet eigenlijk Tika, en wordt ook met regelmaat "druif" genoemd.

Foto:
pi_137197899
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dobby woont inmiddels 2 weken bij mij thuis. Genezen van Erlichia, Genezen van hartworm, alleen nog microhartworm positief. Dat is prima te behandelen met een tabletje milbemax. Over 5 maanden dient ze weer getest te worden.

Ze is zo'n schat. O+ We twijfelen of we haar zelf houden, zoveel voors, een paar tegens. Ze is een prima duo met Sally. Ze was heel mager maar is inmiddels wat bijgekomen. Ze is timide maar heel nieuwsgierig. Oh, en ze is al op avontuur geweest in de buurt zonder mij, dat was niet zo tof.

Dobby heet eigenlijk Tika, en wordt ook met regelmaat "druif" genoemd.

Foto:
[ afbeelding ]
Wat fijn dat het zo leuk klikt. En tja zelf de buurt onderzoeken is ook weleens leuk natuurlijk ^^
pi_137199899
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat fijn dat het zo leuk klikt. En tja zelf de buurt onderzoeken is ook weleens leuk natuurlijk ^^
Ze heeft zich vermaakt. Rollen in iets smerigs, spelen met de kat van de buren. En ik maar zoeken, met de halve buurt. :')
pi_137199966
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze heeft zich vermaakt. Rollen in iets smerigs, spelen met de kat van de buren. En ik maar zoeken, met de halve buurt. :')
Haha agh ze is weer terecht. Die oren blijven toch echt zo leuk.. Blijft een Dobby ^^ fijn dat ze in zo'n warm nest terechtgekomen is.
pi_137200250
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha agh ze is weer terecht. Die oren blijven toch echt zo leuk.. Blijft een Dobby ^^ fijn dat ze in zo'n warm nest terechtgekomen is.
Ja, dat soort dingen gebeuren. Je wordt 10 jaar ouder, maar ik ben allang blij dat ze maar ff kwijt was en ongeschonden teruggevonden werd in de tuin van de achterburen. :)
pi_137200544
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat soort dingen gebeuren. Je wordt 10 jaar ouder, maar ik ben allang blij dat ze maar ff kwijt was en ongeschonden teruggevonden werd in de tuin van de achterburen. :)
Zijn de jack Russell van mijn ouders eens twee dagen kwijt geweest. Dat heeft me inderdaad ook jaren van m'n leven gekost.
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 00:27:17 #240
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139329127
Ik zag dit koppie en ik moest hem gewoon hier plaatsen :@

Warre:

Meer info: http://www.bouviersupporters.nl/warre.html
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 april 2014 @ 09:16:00 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139331668
Ik wil ook graag een paar van mijn vriendjes hier onder de aandacht brengen.

Zoė is een lieve, doch ietwat pittige hond
http://www.animalsfaith.nl/ter-adoptie/zoe

Donna zoekt een consequent huishouden, waar ze de duidelijkheid en mentale uitdaging krijgt die zij nodig heeft.
http://www.animalsfaith.nl/ter-adoptie/donna

Wij zoeken voor Flip een stabiel en kalm persoon/gezin, die Flip de sturing en leiding kan geven waar hij om vraagt.
http://www.animalsfaith.nl/ter-adoptie/flip-0
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:34:12 #242
176471 oh-oh
pi_142083513
Bij vriendinnen van me in de opvang:

Ik kopieer hun tekst er even bij:
Lexie is een dametje die via via bij ons terecht is gekomen toen ze pas 5 weken oud was (het uitgebreidere verhaal hierover kan eventueel gedeeld worden met een (potentiėle) nieuwe eigenaar, het is namelijk niet de bedoeling de vorige eigenaar in kwaad daglicht te stellen. Ze is niet slim geweest, maar heeft uiteindelijk wel de eerlijke keuze voor Lexie gemaakt.) en is inmiddels 7 weken oud.

Ze is (waarschijnlijk) een (kruising) Amerikaanse Stafford. Het is een ontzettend vrij en blij pupje, ze vindt alles interessant en leuk en is bijna nergens van onder de indruk. Ze leeft op dit moment in een roedel met 7 andere (volwassen) honden en kan zich daar prima mee redden.

De eerste stapjes naar het zindelijk worden, worden al gezet. Er gebeuren weinig ongelukjes in huis, mits er opgelet wordt natuurlijk. 's Nachts slaapt zij in een ren op onze slaapkamer, waarin een bench (zonder deur) en een mand staan en een plasmat ligt. Ze plast daar 's nachts vaker niet dan wel en maakt al nachten van 22.30 tot 6.30/7.00 zonder een kik te geven.

Ook het wandelen aan de riem en komen als je wordt geroepen zijn dingen waar we rustig aan al wat mee zijn begonnen, ze pakt het allemaal vlot op.

Het is een pittig tantetje die duidelijkheid en consequentie nodig heeft, maar welke hond heeft dit niet? Verder is ze ook heel lief en aanhankelijk en ontzettend pienter!

Ze gaat nu al vaak mee om nieuwe dingen te ontdekken, ze heeft al kennis gemaakt met paarden, varkentjes, een behendigheidswedstrijd met alle mensen en honden daar (op afstand dan wel voornamelijk) enzovoorts. Ze gaat, als ze de kans krijgt, overal even onbevreesd op af.

Wij zijn nu op zoek naar iemand die haar een fijn thuis kan en wil geven voor de rest van haar leventje! We hebben onze uiterste best gedaan haar wat meer (stabiele) basis mee te geven en na haar tweede enting (die afspraak staat voor komende vrijdag) wordt het kalmpjes aan tijd om uit te vliegen de wijde wereld in.

Contact kan via mij!
( Groucho Marx )
pi_142089290
Wat een goed topic eigenlijk.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:03:25 #244
176471 oh-oh
pi_142560096
Lexie zoekt nog steeds.
Update!

Verkooppraatje :P
SPOILER
Voor mail adres PM me maar!
( Groucho Marx )
  maandag 21 juli 2014 @ 17:06:23 #245
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142560222
Oh wat een dotje is lexie O+ ik gooi hem hier thuis eens in de commissie :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 21 juli 2014 @ 17:07:41 #246
176471 oh-oh
pi_142560285
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh wat een dotje is lexie O+ ik gooi hem hier thuis eens in de commissie :@
O+ Yes please!
( Groucho Marx )
  maandag 21 juli 2014 @ 17:17:23 #247
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_142560691
De commissie is ook verliefd O+ doe ons dat emailadres maar, kunnen we wat meer vragen stellen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 01:38:01 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142583659
Ik wil Beau graag een keer naar voren halen. Beau heeft twee (!) jaar in het asiel in Den Helder gezeten en is nu verplaatst naar asiel Gouda in de hoop dat hij daar sneller een nieuw huisje zou vinden. Helaas zit hij er nog steeds! Het zou zo fijn zijn als er voor hem ook een fijn plekje zou komen..

Beau is geen hele makkelijker hond, daarom heeft het asiel in Den Helder via Facebook een poging gedaan hem breder onder de aandacht te brengen. Hij was toch even een plaatselijke beroemdheid :D Helaas heeft dat niet tot een nieuw huisje kunnen leiden:

http://www.dichtbij.nl/no(...)-video.aspx?sml=true

http://gouda.dierenbescherming.nl/asieldieren/hond/4/76097

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_142584032
Jammer dat Beau nergens geplaatst kan worden hij lijkt zo lieverd.
http://www.dierenthuis.nl/
pi_142584653
Heb Beau volgens mij op fb langs zien komen. Ik hoop dat er iemand is die zegt.. Die Beau daar ken ik wel wat mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')