Vanwaar moet hij een nieuw thuis?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Voor een vriendin van een goede vriendin deel ik deze oproep hier.
Pharaohonden zijn zo fantastisch![]()
[ afbeelding ]
GOED THUIS GEZOCHT
Helaas moet ik voor mijn lieve pharao hond teef Qisha een nieuw thuis zoeken. Ze heeft een stamboom en is 5 jaar.
Ze is erg gesteld op mensen en kan goed met andere honden. Het is een echte knuffelkont en is het liefst alleen met het baasje.
Contact kan via mij.
Er is niks mis met de hond, baasje heeft er geen tijd meer voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanwaar moet hij een nieuw thuis?
Ik vind het prachthonden!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is niks mis met de hond, baasje heeft er geen tijd meer voor
Waarom wordt deze knappe jongedame overgeplaatst?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanaf eind volgende week bij mij in de opvang.. deze mooie jonge dame van 7 maanden, Gaby.
Is bij de plek waar ze nu zit zindelijk en kan goed alleen zijn. Zal nog wel een update geven als ze hier is.Voor meer info en vragen kan je mij een berichtje sturen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een straathondje uit Bulgarijequote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom wordt deze knappe jongedame overgeplaatst?
Ah oke, echt ontzettend lieve oren en ogenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Is een straathondje uit Bulgarije
Ah dat is echt balen. Stom dat mensen dat doen trouwens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is ook superlief. Zo rustig in huis, wil een rustig plekje hebben om te slapen maar komt ook af en toe bij je liggen om ff te kroelen. In het begin verstopte ze zich steeds maar in de afgelopen weken werd ze steeds vrolijker. Ze begroet mij ook helemaal blij als ik thuiskom nu.. en begint wat meer te spelen met de rest. Het is alleen geen hondje die altijd in een grotere roedel moet wonen, 1 hondje is wel genoeg of helemaal alleen kan ook. Verder zo makkelijk in de auto, alleen thuis blijven is prima, helemaal zindelijk. Ze moet alleen ff wennen als ze een vreemde hond ontmoet, bij sommige moet ze eerst even mopperen en daarna is het prima;) Maar soms is ze ook direct verliefd op een vreemde hond..
Had deze week een mail van iemand die interesse had en wilde zondag langskomen... en dan hoor je gewoon niets meer. Dat is dan weer een beetje jammerMaar ja..komt vanzelf iemand die perfect bij haar past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Oef, ik moest ook even slikkenquote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Wat een mooi, vrolijk hondje!
De enige foto die ik van mijn opvanger heb tot nu toe is heartbreaking.
Ja, erg he? Ik nog steeds, als ik de foto zie. Ik zit zo te wachten op dit meisje.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Lonaa het volgende:
Wat een mooi, vrolijk hondje!
De enige foto die ik van mijn opvanger heb tot nu toe is heartbreaking.Ohw het is net DobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Wat een mooierdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi meisje![]()
Meer info:
http://www.mainecoon.nl/n(...)thread.php?tid=78889
http://www.rasclubmainecoon.nl/rmc16.htm
Dobby zit nog in Spanje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heeft Dobby al een warm nestje?
Oh arme Dobbyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dobby zit nog in Spanje.
Ze zou 24 januari bij mij komen, maar ze blijkt hartworm en ehrlichia te hebben. De hartworm wordt ze nu voor behandeld en het is nog even een goeie 2 weken in onze handjes knijpen dat ze niet omvalt. Mocht ze dat goed doorkomen, dan komt ze 21 februari en behandel ik haar voor de ehrlichia, dat is alleen maar een AB-kuurtje.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh arme Dobbyik hoop dat het goed komt.
Ja weet er het fijne niet van maar dat schijnt best heftig te zijn. Ik zal duimen voor Dobby. Ja sorry in mijn hoofd heeft het prulletje de naam Dobby haha.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook.
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt.
Mooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi meisje![]()
Meer info:
http://www.mainecoon.nl/n(...)thread.php?tid=78889
http://www.rasclubmainecoon.nl/rmc16.htm
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Frida zoekt nog steeds een baasje!
[ afbeelding ]
Is er al meer bekend over Dobby?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook.
Die ehrlichia is het probleem niet. Maar de hartworm mag niet in een ver stadium zijn, en dat weet je pas als ze of doodgaat, of beter wordt.
Dobby woont inmiddels 2 weken bij mij thuis. Genezen van Erlichia, Genezen van hartworm, alleen nog microhartworm positief. Dat is prima te behandelen met een tabletje milbemax. Over 5 maanden dient ze weer getest te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is er al meer bekend over Dobby?
Wat fijn dat het zo leuk klikt. En tja zelf de buurt onderzoeken is ook weleens leuk natuurlijk ^^quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dobby woont inmiddels 2 weken bij mij thuis. Genezen van Erlichia, Genezen van hartworm, alleen nog microhartworm positief. Dat is prima te behandelen met een tabletje milbemax. Over 5 maanden dient ze weer getest te worden.
Ze is zo'n schat.We twijfelen of we haar zelf houden, zoveel voors, een paar tegens. Ze is een prima duo met Sally. Ze was heel mager maar is inmiddels wat bijgekomen. Ze is timide maar heel nieuwsgierig. Oh, en ze is al op avontuur geweest in de buurt zonder mij, dat was niet zo tof.
Dobby heet eigenlijk Tika, en wordt ook met regelmaat "druif" genoemd.
Foto:
[ afbeelding ]
Ze heeft zich vermaakt. Rollen in iets smerigs, spelen met de kat van de buren. En ik maar zoeken, met de halve buurt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo leuk klikt. En tja zelf de buurt onderzoeken is ook weleens leuk natuurlijk ^^
Haha agh ze is weer terecht. Die oren blijven toch echt zo leuk.. Blijft een Dobby ^^ fijn dat ze in zo'n warm nest terechtgekomen is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze heeft zich vermaakt. Rollen in iets smerigs, spelen met de kat van de buren. En ik maar zoeken, met de halve buurt.
Ja, dat soort dingen gebeuren. Je wordt 10 jaar ouder, maar ik ben allang blij dat ze maar ff kwijt was en ongeschonden teruggevonden werd in de tuin van de achterburen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha agh ze is weer terecht. Die oren blijven toch echt zo leuk.. Blijft een Dobby ^^ fijn dat ze in zo'n warm nest terechtgekomen is.
Zijn de jack Russell van mijn ouders eens twee dagen kwijt geweest. Dat heeft me inderdaad ook jaren van m'n leven gekost.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen gebeuren. Je wordt 10 jaar ouder, maar ik ben allang blij dat ze maar ff kwijt was en ongeschonden teruggevonden werd in de tuin van de achterburen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mail adres PM me maar!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh wat een dotje is lexieik gooi hem hier thuis eens in de commissie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |