Hey, it serves the purposequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Jij bent perfect voor ons blad want we houden van zieke, uitgewoonde wijven!''
Die Fantastischen Vierhundertfünfzigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh we gaan richting de fantasische 450.
Dat blablawijf met die dikke tetten jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ieuw wat heb je voor UI? Dat dikke thuisbezorgd Pizza-wijf?
Dik is ze he.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als je dat al dik noemt. Hihihihihihihihih. De "Dat is niet dik-discussie" met jou is leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Issie niet groter te aanschouwen? Maar die tieten zien er zo raar uit nuquote:
Ll is zelf ook een corpulente natnek, just the way i like em.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dat al dik noemt. Hihihihihihihihih. De "Dat is niet dik-discussie" met jou is leuk.
Omdat dat ander wijf die pizza eerder pakt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het een smerige foto waarom, het hangt/kwabt daar gewoon. Geen goeie pronte tetten iig.
En ze kijkt met zo'n moordlustige blik.
Jou viel zeker eerst de pizza op?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het een smerige foto waarom, het hangt/kwabt daar gewoon. Geen goeie pronte tetten iig.
En ze kijkt met zo'n moordlustige blik.
Jij hebt nou zeker ook DIKKE TETTEN omdat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel goeie tieten. Maar ze mogen ook niet aan mijn pizza komen hoor.
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij hebt nou zeker ook DIKKE TETTEN omdat je zwanger bent.
PICSquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.
Meet topique. Of was ze toen al zwanger.quote:
Dat moet wel, tijdens/na de meet heb ik geen seks meer gehad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meet topique. Of was ze toen al zwanger.
Ik zie het lekker omhoog gepompt?quote:
Eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.
Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het ziet er gewoon raar en onnatuurlijk uit, en zo overdreven in scene gezet. Alsof de Thuisbezorgd meneer even z'n nichtje Priscilla (die toevallig aaaaktriessuhh wilde worden) even geregeld had en een topje maatje S heeft laten aantrekken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het lekker omhoog gepompt?![]()
Niks hangends?
Wat heeft acteren hiermee te maken, er is niets geacteerd aan die tieten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het ziet er gewoon raar en onnatuurlijk uit, en zo overdreven in scene gezet. Alsof de Thuisbezorgd meneer even z'n nichtje Priscilla (die toevallig aaaaktriessuhh wilde worden) even geregeld had een topje maatje S heeft laten aantrekken.
Oh ja daar ben ik het wel helemaal mee eens. Lekker klein bloesje en omhoog met die tietenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het ziet er gewoon raar en onnatuurlijk uit, en zo overdreven in scene gezet. Alsof de Thuisbezorgd meneer even z'n nichtje Priscilla (die toevallig aaaaktriessuhh wilde worden) even geregeld had een topje maatje S heeft laten aantrekken.
Ze heeft zoveel fun en lol, net als "PRINGLES, DE LOL GAAT MAAR DOOOOORRRRRRRR EN DOORRRRRRRRR"quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft acteren hiermee te maken, er is niets geacteerd aan die tieten.
Laf joe toequote:
Ja weet ik veel. Priscilla wil actrice worden, ik niet. Moet je haar vragen waarom ze dit doetquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft acteren hiermee te maken, er is niets geacteerd aan die tieten.
Ik deel mijn pizza wel hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel goeie tieten. Maar ze mogen ook niet aan mijn pizza komen hoor.
Hallotjesquote:
Priscilla moet maar een pauperberoep gaan doen, accountant of IT-er ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Priscilla wil actrice worden, ik niet. Moet je haar vragen waarom ze dit doet
En natuurlijk heet ze ook Priscilla, net als Chelsea, Ashley, Jennifer, BRITNEYquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Priscilla wil actrice worden, ik niet. Moet je haar vragen waarom ze dit doet
Volgens mij is ze Amerikaans.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is het meisje van de poster:
http://www.istockphoto.co(...)351711&text=female60
Wist je dat Ashley van origine een jongensnaam is? Geen dank voor dit nuttig feitje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En natuurlijk heet ze ook Priscilla, net als Chelsea, Ashley, Jennifer, BRITNEY
Sommige zeggen Duits en sommige zeggen Amerikaans.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is ze Amerikaans.
Volgens mij blijven haar mondhoeken stekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is het meisje van de poster:
http://www.istockphoto.co(...)351711&text=female60
Het is een waar mysterie van de 21e eeuwquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sommige zeggen Duits en sommige zeggen Amerikaans.
Daar is ze niet zo corpulent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij blijven haar mondhoeken steken
[ afbeelding ]
Hoin.quote:
Ze heeft daar een Britney hoofdquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar is ze niet zo corpulent.
HAHAHA het sarcasme druipt er weer vanafquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een waar mysterie van de 21e eeuw
Ik vind het een interessanter vraagstuk dan wie Kennedy heeft doodgeschoten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHA het sarcasme druipt er weer vanaf
Lekker genieten nog.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kutje het gaat geloof ik regenen op Tenerife morgen en overmorgen![]()
Niet leuk ikke wil nog bruiner worden
Hallow lieviesalles goed
Ben weer weghasta luego
Godverdomme zeg, jij hebt ook echt 0 humor gewoon hequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHA het sarcasme druipt er weer vanaf
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kutje het gaat geloof ik regenen op Tenerife morgen en overmorgen![]()
Niet leuk ikke wil nog bruiner worden
Hallow lieviesalles goed
Ben weer weghasta luego
Same here and proud of it.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
Humor heb ik ook!
Slechte dan wel
Ik hoorde meteen een apparaat of zo'n hoornquote:
HOIN CAN I TAKE ORDAH PAPAI BANGANG BAKLAU.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde meteen een apparaat of zo'n hoorn![]()
HOINNNN
Of een Chineesje
Nee een hoorn doet HOINNNN HOINNNNquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde meteen een apparaat of zo'n hoorn![]()
HOINNNN
Of een Chineesje
Hoi, vanwaar het duimpje?quote:
Gewoon het bekende verhaal, ik denk dat de vaste kern hier die meer info over mij hebben wel weten hoe laat het nu is..quote:
Als maximum van onbereikbaarheid?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHHHHHHH, hebben jullie het Jumbo reclamespotje al gezien? Ze noemen Delfzijl
Wat zijn ze in FMT weer traaaaaaag.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het bekende verhaal, ik denk dat de vaste kern hier die meer info over mij hebben wel weten hoe laat het nu is..
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het bekende verhaal, ik denk dat de vaste kern hier die meer info over mij hebben wel weten hoe laat het nu is..
Oke, dan toch eenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer, had laatst al weer half mot met Patchquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat zijn ze in FMT weer traaaaaaag.
Waar ging het over.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer, had laatst al weer half mot met Patch![]()
Sterkte Bos
Nee dat nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als maximum van onbereikbaarheid?
Ik gaf een antwoord (dat Frank Lammers niet in de film all stars zat, en wel in de serie), en 2 posts later gaf een ander hetzelfde antwoord, en Patch gaf de punten aan die ander. Dus ik zei dat ik eerder was, zegt iequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar ging het over.Want ik zag je nog in de lijst staan.
Perceptive!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OMG![]()
Een wandelende kerstmuts________________!
Liar, liar pants on fire!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gaf een antwoord (dat Frank Lammers niet in de film all stars zat, en wel in de serie), en 2 posts later gaf een ander hetzelfde antwoord, en Patch gaf de punten aan die ander. Dus ik zei dat ik eerder was, zegt ie
"ja, ik zag wel dat je gepost had, maar ik dacht dat het andersom stond, heb je niet ge-edit???"
Godsamme zegAlsof ik ineens ga valsspelen ofzo
Wtf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gaf een antwoord (dat Frank Lammers niet in de film all stars zat, en wel in de serie), en 2 posts later gaf een ander hetzelfde antwoord, en Patch gaf de punten aan die ander. Dus ik zei dat ik eerder was, zegt ie
"ja, ik zag wel dat je gepost had, maar ik dacht dat het andersom stond, heb je niet ge-edit???"
Godsamme zegAlsof ik ineens ga valsspelen ofzo
Ja, echt vreselijk idd... En daar kan ik ZO niet tegenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Hij is echt zo onuitstaanbaar soms.
ha valsspelertquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk idd... En daar kan ik ZO niet tegen
Hoe is het met je ware liefde dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Er is zo een leuk jongentje bij mij komen werken, echt, perfecte ogen, perfecte kapsel, alles leuk en lekker... maar pas 15
Niet door laten tegenhouden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Er is zo een leuk jongentje bij mij komen werken, echt, perfecte ogen, perfecte kapsel, alles leuk en lekker... maar pas 15
Als je 'm van achteren neemt is ie 51.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je 'm van achteren neemt is ie 51.
Ja, goed, maar...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met je ware liefde dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, goed, maar...Ze zeggen dat monogamie tegennatuurlijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Hahaha, Glee!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Jezus, nog nooit zo'n homoseksueel iemand gezien, stem als een gillende keukenmeid en zegt met een moeilijk gezicht: ''I'm gay''
O fucking rly?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, goed, maar...Ah, ok....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Celibaat is pas tegennatuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zeggen dat monogamie tegennatuurlijk is.
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Celibaat is pas tegennatuurlijk.
Joh, en kijken en kwijlen kan altijd toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik heb me tot nu toe heel goed kunnen inhouden, dus wie weet komt t allemaal wel goed
Ga je nu dan wel weer weg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Rauzer het volgende:
444 moet ik gepost hebben natuurlijk.
Jammerquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik was al weg, tot dat me weer een vraag gesteld werd.
Jane Lynch is hilarisch.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1327801/quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
wat in de vliegende fuck is "Glee"?
Daarom..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, en kijken en kwijlen kan altijd toch?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Rauzer het volgende:
444 moet ik gepost hebben natuurlijk.
Pics,hyves of iets dergelijks van je dushi?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarom..
Maar, het moet niet te lang duren voor ik m'n schatje weer zie, want anders sta ik op ontploffen
Oh, dat ken ik wel...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarom..
Maar, het moet niet te lang duren voor ik m'n schatje weer zie, want anders sta ik op ontploffen
Die lijkt me dik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel...
Going the distance al gezien?
naakt of niet naakt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pics,hyves of iets dergelijks van je dushi?
Aan de ene kant lijkt ie me wel leuk, maar aan de andere kant wel flauwquote:
Naakt en als dat niet kan niet naakt.quote:
Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel...
Going the distance al gezien?
Ja, maar ik vind Barrymore altijd eigenlijk wel leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de ene kant lijkt ie me wel leuk, maar aan de andere kant wel flauw
Ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Barrymore altijd eigenlijk wel leuk.
Nee nog steeds nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Weet je al wanneer je op vakantie gaat Miauw?
Grapje is datquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Lig een beetje half half terug te lezen en zie dus maar een half topic, maar lees ik dat Myr zwanger is?
Gewoon niet gaan en mee meetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nog steeds nietik weet niet of mijn banksaldo mee wil
Jouw banksaldo wil naar de meetquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nog steeds nietik weet niet of mijn banksaldo mee wil
Hehe dat weet ik sowieso nog nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan en mee meeten
ik het dubbele!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bied 5 tequila voor miauw op de meet.
Whut?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe dat weet ik sowieso nog niet
Ahhhh zo komen de roddels in de wereld, slecht lezende lezersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Vooruit ik doe er een breezer bij.quote:
Gaaf ik kom niet verder dan Drenthequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Net besloten dat ik in de herfstvakantie naar Londen ga
En je gaat ook al naar Utrecht!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Net besloten dat ik in de herfstvakantie naar Londen ga
uiteraard, maar dat is een week eerderquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je gaat ook al naar Utrecht!
ow kut ja dat is ook al bijna hequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Nja wat noem je goedkoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik ga aankomende zondag ook naar utrecht, als ik goedkoop kaartjes kan krijgen voor WWRY
Die hanenkam.quote:
en dat is 1 kaartje? Als ik een beejte goed bied, kan ik er 2 voor iets meer dan 50 krijgen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja wat noem je goedkoopIk kon ook via mn werk, kostte maar 50 euro eigen bijdrage.
Als het gratis was geweest was ik ook niet gegaan trouwens hoor
Ja, die is gevaarlijk lekker gevaarlijkquote:
Smooth!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmm is mij iets te smooth. Wel mooie ogen
ging om 1 kaartje jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en dat is 1 kaartje? Als ik een beejte goed bied, kan ik er 2 voor iets meer dan 50 krijgen..
vorige week voor 56 euro twee kaartjes Mary Poppins..
opeens allemaal in slaap gevallenquote:
Trustequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik ga nu wel slapen trouwens![]()
Slaap lekker allemaal
Lekker poes..quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker, peanutbutterjelly sandwiches. Takes me back.
Schoolserver offline?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeerde een bestand in te leveren via het hippe online inleversysteem van de HRO
error. doetutniet![]()
denk ik, nou dan stuur ik wel een mailtje naar de desbetreffende leraar met de opdracht er in
error, webmail van de school doet het ook niet...
wat is dit voor pauperzooi
Baalmoment.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeerde een bestand in te leveren via het hippe online inleversysteem van de HRO
error. doetutniet![]()
denk ik, nou dan stuur ik wel een mailtje naar de desbetreffende leraar met de opdracht er in
error, webmail van de school doet het ook niet...
wat is dit voor pauperzooi
als dat zo is zouden ze hun IT afdeling moeten ontslaan, servers moeten niet offlinequote:
Mijn portfolio en schoolopdrachten van vorig jaar staan nog wel online.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als dat zo is zouden ze hun IT afdeling moeten ontslaan, servers moeten niet offline![]()
ik heb ergens een mailadres van de leraar weten te vinden en het met m'n privemail gestuurd, incl de bijbehorende screenshots van de foutmeldingen en ze zoeken het maar uit
het gekke is wel dat ik alle bestanden kan lezen op die server, en zelfs net een map kon aanmakenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn portfolio en schoolopdrachten van vorig jaar staan nog wel online.
Ik scrol voorbijquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
PEANUTBUTTERJELLYTIME PEANUTBUTTERJELLYTIME
[ afbeelding ]
Nee idd. Nu gelukkig alleen maar keel. Hoop dat het daar bij blijft. Morgen lekker veel fruit enzo eten, hoestdrankje, dan zou het goed moeten komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Bellaaaaa, niet al te veel ziek worden he.
Dat doe ik toch niet. Heb er nu geen reden voor.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
En lekker, als dat kan, wat langer in je bed liggen. Warm zijn en blijven. En niet teveel heethoofden.
Wij zijn de enige twee. Het voelt als een mooie connectie, alsof Ludo en Janine elkaar weer gevonden hebben.quote:
Wist niet dat jij er ook was.quote:
Alleen ben ik niet zo achterbaks en machtig. Misschien ben ik wel de Janine.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij zijn de enige twee. Het voelt als een mooie connectie, alsof Ludo en Janine elkaar weer gevonden hebben.
Dan ben ik wel Nina. Lekker vals zonder verantwoording af te leggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen ben ik niet zo achterbaks en machtig. Misschien ben ik wel de Janine.
Maakt niet uit. IK lees meer dan dat ik post en zit ook in de SIngles slow chat.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wist niet dat jij er ook was.
Jeff.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
wie ben ik dan? Niet dat ik GTST nog volg, maar goed
Met tasjescollectie.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ben ik wel Nina. Lekker vals zonder verantwoording af te leggen.
c_aquote:Op woensdag 22 september 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduzje
Ben weer weghasta luego
Die mag ik wel. Vond hem als stem in FInding Nemo ook leuk.quote:
C_A heeft alleen oog voor mannelijk volk, denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 00:17 schreef Bellatrix het volgende:
Bos, niet alleen jij bent onzichtbaar. Ik nu ook.
Nee, alleen oog voor volk uit Twente ofzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A heeft alleen oog voor mannelijk volk, denk ik
Pardon?quote:
Dat welquote:
Mogge Zwabberquote:
quote:Bijna elke hondenbezitter (80 procent) denkt dat zijn viervoeter hem begrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik vond 'm wel grappigquote:Op woensdag 22 september 2010 08:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar slaat dat op hahaha![]()
Goedemorgen!
Laten we idd even een minuutje stilte houdenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook. wel zielig voor die spin in dat bekertje trouwens
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we idd even een minuutje stilte houden
Was bij mij net ingegaanquote:
Laat me niet weer alleen, het was hier al zo stilquote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was bij mij net ingegaan![]()
Zo, ik ga even wat doen, bewaak jij het fort?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat me niet weer alleen, het was hier al zo stil
Ja begrijp ik, maar meer van wtf wat eenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Poesjes, spinnen en Spiderman
Ja dat welquote:Op woensdag 22 september 2010 09:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, maar meer van wtf wat eenfilmpje
Ow ik zie het alquote:Op woensdag 22 september 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar wel grappig
Wat had Bella hier eigenlijk gepost wat door Remlof is weggehaald?
Kijk eens naar de datum van de wijziging.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat welmaar wel grappig
Wat had Bella hier eigenlijk gepost wat door Remlof is weggehaald?
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 22 september 2010 09:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van de wijziging.
Hoe komt dat???quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is it broken?reellie reellie broken
Een arm-massage regelenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee
ik heb maandag een tv gesjouwd en nu heb ik een soort spierpijn ofzo. Ik kan mijn vingers niet meer buigen
Massage? niemand komt in de buurt van mijn arm/handquote:Op woensdag 22 september 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een arm-massage regelenVan die stoelmasseur. Niet te schalks kijken naar hem anders heb je wéér ruzie met je collega
Lieve kat, ik werd ook gewekt door zoeen pluizebeest vanmorgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat komt jullie even een knuffel geven. Het is alleen minder tof dat die daarvoor het hele beeldscherm vies maakt.
Ik werd er vannacht door wakker gehouden. Mijn bolle pluisje besloot overal doorheen te rennen en op te springen. En hij is nooit echt voorzichtig.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lieve kat, ik werd ook gewekt door zoeen pluizebeest vanmorgen.
Ik heb gewoon een domme kater, lomp beest van 8kg die koprollen maakt voor de deur enzo. Even foto zoekenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werd er vannacht door wakker gehouden. Mijn bolle pluisje besloot overal doorheen te rennen en op te springen. En hij is nooit echt voorzichtig.
Geniaal beest ja, ligt het liefst heel de dag op mijn bed terwijl onze andere kat op mijn bank ligt.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe gaaf beest. Ligt ook lekker te chillen daar
Hij lijkt helemaal niet dik ofzo!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Hier mijn volslanke tuxedocat, hij heeft trouwens ook zachte haartjes maar ik durf te wedden dat die van mij zachter zijn.![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hij is ook helemaal niet dik, gewoon grootquote:Op woensdag 22 september 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij lijkt helemaal niet dik ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |