Hey, it serves the purposequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Jij bent perfect voor ons blad want we houden van zieke, uitgewoonde wijven!''
Die Fantastischen Vierhundertfünfzigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh we gaan richting de fantasische 450.
Dat blablawijf met die dikke tetten jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ieuw wat heb je voor UI? Dat dikke thuisbezorgd Pizza-wijf?
Dik is ze he.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als je dat al dik noemt. Hihihihihihihihih. De "Dat is niet dik-discussie" met jou is leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Issie niet groter te aanschouwen? Maar die tieten zien er zo raar uit nuquote:
Ll is zelf ook een corpulente natnek, just the way i like em.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dat al dik noemt. Hihihihihihihihih. De "Dat is niet dik-discussie" met jou is leuk.
Omdat dat ander wijf die pizza eerder pakt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het een smerige foto waarom, het hangt/kwabt daar gewoon. Geen goeie pronte tetten iig.
En ze kijkt met zo'n moordlustige blik.
Jou viel zeker eerst de pizza op?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het een smerige foto waarom, het hangt/kwabt daar gewoon. Geen goeie pronte tetten iig.
En ze kijkt met zo'n moordlustige blik.
Jij hebt nou zeker ook DIKKE TETTEN omdat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel goeie tieten. Maar ze mogen ook niet aan mijn pizza komen hoor.
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij hebt nou zeker ook DIKKE TETTEN omdat je zwanger bent.
PICSquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.
Meet topique. Of was ze toen al zwanger.quote:
Dat moet wel, tijdens/na de meet heb ik geen seks meer gehad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meet topique. Of was ze toen al zwanger.
Ik zie het lekker omhoog gepompt?quote:
Eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.
Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het ziet er gewoon raar en onnatuurlijk uit, en zo overdreven in scene gezet. Alsof de Thuisbezorgd meneer even z'n nichtje Priscilla (die toevallig aaaaktriessuhh wilde worden) even geregeld had en een topje maatje S heeft laten aantrekken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het lekker omhoog gepompt?![]()
Niks hangends?
Wat heeft acteren hiermee te maken, er is niets geacteerd aan die tieten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het ziet er gewoon raar en onnatuurlijk uit, en zo overdreven in scene gezet. Alsof de Thuisbezorgd meneer even z'n nichtje Priscilla (die toevallig aaaaktriessuhh wilde worden) even geregeld had een topje maatje S heeft laten aantrekken.
Oh ja daar ben ik het wel helemaal mee eens. Lekker klein bloesje en omhoog met die tietenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het ziet er gewoon raar en onnatuurlijk uit, en zo overdreven in scene gezet. Alsof de Thuisbezorgd meneer even z'n nichtje Priscilla (die toevallig aaaaktriessuhh wilde worden) even geregeld had een topje maatje S heeft laten aantrekken.
Ze heeft zoveel fun en lol, net als "PRINGLES, DE LOL GAAT MAAR DOOOOORRRRRRRR EN DOORRRRRRRRR"quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft acteren hiermee te maken, er is niets geacteerd aan die tieten.
Laf joe toequote:
Ja weet ik veel. Priscilla wil actrice worden, ik niet. Moet je haar vragen waarom ze dit doetquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft acteren hiermee te maken, er is niets geacteerd aan die tieten.
Ik deel mijn pizza wel hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel goeie tieten. Maar ze mogen ook niet aan mijn pizza komen hoor.
Hallotjesquote:
Priscilla moet maar een pauperberoep gaan doen, accountant of IT-er ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Priscilla wil actrice worden, ik niet. Moet je haar vragen waarom ze dit doet
En natuurlijk heet ze ook Priscilla, net als Chelsea, Ashley, Jennifer, BRITNEYquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Priscilla wil actrice worden, ik niet. Moet je haar vragen waarom ze dit doet
Volgens mij is ze Amerikaans.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is het meisje van de poster:
http://www.istockphoto.co(...)351711&text=female60
Wist je dat Ashley van origine een jongensnaam is? Geen dank voor dit nuttig feitje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En natuurlijk heet ze ook Priscilla, net als Chelsea, Ashley, Jennifer, BRITNEY
Sommige zeggen Duits en sommige zeggen Amerikaans.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is ze Amerikaans.
Volgens mij blijven haar mondhoeken stekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef pgrferrari het volgende:
Dit is het meisje van de poster:
http://www.istockphoto.co(...)351711&text=female60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |