quote:
Ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar de gulden middenweg.
Aan hun afgeschoren wenkbrauwen, getekent met een watervast stift ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Geile sletjes moet je toch kunnen herkennen?
Daar voel je niets van.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Aan hun afgeschoren wenkbrauwen, getekent met een watervast stift ofzo.
Oranje gezichten
en spinnenpoten mascara.
+ wit/blond dood haar, met meters uitgroei
en een roze adidasvestje.
Makeup is mooi, teveel niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Dionysiou het volgende:
Tevens, make-up is wel mooi hoor, mits het een bijzaak blijft.
Precies.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef Blushed het volgende:
[..]
Makeup is mooi, teveel niet.
Met een beetje mascara + oogpotlood/eyeliner, beetje lipgloss, en mischien een heel klein beetje foundation zie je er beter uit dan met een geplamuurde kop.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
Je bedoelt dit soort types enzo?
[ afbeelding ]
MY EYES....MY EYES !!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Iekquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 22 september 2010 09:46 schreef Koopsie het volgende:
Als je daarnaast wakker word schrik je je ook de pleuris.
Dé faalopmerking voor een vrouwquote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Blushed het volgende:
Snap trouwens helemaal niet wat mannen/jongens in die wijve zien.
Niet alleen tieners, mijn zus van bijna 30 heeft nog een ergere plamuurkop dan meisjes van rond de 16.quote:
Barbie is gewoon roze van het foundationquote:Op zondag 26 september 2010 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Oh oh Cherso --> Barbie
Need I say more?
Ik ben dól op make-up. En ik probeer het zo te doen dat je het niet ziet. En raad eens het is gelukt. Mijn vriend heeft nooit geweten dat ik veel make-up opsmeerde tot ik het hem vertelde. En toen was 'ie benieuwd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Verschrikkelijk dat.. Hoe vroeg moet je dan ook wel niet opstaan 's ochtends als je nog zo'n hele laag troep op je gezicht moet smeren...
Gequote voor de waarheid, veel mannen/jongetjes vinden dit aantrekkelijk. Zelf vind ik minder makeup -> meer naturel een stuk aantrekkelijker.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dé faalopmerking voor een vrouw
Wat ze zien is overduidelijk geaccentueerde vrouwelijkheden. Zeker na een biertje of wat valt dat direct op en lopen ze hun leuter achterna, hun blik vertroebeld door alcohol en gebrek aan het broodnodige licht in de etablissementen waar vochtige kutjes en harde tampeloerissen hoopvol tezamen komen.
Maar dit is wel teveel van het goede idd.
je was rood net als Lydia?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben dól op make-up. En ik probeer het zo te doen dat je het niet ziet. En raad eens het is gelukt. Mijn vriend heeft nooit geweten dat ik veel make-up opsmeerde tot ik het hem vertelde. En toen was 'ie benieuwd.
Ging hij kijken hoe ik make-up opdeed, yay.
nee, het is een serieuze verslaving van me. De een sigaretten, de ander kleren, de ander games en ik make-up.
Ik sta om 6:00 uur s'ochtends op. Douchen, tandenpoetsen, kleren aan, haar kammen en dan make-up opdoen. En dan stap ik 7:45 op de fiets.
Lang leve mij.
Maar wees gerust, ik ben niet blond. Mijn wenkbrauwen zijn nog van haar en zo naturel mogelijk. Mascara zit er altijd wel een beetje maar nooit van die samengeklitte, stijve poten. Foundation kan nog wel eens mislukken.. maar dat is de prijs die je betaald voor een addiction.
Ik ben niet blond. Ik ben geboren met zwart haar dat door mijn vaders genen is getransformeerd tot koperrood. Yay.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je was rood net als Lydia?
dus uit je bericht begrijp ik als je blond bent ben je nep?
Nou dankjewelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:27 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben niet blond. Ik ben geboren met zwart haar dat door mijn vaders genen is getransformeerd tot koperrood. Yay.
je zei dat je koperrood was ofzo en dat blond nep is dus zeg ik nou dankjewelquote:
Hihi, zei ik dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zei dat je koperrood was ofzo en dat blond nep is dus zeg ik nou dankjewel
Ehhhhh... ja. Okee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:10 schreef blondiej het volgende:
meisje heb jij je masker op
onee het is je tiefes kop
Hmm? Heb je 't over een van de Fokkers, in 't algemeen om grappig te zijn of over?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:10 schreef blondiej het volgende:
meisje heb jij je masker op
onee het is je tiefes kop
in het algemeen duhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:20 schreef Pox het volgende:
[..]
Hmm? Heb je 't over een van de Fokkers, in 't algemeen om grappig te zijn of over?
quote:
Jij stopt 'm gewoon achter een bord?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik hoef mn face niet achter 3 lagen makeup te verbergen.
Haha, weer een vage brabanderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij stopt 'm gewoon achter een bord?
Je probeert nu iemand uit de Achterhoek te imiteren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef mac_this het volgende:
[..]
Haha, weer een vage brabander!
Eh kut, woar blieve meh brodtjus kepab man!. sgtiet's op man! kut!
ag jo, weet ik veel hoe ze daar bij jullie praten?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je probeert nu iemand uit de Achterhoek te imiteren?
Wie zegt dat jij het wel kan hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef MYV het volgende:
Ik draag over het algemeen wel meer make up dan de meeste meisjes maar sommige mensen kunnen dat hebben sommige niet. zoals Barbie in Oh Oh Cherso bijvoorbeeld, die dus niet.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij het wel kan hebben?
Link? dan post ik m wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:40 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Ik probeer hele tijd een afbeelding te posten wat niet wil lukken![]()
meisje, emo staat niemand goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef MYV het volgende:
Ik draag over het algemeen wel meer make up dan de meeste meisjes maar sommige mensen kunnen dat hebben sommige niet. zoals Barbie in Oh Oh Cherso bijvoorbeeld, die dus niet.
als je een zak over hun hoofd heen kan trekken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
14-jarige Britse emomeisjes zien er soms leuk uit. Met de nadruk op 'soms'.
ja totdat je naast ze wakker wordt en de make-up is eraf, dan schrik je je doodquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef mac_this het volgende:
emomeisjes zien er vaak lekker uit!
die heeft ze niet meer?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe dr wenkbrauwen eruit zien zonder make-up
dan heeft ze gewoon heel weinig of het is lichtblondquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie gewoon haar bij haar wenkbrauwen.
Valt vaak ook nog wel meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja totdat je naast ze wakker wordt en de make-up is eraf, dan schrik je je dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef moonmovies het volgende:
Ts heeft helemaal gelijkLippenstift zoent zowieso vies vind ik, net als lipgloss. - ja, ik ben een meisje, maar als ik met een jongen zoen dan merk ik dat ook gewoon -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder is veel fijner. Voor meisjes blijkbaar ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Blushed het volgende:
[..]
Lippenstift zoent zowieso vies vind ik, net als lipgloss. - ja, ik ben een meisje, maar als ik met een jongen zoen dan merk ik dat ook gewoon -
Als ik zoen met lipgloss heb ik het ook nogwelleens op mn wang zitten ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:51 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Zonder is veel fijner. Voor meisjes blijkbaar ook
Ik heb gelukkig nooit een koortslip gehad, lijkt me echt vreselijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:06 schreef Panzermaus het volgende:
Dat moet je ook niet doen. En nog ranziger is meisjes met een koortslip zoenen, ik bedoel hoe moest ik dat weten afgelopen zaterdag. Gekke alternatieve drum 'n bass meisjes ook altijd. Nu kan ik weer een week met zalf smeren.![]()
Mwah heb er een geen last van, maar met een koortslip kun je voorlopig niet zoenen en je moet een paar keer per dag met zalf smeren en dat een week lang ofzo. Ik wist ook verder niet dat dat meisje dat had, kende haar ook niet. Maar maandagochtend had ik ineens een koortslip.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit een koortslip gehad, lijkt me echt vreselijk.
ah bah, moet er niet aan denken dat ik als ik vanavond zoen. Ik maandag of morgen een koortslip heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah heb er een geen last van, maar met een koortslip kun je voorlopig niet zoenen en je moet een paar keer per dag met zalf smeren en dat een week lang ofzo. Ik wist ook verder niet dat dat meisje dat had, kende haar ook niet. Maar maandagochtend had ik ineens een koortslip.
Ik mag hopen dat jij niet zo'n egoistisch meisje bent dat met jongens zoent terwijl ze weet dat ze een koortslip heeft. En hij weet dat niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
ah bah, moet er niet aan denken dat ik als ik vanavond zoen. Ik maandag of morgen een koortslip heb.
Nee, tuurlijk niet. Straks krijgt hij ook een koortslip.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij niet zo'n egoistisch meisje bent dat met jongens zoent terwijl ze weet dat ze een koortslip heeft. En hij weet dat niet.
Mooi zo, deze maakte het blijkbaar niet uit. Egoistische alternatieve meisjes. Stel je voor dat het aids was ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:20 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Straks krijgt hij ook een koortslip.
Had ze je ook niet even kunnen waarschuwen? Zou ik wel doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, deze maakte het blijkbaar niet uit. Egoistische alternatieve meisjes. Stel je voor dat het aids was ofzo.
Als ze dat had gedaan had ik haar niet willen zoenen, en was ik er eigenlijk ook niet veel langer gebleven. Gewoon puur egoistisch van haar dus, want ze wist dat ik het niet zag. Er was ook niets te zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:27 schreef Blushed het volgende:
[..]
Had ze je ook niet even kunnen waarschuwen? Zou ik wel doen.
Koortslip zie je ook niet altijd, bij mn zusje ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ze dat had gedaan had ik haar niet willen zoenen, en was ik er eigenlijk ook niet veel langer gebleven. Gewoon puur egoistisch van haar dus, want ze wist dat ik het niet zag. Er was ook niets te zien eigenlijk.
Bij mij zie je er sinds gisteren ook niet veel meer van. Gewoon goed zalf smeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Koortslip zie je ook niet altijd, bij mn zusje ook niet.
gewoon gaan schuren! dan denken we dat je meer wiltquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Blushed het volgende:
hoe laat je iemand eingelijk merken dat je met hem wilt zoenen? Want meestal laten jongens mij dat merken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door hem te zoenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Blushed het volgende:
hoe laat je iemand eingelijk merken dat je met hem wilt zoenen? Want meestal laten jongens mij dat merken..
Naar zijn mond kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Blushed het volgende:
Ik heb geen idee. Heb jij trouwens ook zo'n verfporum?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:10 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Waar zijn de andere berichtjes
Raar..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb jij trouwens ook zo'n verfporum?
Synoniemen kun je in de onderwerptitel vinden. En anders vraag je het aan Blushed. Die weet er alles van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:13 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Raar..
En nee, want ik heb geen idee wat een verfporum is.
Gut, geen zin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Synoniemen kun je in de onderwerptitel vinden. En anders vraag je het aan Blushed. Die weet er alles van.
Soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:16 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Oh nu weet ik 't. Nee dat heb ik niet.
Jij dan?
Whahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms. [ afbeelding ]
Soms kom ik de verkeerde meisjes tegen. En dan zit mijn snoet er helemaal onder.
quote:OH MIJN GOD. Je hebt me misselijk gemaakt, en ik moet nog een verjaardagsgebakje op,Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe dr wenkbrauwen eruit zien zonder make-up
quote:Koortslip = Herpes.Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, deze maakte het blijkbaar niet uit. Egoistische alternatieve meisjes. Stel je voor dat het aids was ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |