Bij mij zie je er sinds gisteren ook niet veel meer van. Gewoon goed zalf smeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Koortslip zie je ook niet altijd, bij mn zusje ook niet.
gewoon gaan schuren! dan denken we dat je meer wiltquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Blushed het volgende:
hoe laat je iemand eingelijk merken dat je met hem wilt zoenen? Want meestal laten jongens mij dat merken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door hem te zoenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Blushed het volgende:
hoe laat je iemand eingelijk merken dat je met hem wilt zoenen? Want meestal laten jongens mij dat merken..
Naar zijn mond kijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:28 schreef Blushed het volgende:
Ik heb geen idee. Heb jij trouwens ook zo'n verfporum?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:10 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Waar zijn de andere berichtjes
Raar..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb jij trouwens ook zo'n verfporum?
Synoniemen kun je in de onderwerptitel vinden. En anders vraag je het aan Blushed. Die weet er alles van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:13 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Raar..
En nee, want ik heb geen idee wat een verfporum is.
Gut, geen zin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Synoniemen kun je in de onderwerptitel vinden. En anders vraag je het aan Blushed. Die weet er alles van.
Soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:16 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Oh nu weet ik 't. Nee dat heb ik niet.
Jij dan?
Whahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms. [ afbeelding ]
Soms kom ik de verkeerde meisjes tegen. En dan zit mijn snoet er helemaal onder.
quote:OH MIJN GOD. Je hebt me misselijk gemaakt, en ik moet nog een verjaardagsgebakje op,Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe dr wenkbrauwen eruit zien zonder make-up
quote:Koortslip = Herpes.Op vrijdag 15 oktober 2010 16:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zo, deze maakte het blijkbaar niet uit. Egoistische alternatieve meisjes. Stel je voor dat het aids was ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |