quote:
Ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar de gulden middenweg.
Aan hun afgeschoren wenkbrauwen, getekent met een watervast stift ofzo.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Geile sletjes moet je toch kunnen herkennen?
Daar voel je niets van.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Aan hun afgeschoren wenkbrauwen, getekent met een watervast stift ofzo.
Oranje gezichten
en spinnenpoten mascara.
+ wit/blond dood haar, met meters uitgroei
en een roze adidasvestje.
Makeup is mooi, teveel niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Dionysiou het volgende:
Tevens, make-up is wel mooi hoor, mits het een bijzaak blijft.
Precies.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef Blushed het volgende:
[..]
Makeup is mooi, teveel niet.
Met een beetje mascara + oogpotlood/eyeliner, beetje lipgloss, en mischien een heel klein beetje foundation zie je er beter uit dan met een geplamuurde kop.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
Je bedoelt dit soort types enzo?
[ afbeelding ]
MY EYES....MY EYES !!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Iekquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
'quote:Op woensdag 22 september 2010 09:46 schreef Koopsie het volgende:
Als je daarnaast wakker word schrik je je ook de pleuris.
Dé faalopmerking voor een vrouwquote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Blushed het volgende:
Snap trouwens helemaal niet wat mannen/jongens in die wijve zien.
Niet alleen tieners, mijn zus van bijna 30 heeft nog een ergere plamuurkop dan meisjes van rond de 16.quote:
Barbie is gewoon roze van het foundationquote:Op zondag 26 september 2010 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Oh oh Cherso --> Barbie
Need I say more?
Ik ben dól op make-up. En ik probeer het zo te doen dat je het niet ziet. En raad eens het is gelukt. Mijn vriend heeft nooit geweten dat ik veel make-up opsmeerde tot ik het hem vertelde. En toen was 'ie benieuwd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
Verschrikkelijk dat.. Hoe vroeg moet je dan ook wel niet opstaan 's ochtends als je nog zo'n hele laag troep op je gezicht moet smeren...
Gequote voor de waarheid, veel mannen/jongetjes vinden dit aantrekkelijk. Zelf vind ik minder makeup -> meer naturel een stuk aantrekkelijker.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dé faalopmerking voor een vrouw
Wat ze zien is overduidelijk geaccentueerde vrouwelijkheden. Zeker na een biertje of wat valt dat direct op en lopen ze hun leuter achterna, hun blik vertroebeld door alcohol en gebrek aan het broodnodige licht in de etablissementen waar vochtige kutjes en harde tampeloerissen hoopvol tezamen komen.
Maar dit is wel teveel van het goede idd.
je was rood net als Lydia?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben dól op make-up. En ik probeer het zo te doen dat je het niet ziet. En raad eens het is gelukt. Mijn vriend heeft nooit geweten dat ik veel make-up opsmeerde tot ik het hem vertelde. En toen was 'ie benieuwd.
Ging hij kijken hoe ik make-up opdeed, yay.
nee, het is een serieuze verslaving van me. De een sigaretten, de ander kleren, de ander games en ik make-up.
Ik sta om 6:00 uur s'ochtends op. Douchen, tandenpoetsen, kleren aan, haar kammen en dan make-up opdoen. En dan stap ik 7:45 op de fiets.
Lang leve mij.
Maar wees gerust, ik ben niet blond. Mijn wenkbrauwen zijn nog van haar en zo naturel mogelijk. Mascara zit er altijd wel een beetje maar nooit van die samengeklitte, stijve poten. Foundation kan nog wel eens mislukken.. maar dat is de prijs die je betaald voor een addiction.
Ik ben niet blond. Ik ben geboren met zwart haar dat door mijn vaders genen is getransformeerd tot koperrood. Yay.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je was rood net als Lydia?
dus uit je bericht begrijp ik als je blond bent ben je nep?
Nou dankjewelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:27 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben niet blond. Ik ben geboren met zwart haar dat door mijn vaders genen is getransformeerd tot koperrood. Yay.
je zei dat je koperrood was ofzo en dat blond nep is dus zeg ik nou dankjewelquote:
Hihi, zei ik dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zei dat je koperrood was ofzo en dat blond nep is dus zeg ik nou dankjewel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |