HAHAHAHA, neequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef Ungkai het volgende:
Ik heb eergisteren (zondag) Een Ouija bord gekocht op een vliegenmarkt (zo heet dat toch?)
Zeg dan gewoon onverzorgde vrouw, in plaats van een Junk die geen drugs gebruikt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:08 schreef Ungkai het volgende:
[..]
ha-ha-ha
Zeg dan gelijk luizen markt qq
Ik ook niet, no wayquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:09 schreef Paul het volgende:
![]()
Maar ff serieus, ik zou zo'n bord nooit durven te proberen
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Ireyon het volgende:
Gefeliciteerd, je bent geestelijk in orde.
Dat klinkt zo saaiquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Frishe het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon onverzorgde vrouw, in plaats van een Junk die geen drugs gebruikt.
Niet ik heb het opgezocht het is Luizenmarktquote:
Dat mag ik niet zeggen in dit subforum. Laten we 't erop houden dat, wanneer zo'n bord 'werkt', je niet helemaal nuchter bent.quote:
Het is sowieso niet luizenmarktquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:15 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Niet ik heb het opgezocht het is Luizenmarkt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oow...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen in dit subforum. Laten we 't erop houden dat, wanneer zo'n bord 'werkt', je niet helemaal nuchter bent.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef Ungkai het volgende:
Ik heb eergisteren (zondag) Een Ouija bord gekocht op een vliegenmarkt (zo heet dat toch?) Luizenmarkt VLOOIENmarkt
Hij was van een best wel vaag vrouwtje
Een soort Junk maar dan eentje die geen drugs gebruikt haahahaaa
Maar iig
Ik heb dat ding gebruikt, maar het werkte denk ik niet??
Ik stelde random vragen, hoe is het weer daarboven
En hebben jullie internet, dat soort dingen, maar er gebeurde niks...
Wel werd het heel koud, maar dat kan komen door het open raampje...
Tips?
Suggesties?
Opmerkingen?
Aanmerkingen?
oowja, wat moet je vooralNiet doen
Wat zijn trollsquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:20 schreef Bastard het volgende:
Hoe is het weer, hebben jullie internet...
Ik geloof dat we in de maling worden genomen, alleen trolls zijn zo erg... toch?
Ja ik snap het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Wat zijn trolls![]()
Nee, maar het was een voorbeeld.
Ik stelde random vragen geen speciefieke,
Om te kijken of dat ding werkt,
want ik wil hem/haar niet boos maken snappie?
He?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Bastard het volgende:
Oh, in before the 'ouija is nep posts'
Volgens mij is het altijd het zelfde waarmee je te maken krijgt: slechte geesten, onreine geesten, demonen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik snap het.
Blijf er ajb vanaf! Als je niet weet waar je mee speelt doe het dan niet.
Google anders ook eens wat :
http://paranormaal-onderzoekersteam.webs.com/degevaren.htm
Als je het serieus wil proberen is het misschien handig een beetje respect te tonen en niet met domme vragen te komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef Ungkai het volgende:
Ik heb eergisteren (zondag) Een Ouija bord gekocht op een vliegenmarkt (zo heet dat toch?) Vlooienmarkt
Hij was van een best wel vaag vrouwtje
Een soort Junk maar dan eentje die geen drugs gebruikt haahahaaa
Maar iig
Ik heb dat ding gebruikt, maar het werkte denk ik niet??
Ik stelde random vragen, hoe is het weer daarboven
En hebben jullie internet, dat soort dingen, maar er gebeurde niks...
Wel werd het heel koud, maar dat kan komen door het open raampje...
Tips?
Suggesties?
Opmerkingen?
Aanmerkingen?
oowja, wat moet je vooralNiet doen
Wel aardig dat je serieus regageertquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je het serieus wil proberen is het misschien handig een beetje respect te tonen en niet met domme vragen te komen.
Er zijn 2 mogelijkheden, of je praat met entiteiten, of je praat met jezelf.
In beide gevallen zullen dit soort vragen niet werken, ze zijn namelijk redelijk stomzinnig.
Je onderbewustzijn zal er niet op reageren, je weet immers al dat het onzinvragen zijn, eventuele entiteiten zullen het niet echt op prijs stellen dat je je zo gedraagt.
Daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je het serieus wil proberen is het misschien handig een beetje respect te tonen en niet met domme vragen te komen.
Er zijn 2 mogelijkheden, of je praat met entiteiten, of je praat met jezelf.
In beide gevallen zullen dit soort vragen niet werken, ze zijn namelijk redelijk stomzinnig.
Je onderbewustzijn zal er niet op reageren, je weet immers al dat het onzinvragen zijn, eventuele entiteiten zullen het niet echt op prijs stellen dat je je zo gedraagt.
Zou je het wel doen? Je hebt het bewijs al dat kwaaie geesten bestaan, zo meteen wordt het erger dan voorheen en kom je er nooit meer vanaf, zoals ik nu omdat ik doorging.quote:
Juist. Heel goed dat je waarschuwt, overigens net als Bastard.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:01 schreef Manke het volgende:
[..]
Zou je het wel doen? Je hebt het bewijs al dat kwaaie geesten bestaan, zo meteen wordt het erger dan voorheen en kom je er nooit meer vanaf, zoals ik nu omdat ik doorging.
Ik ben 15,quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef Loppe het volgende:
TS lijkt me 16 jaar ofzo, dus beweringen van niet doen, gevaarlijk;... moedigen hem enkel maar aan.
Vraag eens aan Erodome, die weet er veel van, én is nu aanwezig. En er zijn nog wel een paar users die weten hoe dit werkt. Bastard, Jogy, Michielos om er maar een paar te noemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ik ben 15,
bij mij is dat niet zo..
Maar ik zou wel graag gevaren ervan willen weten enzo.
Nee, het kwam als een leuk bordspelletje op de markt, totdat mensen erachter kwamen dat geesten het kunnen gebruiken om boodschappen door te geven. Ik ben nog steeds aan het proberen of het ook lukt met Scrabble..quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef timbob het volgende:
Ouija is een bordspel van Parker (bekend van monopoly / dochterbedrijf van Hasbro) en was gewoon een grappig gezinsspelletje. Totdat ze in een film, ik dacht poltergeist, er 'geesten mee gingen oproepen'.
Daarna werden ze ineens een stuk minder verkocht als gezinsspelletje
Het is net waar je in gelooft.
Sommige mensen lezen de toekomst uit theebladeren, het is daarom niet meteen gevaarlijk om thee te drinken.
Dat is niet helemaal waar, de opstelling zoals we hem nu kennen komt idd van een bordspelletje af, maar er wordt al veel langer gebruik gemaakt van dat soort zaken om met "geesten" te spreken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef timbob het volgende:
Ouija is een bordspel van Parker (bekend van monopoly / dochterbedrijf van Hasbro) en was gewoon een grappig gezinsspelletje. Totdat ze in een film, ik dacht poltergeist, er 'geesten mee gingen oproepen'.
Daarna werden ze ineens een stuk minder verkocht als gezinsspelletje
Het is net waar je in gelooft.
Sommige mensen lezen de toekomst uit theebladeren, het is daarom niet meteen gevaarlijk om thee te drinken.
Zoals gezegd zijn er 2 mogelijkheden die ik allebei open laat in deze uitleg zonder mijn eigen idee erbij te ventileren van wat het nu zal zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ik ben 15,
bij mij is dat niet zo..
Lees ditquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ik ben 15,
bij mij is dat niet zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |