HAHAHAHA, neequote:Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef Ungkai het volgende:
Ik heb eergisteren (zondag) Een Ouija bord gekocht op een vliegenmarkt (zo heet dat toch?)
Zeg dan gewoon onverzorgde vrouw, in plaats van een Junk die geen drugs gebruikt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:08 schreef Ungkai het volgende:
[..]
ha-ha-ha
Zeg dan gelijk luizen markt qq
Ik ook niet, no wayquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:09 schreef Paul het volgende:
![]()
Maar ff serieus, ik zou zo'n bord nooit durven te proberen
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Ireyon het volgende:
Gefeliciteerd, je bent geestelijk in orde.
Dat klinkt zo saaiquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Frishe het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon onverzorgde vrouw, in plaats van een Junk die geen drugs gebruikt.
Niet ik heb het opgezocht het is Luizenmarktquote:
Dat mag ik niet zeggen in dit subforum. Laten we 't erop houden dat, wanneer zo'n bord 'werkt', je niet helemaal nuchter bent.quote:
Het is sowieso niet luizenmarktquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:15 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Niet ik heb het opgezocht het is Luizenmarkt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oow...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen in dit subforum. Laten we 't erop houden dat, wanneer zo'n bord 'werkt', je niet helemaal nuchter bent.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:51 schreef Ungkai het volgende:
Ik heb eergisteren (zondag) Een Ouija bord gekocht op een vliegenmarkt (zo heet dat toch?) Luizenmarkt VLOOIENmarkt
Hij was van een best wel vaag vrouwtje
Een soort Junk maar dan eentje die geen drugs gebruikt haahahaaa
Maar iig
Ik heb dat ding gebruikt, maar het werkte denk ik niet??
Ik stelde random vragen, hoe is het weer daarboven
En hebben jullie internet, dat soort dingen, maar er gebeurde niks...
Wel werd het heel koud, maar dat kan komen door het open raampje...
Tips?
Suggesties?
Opmerkingen?
Aanmerkingen?
oowja, wat moet je vooralNiet doen
Wat zijn trollsquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:20 schreef Bastard het volgende:
Hoe is het weer, hebben jullie internet...
Ik geloof dat we in de maling worden genomen, alleen trolls zijn zo erg... toch?
Ja ik snap het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Wat zijn trolls![]()
Nee, maar het was een voorbeeld.
Ik stelde random vragen geen speciefieke,
Om te kijken of dat ding werkt,
want ik wil hem/haar niet boos maken snappie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |