Ik zit in de bieb te studeren, dus heb ff geen geluid. Nog wat noemenswaardigs in dit stukje?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef Ragboer het volgende:
Geen idee of deze al gepost is: http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s1_a29.xml (op 2 minuten)
Omg, Matsoe Matsoe met dat kussen @ 1.10quote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef pberends het volgende:
Oh Oh Cherso-crew stuwt kijkcijfers De Leeuw
Wat zegt MM op 0.17????????????????/quote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef Pino112 het volgende:
Matsoe Matsoe: En als ze dan nog niet reageert, ga ik naar der zusje toe![]()
![]()
"Ik zeg gewoon 'Hoi', en als ze geen gedag terugzegt, dan zeg ik, goed dan word je ook niet zwanger"quote:Op donderdag 23 september 2010 15:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat zegt MM op 0.17????????????????/
Wat een held!!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Ik zeg gewoon 'Hoi', en als ze geen gedag terugzegt, dan zeg ik, goed dan word je ook niet zwanger"
Die Roos met d'r kauwgomquote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef pberends het volgende:
Oh Oh Cherso-crew stuwt kijkcijfers De Leeuw
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Ik zeg gewoon 'Hoi', en als ze geen gedag terugzegt, dan zeg ik, goed dan word je ook niet zwanger"
Hopelijk heeft hij gewoon het een en ander gedaan met een andere chick. Dikke ruziequote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat Roos en Sniper uit elkaar zijn,anders zat Roos wel op zijn schoot ipv Elize.
Of ze mogen van de producent niet bij elkaar hangen zodat mensen blijven kijken hoe het met ze afloopt.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij gewoon het een en ander gedaan met een andere chick. Dikke ruzie
Toch raar dat ik het wel makkelijk kan verstaan, maar wellicht beheers jij Twents weer? Al blijf ik dat niet het zelfde vinden. Omdat in het Twents gewoon woorden worden verdraaid en verder verandert.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik verstond alleen t woordje zwanger, en dacht hoor ik dat nou goed, en kon er geen lopende zin van maken..
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Pino112 het volgende:
"Wat is het toppunt van Oh Oh Cherso? Als Jokertje Barbie in d'r Sterretje Snipert!"
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Pino112 het volgende:
"Wat is het toppunt van Oh Oh Cherso? Als Jokertje Barbie in d'r Sterretje Snipert!"
quote:
Nee Z-O Brabants... Sommige stukken gaan te snel.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch raar dat ik het wel makkelijk kan verstaan, maar wellicht beheers jij Twents weer? Al blijf ik dat niet het zelfde vinden. Omdat in het Twents gewoon woorden worden verdraaid en verder verandert.
"Wat is het toppunt van Oh Oh Cherso? Als Jokertje Barbie met zijn Kaboutertje in d'r Sterretje Snipert!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
WIe maakt er een gifje dat matsoe matsoe die kauwgum uit zn mond laat vallen XD ?
Nou nou!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:59 schreef harcoi het volgende:
Paul de Leeuw werd flink gedisst door die hagenezen
Met dank aan Paul voor de submitquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef pberends het volgende:
Oh Oh Cherso op gevel Haags stadhuis
ik reed er net langs met de tram en ze waren al bezig met eea op te bouwen enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef pberends het volgende:
Oh Oh Cherso op gevel Haags stadhuis
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
"Wat is het toppunt van Oh Oh Cherso? Als Jokertje Barbie met zijn Kaboutertje in d'r Sterretje Snipert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |