ik denk dat hij er zo beter op staat dan als de knal helemaal in beeld is... beeldvullend is meestal indrukwekkende dan helemaal beeld! Zo lijkt de klap veel groter dan als je hem er helemaal op had gezet.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef Timmos het volgende:
Echt niemand heeft de knal fatsoenlijk op foto.. Was zoveel groter dan iedereen had verwacht.. Was een paarhonderd meter bij ons vandaan en 70mm was nog teveel
1 grote zandbal jonguh!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Timmos het volgende:
Het was er meer dan 1![]()
[ afbeelding ]
Maar braaf uitgeprint en naar de dader gebracht.. Voorstel gedaan om ze 475 te laten betalen aan mij, maar net bericht gehad dat ze willen dat die gerepareerd wordt.. Jammer, anders had ik een nieuwe kunnen kopenquote:Hier stuur ik u de reparatieofferte van uw nikon d40+18-55 camera en lens.
--------------------------------------------------------------------------------
De totale kosten worden geschat op Euro 500,26
Uit te voeren werkzaamheden:
Val/stootschade geconstateerd: rear/fpc/selector. dial/ccd unit vervangen
Matglas en ccd vervangen
Schoonmaak spiegelhuis.
Lens herstellen.
Hij kan natuurlijk moeilijk bij zijn verzekering aankomen met de melding dat hij jou 475 heeft gegeven. Maar jij krijgt dat geld toch? Dan hoef je het daarna toch niet te fixen? Koop je van die 500 euro mooi een nieuwequote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef Timmos het volgende:
Mail gehad vandaag..
[..]
Maar braaf uitgeprint en naar de dader gebracht.. Voorstel gedaan om ze 475 te laten betalen aan mij, maar net bericht gehad dat ze willen dat die gerepareerd wordt.. Jammer, anders had ik een nieuwe kunnen kopen.. Maar goed, het is opgelost, laten we het daar op houden
Je kan moeilijk aankomen bij je verzekering zonder factuur..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk moeilijk bij zijn verzekering aankomen met de melding dat hij jou 475 heeft gegeven. Maar jij krijgt dat geld toch? Dan hoef je het daarna toch niet te fixen? Koop je van die 500 euro mooi een nieuwe
Ja, maar die beslissing was niet aan mij helaas.. Maar aan de vernieler, ik had een voorstel gedaan maar hun willen gewoon reparatie en een factuur (wat te begrijpen is wel), ook al is het misschien meer als ¤500quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef Uncle het volgende:
Dat heet toch total loss... en nieuwe is goedkoper
Klopt, maar daarna krijg jij dat toch op je rekening gestort?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je kan moeilijk aankomen bij je verzekering zonder factuur..
Als ik schade heb aan m'n auto moet ik naar een bedrijf dat door m'n verzekering wordt aangewezen volgens mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef PKfotografie het volgende:
dacht dat je alleen een offerte hoefde te sturen naar een verzekering..
mijn autoschade heb ik bv gewoon vergoed gekregen nadat er een taxatie van de schade was gedaan.
reparatie kon ik toen laten doen toen ik de centen al op zak had.
Ha! Xi ook weer in he tland der levendenquote:
Heb ff vrij. Dus probeer dan ook af en toe weg te zijn van de computer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ha! Xi ook weer in he tland der levenden
Ah lekker bezig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb ff vrij. Dus probeer dan ook af en toe weg te zijn van de computer.
Lukt niet altijd (zoals woensdag bijv) Maar! vanmiddag even een weekendje weg in NL (ja, kamera gaat mee) dus dan ben ik weer ff weg.
voor de offerte ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ik schade heb aan m'n auto moet ik naar een bedrijf dat door m'n verzekering wordt aangewezen volgens mij.
Daar heb ik weinig meer bij in te brengen denk ik.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef taxibabe het volgende:
Weekend!!
Vanaf volgende week wat rust in de tent, vandaag bij 1 functie voor het laatst. Leuk bloemetje gekregen en een vvv-bon (die is ook alweer uitgegeven).
Ik leef al een hele tijd hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hee, ook weer in the land of the living?
nog leuke platen kunnen vinden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik leef al een hele tijd hoorBen retro gegaan btw
Heb nu een platenspeler
Genesis en Leonard Cohenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nog leuke platen kunnen vinden?
Ooh cool!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik leef al een hele tijd hoorBen retro gegaan btw
Heb nu een platenspeler
Bridge wordt gratis geleverd bij Photoshop hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu in de redactie van het clubkrantje, en een ander redactielid zit in de ICT wereld. Die heeft dus net Adobe Bridge voor me geregeld. Nu alleen Photoshop nog ergens vandaan halen, en dan zit ik goed.
Ja, daar gaat mijn euforisch moment.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bridge wordt gratis geleverd bij Photoshop hoor
Ik ben goed in het neerslaan van dat soort momentenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat mijn euforisch moment.
Jammer genoeg wel ja. Maar nu wil ik wel photoshop. Die moet ik alleen hebben zonder ervoor te betalenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben goed in het neerslaan van dat soort momenten
De belichting van een foto bepaal je met je diafragma, sluitertijd en ISO. De diafragmawaarde wordt aangegeven met een F-getal (ik neem aan dat je daarop doelt met "iets met F"quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er een topic voor simpele vragen?
Ik wil graag een foto maken, dat de kleuren wat feller zijn (overbelicht?) maar zonder flits
en de voorgrond scherp en de achtergrond niet zo
Ik heb de camera al op AV gezet. Het is een canon volgens mij 350d. Ik moet iets met F doen maar ik zie geen F?
jaaaa dat zocht ik! dat kon met mn vaders nikon, super grappigquote:Achterop je camera zit zo'n Av-knopje met een zwart/wit plusje en minnetje eronder, als je die knop indrukt en even je scrollwiel gebruikt, zie je dat pijltje op je scherm als het goed is heen en weer bewegen tussen -2, -1, 0, +1 en +2. Als je wilt overbelichten, zorg je dat je hem op bijv. +1 of +2 zet... Even mee experimenteren.
Mocht je je ooit bedenken, hiermee kun je de achtergrond zo onscherp maken als je zelf wilt: http://www.kamera-express(...)?id=373&c1=471&pc=47quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja voglens mij is het gewoon de standaard kitlens (ga ook geen nieuwe kopen)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Chanty het volgende:
Ik begin echt te ont-FOK!ken
Werken heeft toch een bijzondere invloed op je leven
Welke? Sauna's zijn tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |