Puick werk, huh.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Oh het volgknopje staat op een andere plek. En als ik er nu op klik blijft ie gewoon op volg topic staan. Chapeau Danny.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:
Inclusief rood pittig kapselquote:
Mooi hea.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallo![]()
[..]
Inclusief rood pittig kapsel
Hallotjesquote:
Oja, moet eigenlijk los haar voorstellen, vies en vet, maar TY.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallotjes![]()
Jouw dreads uit de OP zijn ook wel tof.
Greezyquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, moet eigenlijk los haar voorstellen, vies en vet, maar TY.
Een ouderwetsche eckte portfolio of een online geval?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ben aan het knutselen voor mijn portfolio
Online gevalquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een ouderwetsche eckte portfolio of een online geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |