ZIjn vader is 5 jaar jonger dan Ray Davies, zat in een behoorlijk legendarische band (in bepaalde kringen in ieder geval), vormde later een duo met zijn (nu ex-)echtgenote.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:08 schreef belsen het volgende:
Beroemde vader én moeder én Brits...
Ray Davies had dacht ik een dochter bij Chrissie Hydne.
Spoon is een Amerikaanse band en ik kan niks met je tweeling hint.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:31 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, wel een gitarist.
en je negeert de tweeling-hint
Ik kwam niet verder dan dat met tweeling, maar ik denk: dat zal wel niet.quote:
Ik zag hem ook liggen, ja.quote:
Ik zou toch echt zweren Nick Cave te herkennen in de tweede van rechts.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, toch wel, maar eigenlijk heetten ze toen nog the Boys Next Door
belsen +1
Dat issie dus ookquote:Op woensdag 22 september 2010 10:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou toch echt zweren Nick Cave te herkennen in de tweede van rechts.
Goed en uiteindelijk toch fout gedacht...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef Grobbel het volgende:
In het kader van een mogelijke vervolgvraag: een jonge, getekende Phil Spector?
Want?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou er nog een reserve bij doen..
Omdat Cucaracha het dier is, niet de Cucamarchaquote:Op woensdag 22 september 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Maar voor de zekerheid: Osmonds - Crazy Horses
Shit, het origineel (niet van TNN) heet ook Cucaracha, zie ik net...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat Cucaracha het dier is, niet de Cucamarcha
Je moet dat ook gewoon aan 010 overlatenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit, het origineel (niet van TNN) heet ook Cucaracha, zie ik net...
Madmaster +1quote:Op woensdag 22 september 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Maar voor de zekerheid: Osmonds - Crazy Horses
Nee, dat zijn cucaracha's, FC Utrecht speelt La Cucamarcha van TNN na elk doelpunt...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet dat ook gewoon aan 010 overlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |