quote:
Die dus, de tweede keer met George Michael en in de remix.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:51 schreef ranja het volgende:
Somebody to Love en Under Pressure ook nog
Dan Somebody to love wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:53 schreef cafca het volgende:
Under Pressure telt niet, dat was als achtergrondkoortje.
en daar bleef het dus ook bij...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Grobbel het volgende:
Enige twee die ik zeker weet zijn Purple Rain en The Most Beautiful Girl in the World (die laatste omdat het in 'mijn' tijd gebeurde).
Valt dan inderdaad tegen...quote:
Wie ambieert schijnbaar een solocarrière?quote:Een grote glimlach verschijnt op het gezicht vanals hij in zijn eentje, gewapend met een akoestische gitaar, richting de staande microfoon loopt. "Het is voor mij een hele grote eer om in het voorprogramma van Paul Weller te spelen. Echt waar." Van een dergelijk clichématige zin kijkt niemand meer op, zou je zeggen. Maar hij meent het echt. Zijn lichaamstaal liegt niet.
Het komt van 3voor12 ja. Nee, deze meneer is vooral bekend van zijn band (de zangert van ... is daarom ook wel goed).quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Och, dat heb ik gelezen in de beruchte recentie van 3 voor 12...
Paulusma?
En toch geen Paulusma van Daryll-Ann.quote:Vanavond heeftvoor het publiek een fijne verrassing in petto. Anne Soldaat speelt een paar liedjes mee. Het jammerende gitaargeluid van Soldaat in combinatie met de immer rauwe stem werkt uitstekend. Zijn stem klinkt volwassener. Hij oogt volwassener. Een t-shirtje is ingewisseld voor een blazer. De gympies hebben plaats gemaakt voor nette suède schoenen.
Doordaten Soldaat al menig podium hebben gedeeld, zijn ze perfect op elkaar ingespeeld. De zaal loopt vol. En dat kan goed door deze gouden combinatie komen. Of misschien toch omdat de Wellerfans hun held willen zien?
Geheel compleet zelfs. Hij heeft een tijdje Anne Soldaat gebackt, tijdens diens concerten. Ik weet eigenlijk niet offie al veel solo heeft opgetreden. Gem ben ik eigenlijk na de eerste rush een beetje uit het oog verloren. De laatste keer dat ik ze zag was vorig (?) jaar op De Beschaving, toen viel het mij niet tegen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef Grobbel het volgende:
Maurits Westerik (Gem).
Maar die treedt volgens mij al een tijdje solo op...
Ja, dat zijn wel leuke initiatieven, een van beide dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:27 schreef Grobbel het volgende:
Hij heeft een tijdje langs een hoop huiskamers getourd met Live in the Living (of Live in the Living Room; één van beide. Het schijnt dat die twee concepten elkaar niet echt mogen.We hadden ooit bij onze 3v12-lokaalsite een recensie geplaatst over 1 van beide thema-concepten en hadden per ongeluk de naam van het andere concept gebruikt. En of we een boze mail kregen...
).
Wat van wie?quote:Ela é
Eu sou o menino dela
Ela é o meu amor
E eu sou o amor todinho dela
A lua prateada se escondeu
E o sol dourado apareceu
Amanheceu um lindo dia
Cheirando a alegria
Pois eu sonhei
E acordei pensando nela
Pois ela é
E eu sou o menino dela
Ela é o meu amor
E eu sou o amor todinho dela
Foto is van de jaren '60 lineup.quote:are an influential Brazilian psychedelic rock band that were linked with the Tropicália movement of the late 1960s. It was formed by two brothers and a vocalist, but has gone through numerous personnel changes throughout its existence. After a hiatus from the late 1970s to the early 2000s, the band reunited for a tour in 2006.
cafca +1quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:06 schreef cafca het volgende:
Ah, Os Mutantes
Inderdaad bekender van naam dan van foto en songteksten
quote:Os Mutantes is one of the most well-known and influential rock bands in Brazil. In addition, many contemporary underground or independent bands in the United States and Europe cite Os Mutantes as a major influence. Kurt Cobain publicly requested a reunion tour from the trio in 1993, writing a letter to Arnaldo Baptista.[6] Cobain was introduced to them by Pat Fear from White Flag (whose collaboration with Redd Kross and other friends under the name The Tater Totz was the first American band to cover or even cite Os Mutantes on their 1988 LP Alien Sleestaks from Brazil). Beck paid tribute to the group with his single "Tropicália" from the album Mutations. The Bees (UK band) covered "A Minha Menina" on their first album, Sunshine Hit Me. Kevin Barnes of of Montreal cites Os Mutantes as an important influence.[7][8] Talking Heads frontman David Byrne has worked to publish and promote the group's music through his Luaka Bop label
Zoon van Steve Winwood?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:14 schreef cafca het volgende:
Iets totaal anders, wie:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |