4 jaar eerder.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:18 schreef ranja het volgende:
Oh die heeft wekenlang op 1 gestaan, wat was het, eind 81?
softfeel +1quote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef Softfeel het volgende:
Spencer Dryden was het en drumde voor: Jefferson Airplane
was wel een hit in nederland alleen niet op die manier..quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef Burnett het volgende:
Opgezocht: was geen hit in Nederland...
XTC - Senses Working Overtimequote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef Softfeel het volgende:
een stukje songtekst
Bodies working overtime
Your money don't matter
de titel en uitvoerende hij is makkelijk
Daar moest ik ook aan denken, maar dat is niet bodies, maar, eh, senses working overtime.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
XTC - Senses Working Overtime
nope helaasquote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
XTC - Senses Working Overtime
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Iets meer aan de cola, MM?![]()
[ afbeelding ]
Ik gokte dat die zinnen elders in de song nog voor kwamen, je probeert af en toe eens wat...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, maar dat is niet bodies, maar, eh, senses working overtime.
Ik associeer eigenlijk maar 1 nummer met die film en dat is niet deze.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:13 schreef Softfeel het volgende:
ach een beetje oud mag wel...
en het is toch iets wat iedereen wel gezien heeft toch
Nog een hint? Waar staat de vorige?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Softfeel het volgende:
Oke nog een hint
tom cruise met een bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |