lies uitzending gemist goolen kun je em volgens mij gelijk zien is het proberen waard toch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou dat ik kon downloaden, ik wil het hele eerste seizoen van Glee zien, nu.
Je hebt PM met o.a. een link naar een review van dit apparaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef hondjes het volgende:
Ik denk dat Jian straks komt met..
JIJ KOOPT VOORLOPIG NIETS, Ik geef je wel een linkje, als er iets te koop is.
en denkt..stom wijf..
Ik heb ze al, ik heb ze al, na na nananaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou dat ik kon downloaden, ik wil het hele eerste seizoen van Glee zien, nu.
Ja, zit nu te lezen en men is niet enthousiast...thanksquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt PM met o.a. een link naar een review van dit apparaat
Ik zou dit persoonlijk niet doen en nog even wachten op de "grote jongens" zoals Asus en Samsung en anderen, die ongetwijfeld wat duurder zullen zijn, maar ook meer waar voor hun geld zullen bieden.
En, nee dat denk ik zeker niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze al, ik heb ze al, na na nanana![]()
Sorry![]()
Helpt het als ik zeg dat ik het niet heel geweldig vindquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook niet in te wrijven natuurlijk.
Dat kan hij volgens mij ook wel, maar hij houdt niet zo van downloaden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik het niet heel geweldig vind![]()
Kan dat vriendje van je niet even die afleveringen binnenslurpen, kan ie toch wel
Dat downloaden is toch een kwestie van 10 minuten en voor de rest komt het vanzelf binnen, ik zou zeggen een beetje druk erop, twist his arm of eventueel een ander lichaamsdeel naar keuzequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan hij volgens mij ook wel, maar hij houdt niet zo van downloaden.
Vindt je het echt niet geweldig? Ik vind het echt een leuke serie juist, beetje weedsgevoel.
Dit ligt toch iets anders, het komt toch op TV, je ziet het alleen wat sneller als je het binnenhaalt. Hij moet niet zeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Hij houdt er niet zo van. als in principekwestie.
Maar misschien vind ik binnenkort de moed wel om wéér torrent de downloaden en het nog eens te proberen. Ik begreep dat Noek het ook kon, dus.
Geintje Noek, ik schat je digitale vaardigheden een stuk hoger in dan de mijne.
Welterustenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Dat nummer ken ik wel, uiteraard.
En ik kan mij goed voorstellen dat je het met elkaar gaat vergelijken, soort van zelfde verhaal.
Naja nog maar eens zeuren bij vriendje dan, morgen ofzo, nu slapen.
Slaap lekker Jian.
Goed nummerquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een mooie afsluiter van deze roerige dag![]()
In bed gekeken en dat was geen succes. Ook dat is de beschaving voorbij maar een oplossing heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een hele beklemmende docu, daar werd ik naar van.
Mijn herinnering piepte niet en toen was ik in bed dus heel oppervlakkig British Next Top Model aan het kijken. Met Elle.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Noek het volgende:
In bed gekeken en dat was geen succes. Ook dat is de beschaving voorbij maar een oplossing heb ik ook niet.
Vreselijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |