lies uitzending gemist goolen kun je em volgens mij gelijk zien is het proberen waard toch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou dat ik kon downloaden, ik wil het hele eerste seizoen van Glee zien, nu.
Je hebt PM met o.a. een link naar een review van dit apparaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef hondjes het volgende:
Ik denk dat Jian straks komt met..
JIJ KOOPT VOORLOPIG NIETS, Ik geef je wel een linkje, als er iets te koop is.
en denkt..stom wijf..
Ik heb ze al, ik heb ze al, na na nananaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wou dat ik kon downloaden, ik wil het hele eerste seizoen van Glee zien, nu.
Ja, zit nu te lezen en men is niet enthousiast...thanksquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt PM met o.a. een link naar een review van dit apparaat
Ik zou dit persoonlijk niet doen en nog even wachten op de "grote jongens" zoals Asus en Samsung en anderen, die ongetwijfeld wat duurder zullen zijn, maar ook meer waar voor hun geld zullen bieden.
En, nee dat denk ik zeker niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze al, ik heb ze al, na na nanana![]()
Sorry![]()
Helpt het als ik zeg dat ik het niet heel geweldig vindquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook niet in te wrijven natuurlijk.
Dat kan hij volgens mij ook wel, maar hij houdt niet zo van downloaden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik het niet heel geweldig vind![]()
Kan dat vriendje van je niet even die afleveringen binnenslurpen, kan ie toch wel
Dat downloaden is toch een kwestie van 10 minuten en voor de rest komt het vanzelf binnen, ik zou zeggen een beetje druk erop, twist his arm of eventueel een ander lichaamsdeel naar keuzequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan hij volgens mij ook wel, maar hij houdt niet zo van downloaden.
Vindt je het echt niet geweldig? Ik vind het echt een leuke serie juist, beetje weedsgevoel.
Dit ligt toch iets anders, het komt toch op TV, je ziet het alleen wat sneller als je het binnenhaalt. Hij moet niet zeuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Hij houdt er niet zo van. als in principekwestie.
Maar misschien vind ik binnenkort de moed wel om wéér torrent de downloaden en het nog eens te proberen. Ik begreep dat Noek het ook kon, dus.
Geintje Noek, ik schat je digitale vaardigheden een stuk hoger in dan de mijne.
Welterustenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Dat nummer ken ik wel, uiteraard.
En ik kan mij goed voorstellen dat je het met elkaar gaat vergelijken, soort van zelfde verhaal.
Naja nog maar eens zeuren bij vriendje dan, morgen ofzo, nu slapen.
Slaap lekker Jian.
Goed nummerquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een mooie afsluiter van deze roerige dag![]()
In bed gekeken en dat was geen succes. Ook dat is de beschaving voorbij maar een oplossing heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een hele beklemmende docu, daar werd ik naar van.
Mijn herinnering piepte niet en toen was ik in bed dus heel oppervlakkig British Next Top Model aan het kijken. Met Elle.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Noek het volgende:
In bed gekeken en dat was geen succes. Ook dat is de beschaving voorbij maar een oplossing heb ik ook niet.
Vreselijk!
En de betaversie is sinds zondag compatible met iPadquote:Op woensdag 22 september 2010 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitzendinggemist heeft de kwaliteit van de filmpjes verhoogd, las ik.
Is dit een heel gluiperige diss die ik niet begrijp!?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat jij er iets aan mist, Ian. Niks voor jou.
Op m'n smartphone wilde 't nooit werken, binnenkort nog maar eens proberenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de betaversie is sinds zondag compatible met iPad.
Nee! Ik zie in jou geen persoon die zo'n uiterlijkprogramma met huppelkutjes en hysteria kan waarderen. Ik vaar er wel bij, maar jij wordt er denk ik diep ongelukkig van.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit een heel gluiperige diss die ik niet begrijp!?Nee, ik ben aan het twijfelen gebracht door Mera die het wel wou zien...
De Uitzending Gemist app op mijn iPhone doet het heel goed, ook op iPad trouwens, maar dit is nu wel beter beeld.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n smartphone wilde 't nooit werken, binnenkort nog maar eens proberen.
Doet Elle de Britse versie? Is het leuk? Is het ook ergens makkelijk te vinden?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn herinnering piepte niet en toen was ik in bed dus heel oppervlakkig British Next Top Model aan het kijken. Met Elle.
Ik zie het ook niet op Uitzending Gemist staan.
Mmmm, vandaag dan maar niet. Veel te zonnig voor zoveel narigheid dat je maag ervan omdraait en je ogen gaan tranen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:16 schreef Noek het volgende:
Doet Elle de Britse versie? Is het leuk? Is het ook ergens makkelijk te vinden?![]()
Kweenie of je jezelf er nou echt een plezier mee doet hoor om het te kijken. Het stikt daar van de criminaliteit en dat is logisch want mensen zijn arm. Politie doet ook niet erg veel dus er zijn bedrijfjes die je in kunt huren en zij pakken ook mensen op. Dat gaat niet op een zachte wijze en soms zijn ook zij te laat en heeft men het recht al in eigen hand genomen. Ze steken zo de hens in een mens. Een crimineel legt uit hoe hij aan geld komt, als het moet duwt hij een baby onder de hete douche, magnetron of oven. En hoe gruwelijk allemaal, wat moeten ze dan? Zij hebben geen uitzicht op een normaal leven. Geen opleiding, geen uitweg, niks. Zo hopeloos!
Ah, dank je! Nu nog tijd verzamelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mmmm, vandaag dan maar niet. Veel te zonnig voor zoveel narigheid dat je maag ervan omdraait en je ogen gaan tranen.
Via YT, in goede kwaliteit. Hier staan ze allemaal: http://www.youtube.com/user/zgrantu#p/c/DC143107A41FD224
En daarna na realitytvfan.org voor de laatste serie Project Runwayquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja? Mag ik er nog een wtf ingooien?
Er komt een nieuwe mmorpg! (massive multiplayer online role playing game, voor haks: dat je met z'n allen online tegelijk rond gaat lopen met een poppetje dat je zelf hebt gemaakt en dan spelletjes of opdrachten gaat doen)
Denk een beetje richting World of Warcraft.
Nu hebben de mmorpgs meestal thema's als fantasy of futuristische shit... Deze nieuwe?
The World Of Michael Jackson! Yay!![]()
In before makkelijke grapjes over met een 5 man raid kindjes verkrachten en shit
Sssssst, we gaan het weer over modellen hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Was dat al teveel nerdspeak? Dit was verdomme de Jip en Janneke versie van mijn post![]()
Oh god, het is erger dan ik dacht
Dat kan twee kanten op ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |