Monarchie zuigt?quote:
Hoog tijd om van haar oude dag te gaan genietenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 72.... niet helemaal meer een jonge blom leeftijd.
quote:
Ik denk dat ze dat ook wel gedaan had als Claus nog geleefd had en gezond was geweest, maar nu kan ze haar zoon nog even ontzien zonder dat ze haar eigen gezin daarmee benadeelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoog tijd om van haar oude dag te gaan genieten
Mijn veilige thuishaven op Fok!, wat doe jequote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wilders heeft wel een gewaagd hoedje op. O nee, het is z'n haar.
Dan zal er wel weer een koninklijk uitvretertje onderweg zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:47 schreef Jian het volgende:
Max heeft een beste batterij in die jurk zeg
Ik vond haar er juist zo mooi slank en absoluut niet zwanger uitzien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal er wel weer een koninklijk uitvretertje onderweg zijn.
Uitzetten naar Friesland die paarden! Een beetje hier in het westen op straat schijten. Wat denken ze wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
die ene heet Jobke en die andere Jelle, de rest ben ik vergeten, sorry
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat de broertjes van Wim-Lex met een opgestoken middelvinger net onder de raamrand naar het volk zaten te zwaaien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me dan altiijd af wat ze tegen elkaar zeggen als ze zitten te zwaaien in die koets.
"Moet je dat stel mongolen weer zien staan".
"UIk krijg kramp in mijn kaken van het glimlachen".
Oh ja, daar werd me toch een ophef over gemaakt toen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat de broertjes van Wim-Lex met een opgestoken middelvinger net onder de raamrand naar het volk zaten te zwaaien.
gheghe, lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat de broertjes van Wim-Lex met een opgestoken middelvinger net onder de raamrand naar het volk zaten te zwaaien.
Licht-zalmroze jurk met hutsefrutsels aan de voorkant die je niet zo goed zag door haar sjerp.... wel een mooi aansluitend modelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef Deisyy het volgende:
Nu heb ik nog de outfit van Maxima niet gezien
Ies mooi!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Even uit de slideshow van Nu.nl gegapt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft zojuist theorie-rijexamen gedaan. Geslaagd!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:56 schreef Jian het volgende:
Nou, gaat er iemand nog wat gooien, tis best saai zo
vond Maxima weer een plaatje, mooie vrouw mooie jurkquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond haar er juist zo mooi slank en absoluut niet zwanger uitzien.
Gefeliquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, alle theelichthoudertjes moeten uit de verkoop gehaald wordenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:41 schreef danaqui het volgende:
Aanslag gezien op Bea, het zou verboden moeten worden die houdertjes
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond Maxima weer een plaatje, mooie vrouw mooie jurk
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat we eerst moeten onderzoeken of het een Ikea of Bolsius waxinelichtjehoudertje was, dan kunnen die het eerst uit de handelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, alle theelichthoudertjes moeten uit de verkoop gehaald worden
Het was er vast één van de Xenos. Vanaf nu ben ik ook Xenosfoob.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst moeten onderzoeken of het een Ikea of Bolsius waxinelichtjehoudertje was, dan kunnen die het eerst uit de handel![]()
* Leandra gaat even wat waxinelichtjes inslaan.... voor je het weet kan ik m'n noodpakket niet meer compleet maken
hahahha goed idee, ik zelf ben gloeilampen aan het verzamelen, want tegenwoordig kan je alleen spaarlampen nog overal kopen, en ik vind dat zo naar licht, overal worden de gloeilampen uit de schappen gehaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst moeten onderzoeken of het een Ikea of Bolsius waxinelichtjehoudertje was, dan kunnen die het eerst uit de handel![]()
* Leandra gaat even wat waxinelichtjes inslaan.... voor je het weet kan ik m'n noodpakket niet meer compleet maken
Met de lage wattages valt het nog wel mee hoor, en gezien ik sowieso een pokkehekel heb aan alles wat meer dan 25 watt is heb ik er nog geen problemen mee....quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha goed idee, ik zelf ben gloeilampen aan het verzamelen, want tegenwoordig kan je alleen spaarlampen nog overal kopen, en ik vind dat zo naar licht, overal worden de gloeilampen uit de schappen gehaald.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
DEN HAAG - De Gouden Koets is dinsdag tijdens de rijtoer op Prinsjesdag bekogeld met een waxinelichthouder.
Het is potdorie 5 voor 3 's midddags, dat is ook geen tijdstip om al dronken te zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aangehouden vanwege te veel gedronken, je mag ook niks meer.
vriendin verderop heeft zo een flamespaarlamp beige dacht ik, maar toch het geeft ander licht dan een gewone,dus ik sla een beetje in, alleen bij de blokker hebben ze nog flamelampjes enzo. de rest is allemaal al weggehaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de lage wattages valt het nog wel mee hoor, en gezien ik sowieso een pokkehekel heb aan alles wat meer dan 25 watt is heb ik er nog geen problemen mee....
Overigens helpt de lamp op zich vaak wel als je een beetje leuker licht van een spaarlamp wilt hebben, in een lamp met een beetje een zacht creme uiterlijk kun je vrij probleemloos een spaarlamp doen zonder dat lelijk wordt.
En dat bepaal jij? Of de koningin?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is potdorie 5 voor 3 's midddags, dat is ook geen tijdstip om al dronken te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |