Monarchie zuigt?quote:
Hoog tijd om van haar oude dag te gaan genietenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 72.... niet helemaal meer een jonge blom leeftijd.
quote:
Ik denk dat ze dat ook wel gedaan had als Claus nog geleefd had en gezond was geweest, maar nu kan ze haar zoon nog even ontzien zonder dat ze haar eigen gezin daarmee benadeelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoog tijd om van haar oude dag te gaan genieten
Mijn veilige thuishaven op Fok!, wat doe jequote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wilders heeft wel een gewaagd hoedje op. O nee, het is z'n haar.
Dan zal er wel weer een koninklijk uitvretertje onderweg zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:47 schreef Jian het volgende:
Max heeft een beste batterij in die jurk zeg
Ik vond haar er juist zo mooi slank en absoluut niet zwanger uitzien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal er wel weer een koninklijk uitvretertje onderweg zijn.
Uitzetten naar Friesland die paarden! Een beetje hier in het westen op straat schijten. Wat denken ze wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
die ene heet Jobke en die andere Jelle, de rest ben ik vergeten, sorry
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat de broertjes van Wim-Lex met een opgestoken middelvinger net onder de raamrand naar het volk zaten te zwaaien.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me dan altiijd af wat ze tegen elkaar zeggen als ze zitten te zwaaien in die koets.
"Moet je dat stel mongolen weer zien staan".
"UIk krijg kramp in mijn kaken van het glimlachen".
Oh ja, daar werd me toch een ophef over gemaakt toen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat de broertjes van Wim-Lex met een opgestoken middelvinger net onder de raamrand naar het volk zaten te zwaaien.
gheghe, lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden ging het gerucht dat de broertjes van Wim-Lex met een opgestoken middelvinger net onder de raamrand naar het volk zaten te zwaaien.
Licht-zalmroze jurk met hutsefrutsels aan de voorkant die je niet zo goed zag door haar sjerp.... wel een mooi aansluitend modelquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:15 schreef Deisyy het volgende:
Nu heb ik nog de outfit van Maxima niet gezien
Ies mooi!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Even uit de slideshow van Nu.nl gegapt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |