Dat dus...quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:26 schreef Jumparound het volgende:
geen recht, je moet ze de kans geven om het defect te herstellen
TS is waarschijnlijk "op hoge poten" verhaal gaan halen en heeft gedreigd met "stappen"quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef Maanvis het volgende:
Als je het netjes speelt had je wel een leenexemplaar kunnen meenemen.
"IK WIL EEN NIEUWE ANDERS OPEN IK EEN TOPIQUE OP FOK!" *Stamp Stamp*quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk "op hoge poten" verhaal gaan halen en heeft gedreigd met "stappen"
Toolmax. Ik heb heus wel eerst netjes de kans gegeven om erop te reageren. Een leen hebben ze niet en een nieuwe meegeven doen ze niet aan. Stappen dreig ik nooit mee. Als ik dat echt nodig vind merkt de winkel in kwestie dat vanzelf wel als er voldoende communicatie is geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Bij een winkel in Groningen? En dan niet bij de Hornbach? Volgens mij hadden die je zo een nieuwe meegegeven...
Dat is heel netjes, maar daar maakte ik verder geen opmerking over. Ik denk alleen dat de Hornbach iets schappelijker was geweest...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Toolmax. Ik heb heus wel eerst netjes de kans gegeven om erop te reageren. Een leen hebben ze niet en een nieuwe meegeven doen ze niet aan. Stappen dreig ik nooit mee. Als ik dat echt nodig vind merkt de winkel in kwestie dat vanzelf wel als er voldoende communicatie is geweest.
Dat jij dat vind is heel mooiquote:Ik vind dat ik recht heb op een nieuw exemplaar omdat het belachelijk is dat een dergelijk product al na 3 weken problemen begint te vertonen en het niet redelijk is dat je dan vervolgens twee weken zonder boorhamer zit.
Ja, het is inderdaad zwaar komisch voor TS, NOT! TS, heb je je probleem ook voorgelegd aan Metabo? Van dat merk mag je namelijk iets anders verwachten, en daarom snap ik eigenlijk de reactie van TS ook heel goed. Het gaat hier niet om één of ander derderangs pauperproduct, maar om een boorhamer van Metabo...quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dat jij dat vind is heel mooi.
Maar wat staat in de garantie voorwaarden precies vermeld hierover? Dit staat namelijk vaak allemaal hierin precies vermeld. Dat is meestal het boekje dat iedereen meteen weg gooit, of ergens achter in een kast wordt gegooid..
Ik heb net Metabo gebeld en om een reactie gevraagd. Ze repareren de machine en sturen deze weer terug naar de dealer. Dat is de procedure en meer doen ze niet. Valt me dus zwáár tegen. We hebben het hier inderdaad over Metabo. De kwaliteit daarvan is vergelijkbaar met Cisco. Als je duizend euro lapt voor een Cisco switch en na twee weken gaat ie stuk accepteer je ook niet dat je vervolgens twee weken zonder zit en daarna een gerepareerd exemplaar terugkrijgt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:27 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad zwaar komisch voor TS, NOT! TS, heb je je probleem ook voorgelegd aan Metabo? Van dat merk mag je namelijk iets anders verwachten, en daarom snap ik eigenlijk de reactie van TS ook heel goed. Het gaat hier niet om één of ander derderangs pauperproduct, maar om een boorhamer van Metabo...
toch bizar, het gaat toch niet om een gamma eigen-merkboor. Dit ding is ca. 2,5 keer zo duur.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:55 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik heb net Metabo gebeld en om een reactie gevraagd. Ze repareren de machine en sturen deze weer terug naar de dealer. Dat is de procedure en meer doen ze niet. Valt me dus zwáár tegen. We hebben het hier inderdaad over Metabo. De kwaliteit daarvan is vergelijkbaar met Cisco. Als je duizend euro lapt voor een Cisco switch en na twee weken gaat ie stuk accepteer je ook niet dat je vervolgens twee weken zonder zit en daarna een gerepareerd exemplaar terugkrijgt.
Daar heb ik om gevraagd. Een leenboor zou ik accepteren. Reactie: "die hebben we niet"quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
niels, de dealer kan je toch een leenboor sturen?
Daar heb je alleen recht op als je een SLA hebt, zo niet. Dan kan je pech hebben. Daarom verkopen dit soort hardware boeren (HP, Cisco, Dell, IBM) SLA. Je hebt normaal meestal NBD garantie. Maar das geen garantie dat die ook de volgende dag gemaakt is. Het kan als je pech hebt, een weekje duren. Is dat nu jet jouw server, die de EMail afhandelt. Dan had je maar een SLA moeten afsluiten. Daar betaal je voor, maar je krijgt er ook iets voor terug.quote:De kwaliteit daarvan is vergelijkbaar met Cisco. Als je duizend euro lapt voor een Cisco switch en na twee weken gaat ie stuk accepteer je ook niet dat je vervolgens twee weken zonder zit en daarna een gerepareerd exemplaar terugkrijgt.
Wat een kansloze zooi daar bij Toolmax in Groningen. Ik ga dus nooit iets bij Toolmax in Groningen kopen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Daar heb ik om gevraagd. Een leenboor zou ik accepteren. Reactie: "die hebben we niet"
Ik denk dat men eerst eens wil bekijken wat er aan de hand is.quote:Ik vind dat ik recht heb op een nieuw exemplaar omdat het belachelijk is dat een dergelijk product al na 3 weken problemen begint te vertonen en het niet redelijk is dat je dan vervolgens twee weken zonder boorhamer zit.
Gohquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk dat men eerst eens wil bekijken wat er aan de hand is.
Als jij namelijk gewoon niet kunt boren, sloop je ELKE boormachine, van welk merk dan ook. Je moet namelijk de boormachine het werk laten doen en er niet als een jostie keihard tegenaan duwen.
Wat goh?quote:
Blijkbaar wisten ze al dat josties nooit Metabo kopen. Ik heb voor de fun de handleiding nog een keer doorgelezen en er wordt geen woord gerept over de boor het werk laten doen en niet teveel druk uitoefenen dus blijkbaar vinden ze dat niet belangrijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat goh?
Zij kunnen van tevoren niet zien of jij een jostie bent, dus willen dat graag even onderzoeken.
Als jij niet in staat bent dat te begrijpen, ligt dat niet aan hen maar volledig aan jou.
En je dan een nieuwe meegeven is zinloos, dan sta je na 3 weken weer op de stoep.
Goed idee, de jostieproef invoeren. Voordat je een machine mag afrekenen en meenemen eerst in de winkel laten zien dat je met het showmodel een rond gat in een trottoirband kunt krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als jij namelijk gewoon niet kunt boren, sloop je ELKE boormachine, van welk merk dan ook. Je moet namelijk de boormachine het werk laten doen en er niet als een jostie keihard tegenaan duwen.
Volkomen terecht dus dat men eerst even gaat onderzoeken of jij door ondeskundig gebruik dat ding gesloopt hebt, of dat je recht hebt op garantie.
Mijn boorhamer heeft ook een beitelfunctie. Uiteraard mag je voor de jostieproef alleen de beitelstand met bijebehorende beitel gebruikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:50 schreef quo_ het volgende:
[..]
Goed idee, de jostieproef invoeren. Voordat je een machine mag afrekenen en meenemen eerst in de winkel laten zien dat je met het showmodel een rond gat in een trottoirband kunt krijgen.
Als een boorhamer al na drie weken sneuvelt, zeker van dat merk, dan kan zelfs de leverancier zich waarschijnlijk wel bedenken dat er een fout in het product is geslopen bij de productie of assemblage. En nogmaals, zeker voor Metabo zou je dan verwachten dat ze je gewoon een ander exemplaar meegeven. Daarbij kunnen ze gewoon aangeven dat je verder nog hoort van de afwikkeling.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Volkomen terecht dus dat men eerst even gaat onderzoeken of jij door ondeskundig gebruik dat ding gesloopt hebt, of dat je recht hebt op garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |